Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011

13 Αγαπούλες παντός χρήσεως...

Βλέπω σε πολλά ιστολόγια bloggers να παραθέτουν το προβληματισμό τους και εχω διαβάσει αξιολογότατα κειμενα για την κατασταση που ζούμε.
Πιστοποιείται οτι αναμεσα μας υπάρχουν αρκετοι που αντιλαμβάνονται οτι πίσω απο τον μπερντέ υπάρχει κάποιος που κινεί τους ηρωες και τα λόγια τους οτι είναι μέρος ενος σεναρίου.
Όταν θα κατέβω όμως παρακάτω και θα διαβάσω τα σχόλια το αίμα ανεβαίνει στο κεφάλι και το μυαλο παίρνει ανάποδες στροφές ...με αυτα που κατα καιρούς συναντάω.
Δε μπορει ο συγγραφεας του κειμένου να εκφράζει τον κοινο προβληματισμο και να μιλάει για την οργη που ενας θεος ξέρει πόσο ακόμα θα συγκρατείται και να υπάρχουν κάποιοι που σχολιάζουν κάπως ετσι:

-Συμφωνω μαζι σου και εγω .Φιλάκια !(δλδ αν δεν συμφωνούσες δε θα τον φίλαγες;)
-Και εγω τα ιδια ηθελα να πω αλλα με πρόλαβες.Το απόγευμα θα περασω να σε παρω για καφε(Να τον επαιρνες τηλεφωνο και του το ελεγες είναι εντελως παράλογο; και ποιος σου είπε οτι μας νοιαζει εμας αν θα πάτε για καφέ;)


Δε μπορεις ρε αδερφέ να μου λες οτι είσαι μες την τσαντίλα και την χολη και να με φιλάς!Εγω οταν εχω νεύρα δεν θελω να μου μιλάει άνθρωπος , πόσο δε να με πλησιάσει ή να φιλήσει  ή να με βγάλει για καφέ.
Τι είδους αγανάκτηση είναι αυτή ρε γαμώτο;
Αγανακτούμε και θυμώνουμε με αγαπούλες και αγκαλιές και βόλτες;
Δηλαδή αυτοί που έχουν αγανακτησει και θυμώσει και ακόμη δεν εχουν βγει στο δρόμο και ολο τούτο τους καιει και τους χαλάει ,ανήκουν σε ειδική κατηγορία ανθρώπων;
Και είναι πολλοί ,αλλά κάποια στιγμή θα  πέσουν και τα τελευταια προσωπικά οχυρα των αναστολών τους...
Όλοι εσείς μπορείται να μου πειτε πως την εχετε δει;
Είναι το νεο σας trend  η αγανάκτηση;

-"Πριν πάω κομμωτηριο και για νυχακια να θυμηθώ να αγανάκτήσω.Όχι πολύ γιατί εχω ξηρό δερμα και κάνω εύκολα ρυτίδες! "
-"Α οχι στις 20:00. Μεχρι τις 21:00 είμαι αγανακτισμένος .21:01 όμως είμαι ετοιμος για ολα!"
Δε ξέρω αν είμαστε τόσο βολεμένοι ή τοσο μαλάκες..
Δεν ξέρω αν η χρόνια προσπάθεια αποχαύνωσης δείχνει τους καρπούς της...
Δε ξερω πραγματικά αν αξίζει να μου σπάτε με την στάση σας τα νεύρα...

Ξέρω όμως πολύ καλά οτι οι φελλοί σαν εσας πάντα επιπλέουν και οι άλλοι που μοχθούν πάνε στο βυθό λόγω (ειδικού) βάρους...
Ξέρω ότι η βλακεία δεν είναι ίδιον της φυλής ,μονάχα που εδώ οι βλάκες μην εχοντας συναίσθηση της καταστασης τους  βγαίνουν σε αγέλες και δηλώνουν την παρουσία τους ,για να την επιβάλουν...
Ξερω τι ζητάω ..κάτι εντελώς αντιδημοκρατικό ..σε όλους εσας να απαγορευτει η δημόσια έκφραση ...να ακουστεί λόγος με ουσία ξανά...

