Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

7 Ράδιο-κατάληψη...

Το άλλο μου μισό επεμβαίνει και μου επιβαλλει μια πιο καλοκαιρινη διάθεση οποτε απόψε το βραδυ τα μεσανυχτα θα φορεσω τα καλοκαιρινα μου ,τα γυαλια ηλιου ,θα παρω και τα μοχιτα μου και θα σας περιμενω ολους στο GHS RADIO για ενα προγραμμα που θα ξεκινησει καπως ετσι ...



θα συνεχισει καπως ετσι



και καποια στιγμη θα παιξει και αυτο(ναι ,θα παιξουμε και Μαρτακη!)



Συλλεξτε τα τραγουδια που μυριζουν καλοκαιρι για σας και αποψε τα μεσανυχτα και για οσο παει ελατε να φτιαξουμε το δικο μας ραδιοφωνικο beach bar  με τις δικες σας επιλογες !

7 σχόλια:

AnD είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!
Θα έρθω φαντάζομαι.
Να προσθέσω αυτό :
http://www.youtube.com/watch?v=NPf635m5wKA&feature=related
Με θεεεέα με θεεεεέα τ'αστέρια πάν'απ'το Αιγαίο...
Το βράδυ περισσότερα.
Φιλιά!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Απόψε δεν υπάρχει περίπτωση θα μείνω ξάγρυπνη!
Δεν μπορεί να μην σε ακούω η γραία που κοιμάται νωρίς!
Καφέ διπλό!!!!

ασωτος γιος είπε...

ναι ιτς σαμερταιμ

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ακούωωωωωωω!!!!
Ο καφές έκανε το θαύμα του!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Καλημέρα!
Καλέ χάρηκα στα ακούσματα!
Παρατηρούσα τα σχόλια σας.. άκουγα μουσικές.. γιατί και οι γριές μπορεί να είναι ροκ!
Μια αφιέρωση δεν μπόρεσα να κάνω γιατί δεν ήξερα να "μπω" στην κουβέντα! Ημουν μόνη χωρίς την βοήθεια των δικών μου καθαρμάτων!
Γεγονός είναι πως το ευχαριστήθηκα!
Εκείνη η Κουλίτα .. σταματημό δεν είχε!
Φιλια!!!!!!

nefelokokkugia είπε...

ΩΧ, μας διάβαζες κιόλας Γιαγιά?
Φιλιά

Evil Chef είπε...

Η χθεσινη μερα μου αφησε ενα κενο -μαλλον εγω ειμαι ο περιεργος ή εχω αυξημένες καποιες εννοιες (πχ ευθυνη..)
Αnyway ,ενα λαθος κατα την προετοιμασια,μια καλυψη του κενου μουσικης συν το γεγονος οτι το σετακι μου (ακουστικα-μικροφωνο) πνεει τα λοισθια με αποτελεσμα χθες να ακουω απο το ενα ακουστικο και το μικροφωνο να κανει τα δικα του...ηταν αρκετα για να μου αφησουν μια γευση πικριλας...
Ευχαριστω ολους οσους μας επισκεφτηκαν ,γνωριζω οτι η ωρα ειναι λιγο δυσκολη και ειδικα τετοια μερα οποτε τα πιο mainstream και ανοιχτα σε ολους αφιερωματα θα γινονται αποκλειστικα Παρασκευη και Κυριακή στις 22:00 (θα υπαρχουν και οι σχετικες αναρτησεις) και φιλοδοξω την επομενη φορα να ειμαστε για περισσοτερη ωρα ολοι παρεα και να μιλησουν και οσοι χθες "ντραπηκαν"...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.