Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

10 Ταξίδι...

Ζεστη ...πολλή ζέστη ...να σε δροσίσω λίγο μουσικά;



Οποιος είπε οτι το ροκ δεν μπορει να λειτουργήσει και ως αναψυκτικό είναι τέρμα άσχετος!!!

Κάθομαι το Σάββατο το βράδυ με το κορίτσι στον καναπέ μας και συζητάμε ενω παρακολουθούμε κατι αναλαφρο για το φετινό καλοκαίρι.
Ούτε και φέτος προβλέπεται ταξίδι...
Και τα δεδομενα είναι πιο ασχημα απο τα περσινά-αυτα που μου χρωστανε και περιμεναμε να μας δωσουν μια ανασα δε τα εχουμε δει ακομα και ειναι αμφιβολο αν θα τα δουμε και ποτε(αυτο ειναι το ελληνικο κρατος που επιτρεπει σε κάποιους τετοιες "μαγκιες" την στιγμη που μπορει να τους υποχρεωσει να ειναι συνεπεις στις υποχρεωσεις τους στους εργαζομενους γι'αυτους).
Παρόλα αυτα ετοιμάζουμε το τραπέζι στο μπαλκόνι μας ,θα φτιάξουμε και το ασυρματο δικτυο μας ,θα βρούμε τα τζαμπα σινεμαδακια και θεατρα που θα υπαρχουν στην πολη  και θα κάνουμε ταξιδια οπως ξερουμε μονο εμεις...

Θα εχουμε και παρέα καλή -σύντροφο με αντοχες και ταιριαστό με μένα .Το γαιδουράκι παντος καιρού που μου χαρισε ο Ασωτος γιος .Το κορίτσι βρήκε οτι έπεσε μέσα γτ εχω πεισμα γαιδουρινο-οταν με πιάνει, υπομονη μια απο τα ιδια και αντοχη ιδια με του συμπαθους τετραποδου.Και το παντος καιρου μου άρεσε εμένα ,παρα πολύ , γτ ετσι -παντός καιρού- χαρακτηριζαν τον αγαπημενο μου Ελληνα ηθοποιο που μας αφησε προσφατα -ανθρωπο παντός καιρού.Ακόμα και γαιδουράκι με τετοιο χαρακτηρισμό ,είναι η χαρά μου μεγάλη και ευχαριστω τον Ασωτο για την χειρονομια του.(Οσοι δε τον γνωρίζεται αξίζει να τον διαβάσετε )

Τα ταξίδια λοιπόν είναι αυτη την βδομάδα το θεμα μου ...και ραδιοφωνικά και ιστολογικά.Θα προσπαθησω μιας και θα μεινω εντος των τειχων στις οποιες αναρτησεις να συμπεριλάβω και λίγο αρωμα διακοπων,κάτι σαν μια βόλτα σε εικονες όμορφες ,οπως αυτη που θυμήθηκα με μενα πιτσιρικά να τριγυρνάω στα καλντερίμια του νησιου με μια φετα καρπουζι στο χερι....
Ραδιοφωνικά απόψε εχουμε Rock Rush -μεσανυχτα Τριτης στο ghs-radio - και ολη αυτη την βδομάδα το θεμα μας είναι ο δρόμος και το ταξίδι ,μικρό ή μεγάλο ..για μια παραλια μια Κυριακή ή για τις διακοπες μας...
Μουσικες που μας ταξιδευουν ,τραγουδια που μας αρεσει να ακουμε ενω οδηγούμε ή βρισκόμαστε στην καμπίνα ενος αυτοκινητου ,ηχοι που μας θυμίζουν τον δρόμο...
Απόψε λοιπόν τα τραγούδια μας θα είναι απο την μεγάλη δεξαμενη της ροκ και ειναι μια συλλογη απο αυτα που μου εχω κατα καιρους επιλεξει σαν συνοδεία στις διαδρομες μας...
Μια ιδιαιτερη κατηγορία ειναι τα μπλούζ (οχι αυτα που χορεύαμε μικροί στα πάρτυ δλδ οι μπαλάντες) ,τα μαυρα-νεγρικα τραγουδια που μετα τραγουδηθηκαν και απο λευκους καλλιτεχνες.
Αυτα για τωρα το καλοκαιρακι είναι ο ιδανικος ηχος για μενα -αντιστοίχως το χειμώνα για τις νυχτερινες επιστροφες προτιμουμε καποιες τζαζ επιλογες.
Απόψε λοιπόν οι δρόμοι είναι δικοί μας ,θα πλύνουμε την κόκκινη ανοιχτη Mustang ,θα πάρουμε το ταιρι μας αγκαλιά και θα χυθούμε στην ασφαλτο...για που..δεν εχει σημασια...
Ροκ τραγουδια που μας συντροφευουν στο δρομο ,δικες μου και δικες σας επιλογες (μπορειτε να ζητατε και αποψε) και λίγο απο blues .
Και μην μου έρθετε απροετοίμαστοι ακούστε τι σας λεει ο κυριος John Lee Hooker..



Mια μπύρα ,ενα ουισκι(Haig) ή ενα μπέρμπον(Jack Daniels) κατα προτίμηση παγωμενα ειναι μια καλή προταση δροσιας και συνοδειας για την μουσικούλα μας...
Για τις αλλες εκπομπες θα τα πουμε εν καιρώ!


10 σχόλια:

!sweety! είπε...