Κάποτε ο Ηλίας μου είχε πει πως η βλακεία είναι αήττητη και χάρη σε αυτήν επιβιωνουν τα κομματικά βακτηρια που λυμαίνονται την χωρα.
Αντιλήφθηκα οτι είχε περισσότερο δικιο απο οσο νόμιζα τότε...
Μόνη λύση αυτή που μου είχε πει εκείνο το βράδυ μεταξυ σοβαρού κι αστείου..
"Να φτιάξουν αποικίες στο φεγγάρι και να στείλουν τους ικανούς εκει να αναπτυξουν τον πολιτισμό .Και μετα και σε άλλους πλανητες...και εδω ας αφήσουν τους αλλους ,ετσι κι αλλιώς μια μερα θα σκασει σαν καρπούζι ο πλανητης οπότε θα γλιτώσουμε απο αυτους και μάλιστα χωρις να λερώσουμε τα χέρια μας..."

(Απο μηχανής θεος ,η φωνή της μητέρας μου....)
"Πρέπει να το πάρεις μάλλον απόφαση...οι αγαπούλες ,τα φιλιά και οι εντυπες διαχυτικότητες δεν πρόκειται να απαλειφθούν...υπάρχουν καποιοι αρκετά συναισθηματικοί και θέλουν να το εκφράζουν .
Και είναι χαζό να νευριάζεις με αυτούς ,γιατι δεν βγάζει πουθενά..."
Καλή μου μανούλα σε ευχαριστώ για τις νουθεσίες αλλά στο έχω ξαναπεί ..ο μεγαλός ο γιος σου γεννήθηκε θυμωμενος...

13 σχόλια:

Αθηνά... είπε...

Για μαλάκες δεν παίρνω και όρκο, για βολεμένοι σίγουρα.
Παρεμπιπτόντως, καλά σου τα έλεγε ο Ηλίας.

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Να συμφωνήσω με την τσαντίλα σου...
Σχόλια σε τέτοιου είδος αναρτήσεις δεν χωράνε και ιδίως φιλάκια και αγαπούλες.

Οτι η βλακεία είναι αήττητη γνωστό απόφθεγμα γραμμένο στους τοίχους χρόνια τώρα....
Πες μου τώρα και σε μένα την εξηντάρα ποιος ορίζει τα όρια του βλάκα από τους άλλους...
Ποιος και τι τον προσδιορίζει;
Εκτός από τα προφανή.

Καλέ τι λογοδιάρια με έπιασε;
Σαν να μιλάω με τον γιο μου που γεννήθηκε έξαλλος!!!

Ἅ λ ς είπε...

και γω γεννήθηκα νευριασμένη!!!
Συμφωνω με όσα λες. φιλακια῎..χαχαχαχαχαχαχα :DDDDDD

nefelokokkugia είπε...

Δε λέω τίποτα...
Όχι, δε σχολιάζω...
Πες ότι θες, δε σχολιάζω λέμε.
Θα μου΄ρθει καμιά ξανάστροφη μπούφλα και δε θέλω.

Καλημέρα να πω...?

Nat είπε...

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
Albert Einstein

Venus on fire είπε...

@ Φίλος Ηλίας - Μαμά απλά respect!!!!!
Νέο trend : αγανάκτηση ...πολλά respect!!!
Η βλακεία είναι και αήτητη και απύθμενη και βασιλεύει ανά τους αιώνες . Μαζί με τις κατσαρίδες θα επιζήσουν και οι βλάκες ,τους οποίους έχω αρχίσει να θαυμάζω ..ναι ,ναι, γιατί την περνάνε κοτσάνι και καταφέρνουν να σπάνε τα νεύρα των υπόλοιπων.
Καλή σου μέρα.

!sweety! είπε...

Δεν είναι κακό να εκθέτει κανείς αυτό που τον προβληματίζει αλλά αν είναι..."αγανακτησμένος",ας είναι τουλάχιστον και με τη βούλα!;)

"Δεν ξέρω αν είμαστε τόσο βολεμένοι ή τόσο μαλάκες.."
Μάλλον είμαστε λίγο απ' το καθένα...τουλάχιστον με τη συμπεριφορά που υιοθετούμε.

