Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011

6 Αυτό μου έλειπε...(Αμερικλάνικη απεύθυνση)

Την περασμένη Κυριακή στη εκπομπή μας που ζητούσε ο κόσμος τραγούδια απο γυναικείες φωνές και ενω έχουμε πιάσει τα πχχχιοτικα(βλ.Αντζελα ,Κελεκίδου ,Θώδη ,Στέλλα Γεωργιάδου και λοιπές καλλιτέχνιδες αναλόγου βεληνεκούς) ,ο Αμερικλάνος που μας ακούει και έχει ζητήσει διαφορα τραγουδια πριν πετάει το αξεπέραστο :
-"Ρε φίλε δε μας βάζεις και λίγο Τριαντάφυλλο να τιμήσουμε και την Ρόδο;"
Η πρωτη σκέψη του υποφαινόμενου ηταν "λες;"(θα σου εξηγησω παρακατω )* 
 Για καλη μου τυχη τον περιλάβαν οι υπόλοιποι ακροατες και δε του απάντησα.(Γιατι εγω θα του εβαζα αλλά αντε μετα να πεις on air αυτα που σκεφτόσουν).
Και που λες εχω φάει ενα σκάλωμα απο την Κυριακη μέχρι πριν λίγο που πετάχτηκα απο το καναπέ και τρομοκράτησα και το κορίτσι .αλαλάζοντας "Ενθυμήθην, ενθυμήθην!!!!"
Τι θυμήθηκα ;Λοιπόν να σε εξηγήσω-το 2201 οταν και πήγα με το κορίτσι διακοπές στο νησί πήγαμε στο σπίτι του αδερφού μου που τότε έμενε μόνος του.
Ο αδεφός μου είχε το συνήθειο να συνοδεύει το μεσημεριανό του με 1,5 λιτρο κοκα κόλα και ελληνικά τραγουδια της εποχης-φιλοξενούμενοι γαρ δεν θελαμε να τον παρεκλίνουμε απο τις συνηθειες του (αυτο θα γινοταν ετσι κι αλλιως οταν θα κατεβαιναν μετα οι γονεις μας υποχρεωτικά) ,οπότε είχαμε εντρυφήσει σε όλη την μουσική κουλτούρα του αδερφού μου.
Λατρεια εκείνη την εποχή είχε με Τριαντάφυλλο και Τεοντωρίντου...
Έχουμε μάθει τα σιντια των απέξω τόσες μέρες ,πλύση εγκεφάλου κανονική λέμε!
Και εχω φάει κόλλημα απο την περασμένη βδομάδα με το ποιο τραγούδι ηταν το σκάλωμα του μικρού εκείνο το καλοκαίρι ...
Και ναι το θυμήθηκα...

,

Το βιδεον οπως θα παρατηρήσεις είναι απο  την εκπομπην-πρωινάδικο του MEGA "Μεταξύ μας"(Με παρουσιαστρια τη κυρία Ελντα Πανοπούλου ,η κυρια που κουνιέται με το μπικίνι είναι η κυρια Γωγω Μαστροκώστα -εθνικη γυμνάστρια της εποχης, και ο αλλος πίσω ο ημίγυμνος κυριούλης παίζει να είναι ο Χ.Παπανικολάου τεως κολυμβητης και ωραιος γκόμενος που υπήρχε εκει για να τον βλέπουν οι νοικοκυρες και να γουστάρουν ,γτ με την Πανοπουλου εκπομπή δε κρατιόταν) απο την Μύκονο-τότες τα κανάλια είχαν χρήμα για πέταμα και μόλις έμπαινε καλοκαίρι τα πρωινάδικα αρχίζαν τις περιοδείες ,παίρναν και οι της περιφερειας μια χαραν οπως και να το δεις.
Τι θυμήθηκα με αφορμή ενα τραγούδι και ενα βιντεο ,Σαββατομεσημεριάτικο...(εχει και αστερισκο μην φοβασαι)

