Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

7 Λαική ωρα...

Θυμάμαι τους καυγαδες με μια φιλη πριν ενα χρόνο με αφορμή την κλασσική μου ατάκα "εγω μόνο ποτε θα πεθανω δεν ξερω!" ,η οποία λέγεται για χαβαλέ ,αλλά κρυβει και μια αλήθεια αφου ουκ ολίγες φορες λεω κάτι και οι εξελίξεις με δικαιωνουν.
Περσι σε μια ανάλογη περίπτωση ,ο καυγας γίνεται γιατί εχω πει κάτι σε ανύποπτη στιγμή και οταν συμβαινει καιρο μετα το γεγονός ,δε καφριζω πετώντας κάτι σαν  "τα ελεγα εγω" ,αλλά το προσπερναω και αυτη η στάση μου εξοργίζει περισσότερο την συνομιλητρια μου.(Τυχαιο ή οχι το γεγονος οτι αυτο σταθηκε η απαρχη του να διακοψουμε καθε επαφη...)
Μαθαίνω οτι καποια που είπα το φθινόπωρο βγηκαν προσφατα και αφορουν πολύ κόσμο αλλά επειδη εχω υποσχεθει στον εαυτο μου να μην μιλήσω ,θα τα τραγουδησω οσα νιωθω!!!
Οχι εγω αλλά ο Σ.Διονυσιου(μεγαλωσα με Στρατο ,λογω μεγαλης καψουρας του μπαμπα μαζι του).



Χαρισμένο σε αυτούς που δε μπορω και δε γουσταρω κιόλας να τα πω!

*Λαική ώρα ηταν παλιά στο κρατικό ραδιοφωνο τα μεσημερια 12 με 2 μια εκπομπη τα Σαββατοκυριακα δεκαετία 80 -κατι σαν προμο -που οι δισκογραφικες παρουσιαζαν τις νεες κυκλοφοριες τους(λαικα συνηθως).Είχε καθε εταιρια ενα 20λεπτο και υπήρχε μια χαρακτηριστικη φωνη που ανακοίνωνε  "η ωρα της..." ,κάθε φορα που αλλαζε η εταιρία.

7 σχόλια:

Coula είπε...

Κι εμένα μου τη σπάει η φράση: Στα έλεγα εγώ!

Επειδη εχω σχεδον πάντα δίκιο δέχομαι απλά να μου πουν: Τα ελεγες εσυ! Αλλά δε σχολιάζω παραπανω!Το θεμα ειναι να σε ακουσει ο αλλος πριν κανει τη μαλακια! Μετα δεν εχει νοημα!

Αμερικλάνος είπε...

Για πες με τη μοίρα μου, πες με το ριζικό μου ρε έβιλ! Και άμα βγεις αληθινός, έχεις κάθε δικαίωμα να μου το τρίψεις στη μούρη!

Αυτό το κάνω και εγώ όμως (όχι το κληρονομικό χάρισμα, το άλλο), άμα τσαντίζομαι με κάποιον (βλέπε κινέζοι) τα λέω στο μπλογκ γιατί σε αυτούς δεν καταδέχομαι!

Καλησπέρα από την αποβλακωμένη Αμερική.

nefelokokkugia είπε...

Μη τους αφήνεις να σε συγχίζουν.
Όλοι μεγάλα παιδιά δεν είναι? Το λες μια φορά και όποιος θέλει...
...και σε τελική ανάλυση, οι μαλακίες για τους ανθρώπους είναι.

Marouli είπε...

Αυτη την φραση την ελεγα και εγω παλιοτερα μα οχι πια.. Οχι γτ δεν ισχυει απλα δεν υπαρχει λογος πια.. Το θεμα ειναι να κοιτας τις καταστασεις με ψυχραιμια τιποτα αλλο.. Αυτο λεω στους αλλους για να μην τους πω αργοτερα τα ελεγα εγω..
Ενδιαφερον αυτο με το ραδιοφωνο δεν το ηξερα ;)

Μαρουλοφιλακια!

Evil Chef είπε...

Ηρεμος πλεον και με την γνώση οτι το δίκαιο είναι κάτι εσωτερικό που τις περισσότερες φορες εκει μένει,είτε σε σένα ,είτε στον αλλον ,σε οποιονδήποτε εχει λαθεψει και οφείλει μια κουβέντα επανόρθωσης...

Δε διαθετω καποιο προφητικο χαρισμα ,απλα παρατηρω τις καταστασεις και αντιλαμβανομαι που πανε...
Η αληθεια ειναι κάτι που δεν μας αρεσει δυστυχως και δεν πιστευω οτι προκειται ποτε να αλλάξει...

Hitori Tana είπε...

Evil

ακούστηκε στην μπλογκοαγορά πως διαθέτεις κληρονομικό χάρισμα. Δεν μου λες πότε θα στεφανωθώ να μη μου τα τρώνε οι καφετζούδες?

Evil Chef είπε...

Φήμες και μόνο φήμες ,γλυκιά μου Hitori Tana!

Δε σε γνωρίζωτόσο καλά ωστε να σου πω κάτι γι'αυτο που σε ενδιαφερει ,αλλά θα σου μεταφερω τα λόγια μιας φίλης για το θεμα αυτo:

"O γάμος είναι σαν την πεταλούδα -οσο και να την κυνηγας δυσκολα θα την πιάσεις.Πιο πιθανό είναι αν δεν αφιερωθεις ολκληρωτικα στο κυνήγι της ,να κάτσει τόσο κοντα σου κάποια στιγμή που να μπορεσεις να την κρατησεις χωρις ιδιαίτερο κόπο"
Δλδ όσο εχεις αυτοσκοπο (παρα τα οσα λες περι γεροντοκορικης υπερηφανιας) το στεφάνι τοσο δε θα σου κατσει.
Μόλις το διαγραψεις εντελως απο τον επεξεργαστή σου ,ισως να σε πλησιασει ο δικος σου τυχερος ...πεταλουδιτσος!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.