Ζέστη...ανυπόφορη ήταν σήμερα!!!
Αλλά καλοκαιράκι έχουμε!

Δεν έχει διακοπές φέτος?:-/
Θα μου πεις βέβαια λογικό,αν σε "φεσώνουν"...

Anyway...Θα τα κάνεις τα ταξιδάκια σου εσύ,όπως και να 'χει.
Είτε κυριολεκτικά,είτε μεταφορικά.
Μπορεί και τα 2...Who knows!

Υπέροχες οι μουσικές επιλογές!!!
Αν μείνω ξύπνια μέχρι αργά θα κάνω μια "επίσκεψη"!

Καλό απογευματάκι!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Τα καλύτερα ταξίδια...
Αυτά που φτιάχνεις με τους αγαπημένους..

Ο ασωτούλης έπεσε μέσα;
Φιλιά από τον "Παντελή"!!!
Ονομα επίσης δοθέν από το εν λόγω κάθαρμα! ΧΑ!

Αθηνά... είπε...

Πάντα ήθελα ο παππούς μου να ήταν λέει ο John Lee Hooker. Θα περάσω το βράδυ για λίγο από τον ghs.

AnD είπε...

Αν δεν έχω κοιμηθεί μέχρι εκείνη την ώρα εννοείται πως θα έρθω.
Αν δεν τα καταφέρω πιείτε μια γουλίτσα στην υγειά μου ακούγοντας αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=QcoP8c7pNVc

Καλή εκπομπή!

Evil Chef είπε...

@!sweety!

Οποιος νυσταξει απόψε και επειδη αντιλαμβανομαι οτι και το ροκ ειναι λιγο παρεξηγημενο και η ωρα λιγο δυσκολη μπορει να μας ακουσει Παρασκευη -Κυριακή στις 22:00 που παλι θα εχουμε τραγουδια για ταξιδια και δρόμους.
Και την Κυριακη ειδικότερα που οι ακροατες με τις επιλογες τους φτιαχνουν το προγραμμα(σχεδον ολοκληρο) και κάνουν τον παραγωγο(δλδ εμένα) να τρεχει εχει ακόμα πιο πολυ γούστο.
Ειδικά οταν εχεις τετοια καλη παρεα σαν την προχθεσινη!

Evil Chef είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη

Σα τα ταξίδια με τους ανθρωπους σου ,που αγαπας αληθινα δεν υπάρχουν αλλα...τα υπόλοιπα που βλεπω οτι οι "επώνυμοι" εκθειάζουν σε εξωτικους προορισμους μου φαινονται οτι ειναι για να εχουμε να λεμε...
Ειχα την εντύπωση οτι το μονο κάθαρμα που το δηλώνει ημουν εγω :))
Ηταν πολυ ομορφη η κινηση του και πολύ τρυφερή (και για μενα απροσμενη )...

Evil Chef είπε...

@Αθηνά

Και εσυ θα ηθελες τον John για παππού;
Εγω ήθελα μια πιο μεγάλη οικογενεια -Β.Β Κing απο την μια ,Hooker απο την άλλη και απο το σοι του κοριτσιου γιαγιάδες Bilie Holiday και Εlla Fidjerald.
Ζητάω πολλά;
Ξεω οτι είναι δυσκολα για σενα να περνας και χαιρομαι ιδιαιτερως οποτε το κάνεις -τωρα δε θα ξαφνιαζομαι ...
Να μας ξαναρθεις αγκαζε με τον εκδοτη σου και να μας ξαναπροτεινεις κατι που δε θα ξερουμε και θα μας εκπληξει ευχαριστα!

Evil Chef είπε...

@AnD

Εσένα πρεπει να βρω ενα τρόπο να σε συμβουλεύομαι τις μερες που βγαζω μόνος τα προγράμματα.
Πσντα θα μου πεις κάτι που δε θα το εχω σκεφτει και θα ειναι και εξαιρετικο -οπως και σήμερα!
Σε ευχαριστώ πάρα πολυ και εχω να σου πω οτι την Κυριακη που ελειψες εγινε κάτι ,πολύ κοντλα σε αυτο που φανταζομαι και θελω για εκεινη την εκπομπη -ενα μικρο πανηγυρι και το τελος της (4 ωρες μετα την εναρξη της !) βρηκε απαντες σε κατασταση μεθης απο ευτυχια!
Αυτο που σας φανηκε την προηγούμενη φορα(που ακουγες μαζι με την φιλη σου) ομορφο ,για μένα εχει τον τίτλο αληθινο ραδιοφωνο...
Εχω βαλει παγακια -αυτα τα πολυ μικρα που μοιαζουν με θρυμματισμενο παγο για το βραδυ και για τις επομενες φορες!

kovo voltes... είπε...

Σ'εμένα χάρισε ο Άσωτος το μουσικό γαιδουράκι αλλά άλλος έχει τη χάρη...χαχαχα
Διαβολομαγειράκο μου τα καλύτερα ταξίδια είναι αυτά που μοιράζεσαι, με τον όποιο τρόπο, στον όποιο τόπο...Οπότε? Ποιός είπε ότι δεν θα πας διακοπές? Θέμα οπτικής είναι ;))

ασωτος γιος είπε...

θα συμφωνησω με την γιαγια αντιγονη
κι αυτα τα ταξιδια δε μπορει να μας τα κλεψει κανεις
ουτε να τα φορολογησει

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.