* Τα χρόνια εκείνα και παλαιώθεν οι οπαδοι του χαρντ ροκ και του μεταλ είχαν σαν ευαγγελιο το περιοδικο Metal Hammer.(και σημερα οι μικροτεροι ηλικιακα ,οι μεγάλοι ψαχνομαστε μονοι μας!)
To εν λόγω περιοδικό οργάνωνε κάθε χρόνο δημοφίσματα για τους αναγνωστες του με ερωτήματα για την καλύτερη μπάντα ,καλύτερο δισκο κ.τ.λ.
Οι δυο ερωτήσεις που παραδοσιακά γινόταν ο μεγάλος χαβαλές και το απίστευτο καφριλίκι ηταν
-Καλυτερη γυναίκα τραγουδιστρια της χρονιας(ή συγκρότημα)
-Συμβολο του σεξ στο χωρο του metal την χρονια που πέρασε.
Στην δεύτερη ερώτηση συνήθως κυριαρχούσε η απάντηση ΕΓΩ ,με δευτερη πιο δημοφιλη καποια τραγουδιστρια (πχ Lita Ford) ή τον Εddie την μασκωτ των Ιron Maiden!
Στην πρωτη ομως τα "ζορικα" και αγρια αγόρια ψηφίζαν τα πλεον απίστευτα -θυμάμαι χρονιά που πρωτοί σε ψήφους ηταν οι Bon Jovi(ναι μιλαμε για τους γνωστους !!!!) την επόμενη ο Σακης Ρουβάς(πολύ γέλιο είχα κάνει τότε) και στη δημοσκόπηση του 2001 για την προηγούμενη χρονια είχε βγει πρωτος με το επιβλητικό ποσοστο 48% ο Τριαντάφυλλος.(Φεβρουαριο μηνα ειχα δει αυτο, Ιούλιο ειμασταν διακοπές)
Αντιλαμβάνεσαι το συνειρμό της στιγμής και το γελιο που με έπιασε ,αλλα καταλαβα μετα οτι ηταν τυχαίο και πως το παιδι τότε αποκλείεται να διάβαζε τετοια έντυπα...
Είχε πολύ γούστο ολο αυτο!!!
Να είσαι καλά ρε Αμερικλάνε ,μου εφτιαξες το κέφι 2 μέρες !!!

6 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Δεν τα λες όπως έγιναν τα πράγματα, μοντάρεις, μοντάρεις! Ζήτησα κι'άλλα και τον Τριαντάφυλλο τον ζήτησα γιατί ζητούσες καμμένα!

Και τα ζουζούνια και την κατσίκα ακόμα να τα βάλεις!!!

Αμερικλάνος είπε...

Mε τον Τριαντάφύλλο είχε πάντως ΤΕΡΑΣΤΙΟ κολλημα και ο δικός μου αδερφός, όλη μέρα στο σπίτι τα σιτνι που έπαιρνε από τους μαύρους ακούγαμε!

Venus on fire είπε...

@ Τον αδικείς τον Αμερικλάνο τον λατρεμένο μου ,Evil my friend.
Γιατί όχι μόνο ηρωικά έκατσε μέχρι το τέλος της βραδυάς ,όχι απλά απόλαυσε τη Διαμαντούλα(http://www.youtube.com/watch?v=U7E55GCPYw0) ,αλλά άκουσε και τα πχοιοτικά ελληνικά που ζητούσαμε οι λοιποί ακροατές.
Οπότε δικαιωματικά και Τριαντάφυλλο έπρεπε να του αφιερώσεις ,και Στρουμφάκια και mazoo and the zoo ,αλλά οτιδήποτε τραβούσε η όρεξη του.

Ήρωας Αμερικλάνε μου. Η-Ρ-Ω-Α-Σ!!!!!!

Αμερικλάνος είπε...

Πες τα χρυσόστομη, πες τα! Που θα μου κολλήσει ρετσινιά ότι ακούω Τριαντάφυλλο στο τέλος! Ήρωας! Ήρωας με γιώτα κεφαλαίο!

Evil Chef είπε...

Το θέμα μου είναι οτι το παληκάρι μας ζήτησε Τριαντάφυλλο σε αφιερωμα γυναικών!!!!!
Απόψε ίσως να βρουμε λίγο χωρο να του βάλουμε οτι ¨παιδικό" μας ζητήσει ,αν μας τιμησει με την παρουσια του.


Αυτο που ακούσαμε δεν ηταν αυτο που εβαλες αλλά τουτο -το cover των Rotting Christ απο τον περσινο τους δίσκο(κατά την γνωμη μου καλύτερο απο την αρχική εκτελεση)

Βιντεο εδω
Καποια στιγμή θα γραψω κάτι και γι'αυτο το τραγούδι γτ είναι τρομερά αυτά που λένε τα λόγια του...

Siren Girl είπε...

Εγω δεν ακουγα ποτε τριανταφυλλο , δεν μου αρεσε ποτε! Ενα εχω να σου πω, ναιιιιιιιιιιιιιιιι ο Παπανικολαου ηταν, και επισης θα σου πω και το αλλο Ειχα αφεντικο στην δουλεια μου τον παπανικολαου 2 χρονια χαχαχαχαχα τον κοιταγαν οι κυριουλες και γλυκεναν αχααχαχαχαχαχα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.