Δευτέρα, 16 Μαΐου 2011

1 Reboot

Λίγο το ένα λίγο το άλλο με παραμέλησα αρκετά και μαζι με μενα και πολλά γυρω μου.
Με επιασε μια διαθεση να φτιαξω τον χωρο μου ,να τακτοποιησω ,φτιαξω επιτελους αυτα που αναβάλλω (ετσι χωρις λόγο) και ξεκινησα απο το Σ/Κ που περασε.
Παράλληλα επεξεργαζομαι και μια προσκληση ,που μου εγινε για κάτι που το εχω ιδιαιτερη αδυναμια και  ενω εχω πολλες ιδεες δεν μπορω να τις παρουσιασω οπως θελω ,αλλά θα την βρω την ακρη τελικα!!!
Ισως η στιγμη της "εκθεσης" εφτασε!!!
Επίσης αλλάζει η διαθεση μας μουσικά μεχρι σχεδον το τελος του μήνα ,και πάμε σε ελληνικες μπάντες που κάναν τραγουδια με αγγλικο στιχο.
Απο τους νεορομαντικους, αρχες των 80's φτάνουμε μέχρι το 2009 με ροκ κατα βάση ηχους και ακούσματα  που δεν είναι πολύ γνωστα στους περισσότερους.
Διαμαντακια που δε θαβονται κατω απο οτιδηποτε εμπορικο οσο υπάρχουν ανθρωποι σαν αυτους που μου τα συστησαν και συνεχιζουν να ζουν το underground ονειρο...

Ενα μικρο δειγμα απο τις μουσικές μας(κάπου το εχεις ακουσει...)




1 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Εγώ είμαι ο από πάνω, έχω 200 προφίλ τρομάρα μου!

Α κάτσε, δημοσιεύτηκε? μπερδέυτηκα!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.