Κυριακή, 3 Ιουλίου 2011

10 Επιθυμίες...

Στο μπαλκόνι κοιταζα τα κλωναράκια απο εκείνο το φυτο που  πριν 3 βδομάδες καποιος πεταξε στα σκουπίδια (και εγω αφαίρεσα με την ελπίδα να πιάσουν) να εχουν πεταξει μικρα νεα φυλλαράκια και γέμισα περισσή χαρά.
Και δίπλα η τριανταφυλλιά που δεν είχε πολλά κεφια τελευταίως μετα το κλαδεμά ,πετάει και αυτή νεα βλασταράκια.Αν μπορέσω να γιατρέψω και τα γεράνια απο αυτό που τους τρωει τα φύλλα και τα εχει κατσιάσει οι κηπουρικές μου επιθυμίες θα εχουν κλείσει σε μεγάλο ποσοστο προς το παρον...

Στην κουζίνα η ντομάτουλα που ψηνεται αργα για να γινει σαλτσα αντιπροσωπεύει το 20% της επιθυμίας για την δικια μου σαλτσα ντομάτας για το χειμωνα.Ολο το καλοκαιρι σε τακτα χρονικα διαστηματα θα προμηθεύομαι φρεσκες γινωμενες ντοματουλες και θα την εκπληρωσω!
Το χθεσινο ραντεβου με την λαική είχε και την εκπλήρωση αλλων  επιθυμιών -βλήτα και ζουμερα λεμονια και τρικαλινά πεπονάκια ολο αρωμα και ενα καρπουζάκι κόκκινο σαν αίμα και γλυκό σαν το πρωτο φιλί...

Για κάποιο λόγο εχω ταιριάξει την Κυριακη με την επιθυμία- ισως γτ απο παιδι η Κυριακη ταυτιζόταν με την λαχταρα για παγωτό (πάντα μετα το κυριακάτικο τραπεζι ο πατερας μου πηγαινε στο περιπτερο και μας εφερνε παγωτά) ,ισως γτ τις Κυριακες που μαγειρευα στο πατρικο μου εφτιαχνα οτι ήθελα εγω   παραβαίνοντας τον "κώδικα" κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο ,ισως γτ την Κυριακη αυτο που επιθυμούσα μπορούσα να το χαρώ χωρις την έννοια του χρονου -παιχνίδι πιο μικρός ,την συντροφο μου τώρα ,ίσως τα παιδια μας αύριο...

Ετσι προέκυψε στη ραδιοφωνικη μου απόπειρα η Κυριακη των επιθυμιών (Sunday's request show) .
Μια εκπομπή που το κοινό ζηταει τα αγαπημένα του τραγούδια και ο παραγωγός αναλαμβάνει να ικανοποιήσει ολες τις επιθυμίες.
Απο αυτη την Κυριακή λοιπόν και κάθε Κυριακή στις 22:00 on GHS RADIO  η εκπομπούλα αυτη θα προσπαθεί να κάνει τις μικρες σας επιθυμίες ηχητικό αποτελεσμα και το κοινο θα καλείται να διαμορφώσει το προγραμμα.
Απόψε λοιπόν στα πλαίσια της εβδομάδας που εχουμε αφιερώσει στην Γυναίκα ,παίζουμε μόνο γυναικειες φωνες ανεξαρτητως μουσικού είδους .
Μια απόπειρα να χωρέσουμε τα πάντα όλα και να αποδείξουμε οτι η μουσική είναι μια και δεν εχει διαχωριστικές γραμμές.

Ενα ομορφο τραγούδι και αισιόδοξο συνάμα απο μια τραγουδίστρια που αρεσει πολύ στην μανούλα μου και μας μεγάλωσε με τα τραγουδια της..



Ραντεβου το βραδακι λοιπον στο φιλόξενο καθιερωμένο μας στέκι!!!

Υ.Γ. Επιτέλους μπορέσαμε να φτιαξουμε το σωστο μπανεράκι για τις εκπομπές και μπορείτε να το βλέπετε καθως εισερχεστε αριστερα ψηλά(με ξελάσπωσε πάλι το κορίτσι αυτό!)
Αν το πατήσετε σας πηγαίνει στην σελιδούλα που μου εστησε στο φατσοβιβλιο -αν σας αρεσει πείτε μας ενα Like - τόσο απλο!