Και όσο για τη βλακεία,θα "δανειστώ" το απόφθεγμα του Albert Einstein:
"Η διαφορά μεταξύ της ιδιοφυίας και της ηλιθιότητας είναι ότι η ιδιοφυία έχει και τα όριά της."

Καλημέρα!!!

Evil Chef είπε...

@ Αθηνά...

Ο Ηλίας είναι ενας ανθρωπος που υπερκτιμάω και που υπήρξε για μένα μεγάλος δάσκαλος.
Χάρη σ 'αυτον εμαθα να ακούω προτού απαντήσω και να σκέφτομαι κριτικά μη δεχόμενος αδιαμαρτύρητα όσα μου πασάρουν.
Εχω γράψει παλιότερα γι'αυτον και τις θάλασσες μας που δε λένε να ξανασυναντηθούν...

Evil Chef είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη

Κρίνουμε βασικά με τα πρΟφανή και με τις συμπεριφορες σε όλο το φασμα της κοινωνικής ζωης.
Νομίζω οτι είναι αναγνωρίσιμο το είδος και δε χρειάζονται οδηγες αναγνωρισεως...
Ορια δεν υπάρχουν και αυτο είναι που τους βγάζει μπροστά ...η παντελης αγνοια των στοιχειωδων τρόπων και συμπεριφορών.

Evil Chef είπε...

@Ἅ λ ς

Εσύ έχεις καλό υλικό και σκέφτεσαι.
Ο θυμός είναι φυσιολογικός γτ ενω επιδιωκεις τωρα να μαθεις και να γνωρίσεις δε σε αφηνουν οι καταστάσεις που εχουν δημιουργηθει απο αυτους για τον εαυτό τους και τους ομοιούς τους.

Evil Chef είπε...

@nefelokokkugia

Γιατί να σε βαρέσω βρε;
Μήπως εσύ δεν τα βλέπεις αυτά και θυμώνεις;
Μην ανησυχείς εδω μπορεις άφοβα να διαφωνείς..εδω σεβόμαστε τα προστατεύομενα είδη[(σαν εσένα).Θελω πρόσκληση για τηνταινια το Σεπτέμβρη,ξες εσύ]

Evil Chef είπε...

@Nat

Παλιο και διαρκώς επίκαιρο.

@!sweety!

Ουτε τα ταμπελάκια μου αρέσουν ,σε αυτο τον τόπο ολοι εχουμε φρικάρει και απλα διαχειριζόμαστε το θυμό μας και αναμένουμε να δούμε.
Αν δω κάτι που συμφωνω και ταυτίζεται με τις απόψεις μου ,στα τυχον σχολιά μου θα προσπαθήσω να κρατήσω το επίπεδο που έχει το αρχικό κείμενο για να μην κάνω παιδική χαρα το χωρο του συγγραφεα.
Είναι προτιμότερο να δεις κάποιος που διαφωνει και αντιπαρατάθιται παρά αυτη την ξενοιασιά που δε προκύπτει απο πουθενά...
Όσο για τις συμπεριφορες αν ρωτας εμμέσως για μένα επειδη δεν με θεωρω βλάκα ,νομίζω οτι συνειδητά αναγκάζομαι να κάνω το μαλάκα...

Evil Chef είπε...

@Venus on fire

Η μανούλα πήρε την ωρα που το εγραφα ,με διέκοψε και οταν της ειπα τι σκεφτόμουν με επιασε στα κηρυγματα αρχικα και μετα το γυρισε στα άλλα.
Εχει τον τρόπο της να βλέπει τον κόσμο και ωρες ωρες σου δινει την εντύπωση οτι ζει σε δικη της διάσταση που ολα λειτουργουν αψογα ...
Μπορει τα παράσιτα να επιβιώνουν,αλλά αυτό συμβαίνει γτ η επιστήμη ακόμη δεν εχει βρει το κατάλληλο φαρμακο για την εξουδετετρωσή τους ή για να μην διαταράξουμε την φυσική ισορροπία δεν εχει βρεθει ο τροπος να τα καταστήσουμε αβλαβή για μας και η παρουσία τους να εξυπηρετει μονάχα την τροφική αλυσίδα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.