Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011

2 Μικροί θησαυροί...

Εχω βρει στα κουτιά που εφερα απο το πατρικό μου και περιεργως 4 χρόνια τωρα δεν ειχα ανοιξει κάποια όμορφα και σπάνια πραγματακια απο το παρελθον.
Είναι συνδεδεμένα με κάτι πολυ προσωπικό -την αγαπη μου για το ραδιόφωνο.
Είναι κομμάτια μιας σχέσης με τον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμο απο το 1988 που τον γνώρισα μεχρι και το φθινόπωρο του 2005 που σταμάτησε την λειτουργια του .
Το κρυφό όνειρο πολλών παιδιων τότε ηταν μόλις θα μεγαλώναμε να μας δινόταν μια ευκαιρία να κάτσουμε πίσω απο το μικρόφωνο εκείνο και να κάνουμε το δικό μας πρόγραμμα...
Τ'όνειρο δεν εγινε πραγματικότητα για κανέναν σχεδον μα κάποιοι το κυνηγάμε ακόμα με την ενασχοληση μας με το διαδικτυακο ραδιοφωνο...
Το φθινόπωρο του 2005 για εμενα το αληθινό ραδιοφωνο ,αυτο που ηταν εξω απο τα κλισε και τα ετοιμα κειμενα με τους χορηγους και τις λοιπές μαλακιες που επιβάλλουν οι ιδιοκτητες σήμερα στους παραγωγους να πουν έλαβε τελος...
Εχω πει πολλές φορες να σκαναρω αυτα τα πραματα και να τα δημοσιεύσω-πόσοι αλλωστε μπορει να εχουν κατι αντιστοιχο ακόμα;
Το εχω πει πολλές φορες αλλα σήμερα το υπόσχομαι σε σενα για να μπορεσω να κρατήσω τον λόγο μου και να το κάνω...
Δεν θα σου αποκαλύψω τίποτα παραπάνω ,υπομονή...



Το κομμάτι αυτό ηταν απο τα πρωτα που ακουσα στο σταθμό στις εκπομπες του Μ.Σ. τα σαββατοκυριακα 12:00-14:00 και επιτελους βρήκα ολοκληρο το αλμπουμ μετά απο χρόνια αναζητησεων!
Το συγκρότημα έπαιζε σχεδον αποκλειστικα στο σταθμό και  συμμετείχε σε πολλες απο τις εκδηλώσεις του.
Αν λεει και σε σενα κάτι τοτε ανήκες και εσυ στην μεγαλη εκείνη παρεα....


Υ.Γ.  Παρασκευη στις 21:00 &  Κυριακη στις 22:00 τα  Mix 'n match (στο φιλόξενο GHS RADIO )σαφως επηρρεασμένα απο τις "ανακαλύψεις" ,θα εχουν αποκλειστικά μουσικούλα απο την δεκαετία του '90 που μεγαλούργησε ο σταθμός!

2 σχόλια:

περσέας είπε...

είμαι περίεργος για αυτόν τον σταθμό
Υπάρχει περίπτωση να τον συνεχίσεις?
καλό Σ/Κ

Evil Chef είπε...

Οχι φίλε μου νομικα δεν εχει κανεις το δικαιωμα χρησης του ονοματος περαν των παλιων ιδιοκτητων.
Συντομα θα δειξουμε τα αναμνηστικα και θα μιλησουμε για εκεινες τις μερες που μεγαλωσαμε μαζι του...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.