10 σχόλια:

Coula είπε...

Αν τη φτιαξεις απο τωρα...δεν θα μπαγιατεψει τον χειμωνα;

Evil Chef είπε...

Οχι γτ μπαίνει σε βαζακια γυάλινα που κλείνουν αεροστεγως και διατηρείται ετσι φρεσκια και φυσική.
Εχεις την εντύπωση οτι οι σαλτσες ντοματας που πουλανε διαφοροι συνεταιρισμοί σε διαφορα χωρια εχουν διαφορετικη διαδικασια παρασκευης ή πιστευεις οτι ειναι φτιαγμενες προσφατα;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Αθηνά... είπε...

Α, κοίτα να δεις! Κι εγώ προπαρασκευάζω τις γινωμένες ντομάτες. Αφού τις ξεφλουδίσω και τις τρίψω στο χοντρο τρίφτη τις βάζω να πάρουν μια-δυο βράσεις και μετά αφου κρυώσουν καλά μοιράζω αυτόν τον πολτό σε ταπεράκια και τα διατηρώ στην κατάψυξη. Δεν ξέρω αν το φύλαγμα σε βαζάκια είναι καλύτερο. Όποια συμβουλή μπορείς να μου δώσεις θα γίνει δεκτή με χαρά!

Evil Chef είπε...

@Αθηνά...

Ετσι τις εκανα και εγω μεχρι που σε καποια σελιδα με συνταγες διαβασα για το πως τη φτιαχνουν καποιες νοικοκυρες στα βαζακια και ειπα να το δοκιμασω.
Αν βρω το λινκ θα στο περασω με μειλ!

nefelokokkugia είπε...

Α πα πα, κάτι νοικοκυρές.
Και καλά...την Αθηνά την παντρέψαμε. Εσένα μαρή Coula, πως θα σε παντρέψουμε αν δεν ξέρεις να κάνεις σάλτσα? χαχχαχα
Μια συμβουλή. Τα βάζα με τη σάλτσα αφού τη βράσουμε και τα κλείσουμε, τα διατηρούμε στο ράφι γυρισμένα ανάποδα, για να μην πάρουν αέρα.

PiciFriki είπε...

ωραίο τραγούδι!

mahler76 είπε...

τελικά σε βρήκα μόνος μου αφού η nefelo δεν μου έλεγε ποιος είσαι :)
Καλά το τραγουδάκι που παίζει αυτόματα τα σπάει κανονικά χαχα. Καλημέρα ψιλέ

Evil Chef είπε...

@nefelokokkugia

Και μετα τους φταινε οι ανδρες-ειδες νεφελω μου;
Ουτε μια σαλτσα ντοματας δεν κατεχουν πως φτιάχνεται!!!

@PiciFriki

Η Ελένη ηταν αγαπημενη φωνη της μαμας και ειναι και δικη μου ,παρότι τα ακουσματα μου πλεον εχουν τροποποιηθει αλλα τους πτωτους έρωτες δεν τους ξεχνάει κανείς ποτέ...
Καλως μας βρήκες και χαιρομαι που σου αρεσουν οι επιλογες μου!

Evil Chef είπε...

@mahler76

Μα και εσυ δεν κοιτας στα πολυχρηστικα-πολυσυλλεκτικα-παντος καιρου "εργαλεια" στο Χρυσό Οδηγό;
Καλως με βρήκες και εδω παιζουν διαφορα τραγουδάκια -καλοκαιρινα αυτη την περιοδο (αλλαζει η λιστα αναλογα με την διαθεση ).Δε ξερω τι τραγουδακι πετυχες οταν ηρθες ,αλλα υποψιάζομαι Μιλβα!
Εχε το νου σου γτ σχεδιαζω να σε επισκεφτω αιφνιδιως ,μην τυχον και εχεις ασυμάζευτο το σπίτι...ξερω οτι δεν σου αφηνει η οικοδομη χρονο να ασχοληθεις και με το νοικοκυριο κι αυτη η νεφελω ολο βολτες ειναι και παραλιες!Αμαν πια!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.