Τρίτη, 24 Μαΐου 2011

13 Let's get rocked!!!

Aυτος ηταν ένας απο τους υποψήφιους τίτλους για μια ραδιοφωνικη απόπειρα που εμεινε ομως στο συρτάρι καθως προτιμήθηκε το Rock Rush και κάπως έτσι απόψε τα μεσάνυχτα την ώρα βγαίνουν τα βαμπίρ θα βάλω τα ακουστικά μου ,θα πάρω το ποτάκι μου και θα ξεκινήσει το ταξίδι που κάθε Τρίτη θα κάνω με ροκ ήχους (απο όλη την γκάμα της μουσικής αυτής) μέσα απο την φιλόξενη "αγκαλιά" του GHS Radio  .
Εκει θα εχω και άλλες 2 μέρες παρουσία ,κάθε Παρασκευή  21:00-23:00 και κάθε Κυριακή  22:00-24:00 με το Mix n' Match ,μια διαφορετική εκπομπή απο τη σημερινή που θα παίζουμε μουσικές της καρδιας μας ,μουσικες που μας λένε πολλά ,ελληνικες και ξένες (δεν λέω πολλά γιατί θα χαλάσει η εκπληξη!).Για τη προσεχή Παρασκευή εχω σκεφτεί και ετοιμάζω κάτι που θα αποκαλύψω λίγες ωρες πριν την πρεμιέρα απο εδω.
Για απόψε το μενού περιλαμβάνει κλασσικό ροκ απο τα 70's - ακουμπάμε και λίγο 80's(αρχές).
Ηendrix,Led Zeppelin,Deep Purple, Creedence Clearwater Revival και άλλοι "κλασσικοί" ,αυτά που ακούγαμε οταν ξεκίνησε η μύηση μας σε αυτη την μουσική.
Δεν γνωρίζω απόψε πόσο θα ακούσετε Evil's φωνή -εξαρτάται απο το άγχος και την διάθεση!


Να ευχαριστήσω το Vangel Greco για την υπομονη του και το κουράγιο του (γιατί τον ψιλοτρέλανα με την δυσκολία να καταλήξω σε ένα τίτλο και στις μερες που ήθελα) και  επίσης για την ευκαιρία που μου δίνει να ξαναβρεθώ πίσω απο ένα μικρόφωνο και στο διαδικτυακό αέρα.
Επίσης για τον ιδιο λόγο τους συνδιαχειριστες του GHS Radio  .
Να ευχαριστήσω δημόσια ,αυτό το πρόσωπο που με σύστησε στο Vangel και που πιαστηκε απο μια φιλική κουβέντα και έκανε αυτό που εγω παρότι γνωριζα το σταθμό δεν έβρισκα το θάρρος.Δε λεω όνομα -θα τα πούμε αργότερα εμεις!
Τελος το κορίτσι εδώ που με βοήθησε παρα πολύ - βρίσκοντας τους τίτλους των εκπομπων( βάζοντας υπογραφή και στη ταυτότητα τους) και με άλλα πραματάκια που θα δείτε λιαν σύντομως!

13 σχόλια:

next_day είπε...

Καλή αρχή λοιπόν!!!
Κάπου θα σε πετύχω... βλέπεις η κατάληψη του υπολογιστή από το μανάρι μου, δεν βοηθάει και πολύ! Θα πατήσω πόδι όμως!

Να περνάτε όμορφα εκεί!

Φιλί Διαμαντένιο!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αν νομίζεις πως οι ώριμες δεν ακούνε ΤΑ ΠΑΝΤΑ γελιέσαι!
Φιλιά πολλά!!!
Και δεν θέλω ειρωνείες.......

nefelokokkugia είπε...

Τέλεια. Εγώ θα είμαι σίγουρα εκεί.
Ααα... και το κοινό απαιτεί Evil's φωνή, όπως και μια καλησπέρα τουλάχιστον από το Κορίτσι.

AnD είπε...

Καλή επιτυχία σου εύχομαι!
Να μην ξεχνάς ποτέ οτι το κάνεις γιατί αγαπάς τη μουσική.
Μείνε σ'αυτό λοιπόν και κάντο με την ψυχή σου.
Αυτό είναι το καλύτερο φάρμακο κατά του άγχους, η αλήθεια.

Φιλιά!

Vangel Greko είπε...

Και πότε διάλεξα να κάνω την παρθενική μου εμφάνιση εδώ πέρα!! Σήμερα!!

Σε καλωσορίζω και από εδώ στη μεγάλη παρέα μας & εύχομαι μια υπέροχη εκπομπή!!

Δε θέλω άγχος (πολύ) θέλω χαμόγελο & θετική ενέργεια!!

Τα σέβη μου!!

Evil Chef είπε...

@ next_day

Καλά να είμαστε και θα δωθουν ευκαιρίες να ακούσεις κάποια στιγμή.
Σε ευχαριστω πολύ!

@Γιαγιά Αντιγόνη

Καλη μου γιαγια δεν ειχα καμία αμφιβολία για αυτό που λες.Η καρδια δεν εχει ηλικία άλλωστε!
Εχω στα υπόψην μάλιστα με αφορμή μια αναρτηση σου ,μια εκπομπούλα με τραγούδια απο την δεκαετια του 60(ξενα κυριως -υπαρχει αρχειο να υποστηριξουμε κάτι τετοιο)

Evil Chef είπε...

@Νεφέλω

Δεν αμφέβαλα για την παρουσια σου το βραδυ.Εμένα μάλλον θα με ακουσετε το βραδυ (το κριμα στο λαιμό σας!!!;)))αλλά το κορίτσι θα εχει τον επιτελικό ρόλο της εμψυχώτριας -ποτηρογεμίστρας και συν αυτω είναι και ντροπαλη!

@AnD

Σε ευχαριστω πολυ για οσα μου λες και θελω να σου πω οτι στην περιπτωσή μου η επιστημη εχει αποφανθει οτι δεν προκειται για αγαπη περι της μουσικης αλλά για παθολογικο και αρρωστημένο ερωτα!Οπότε αντιλαμβάνεσαι τι σημαινει αυτο για μένα!

Evil Chef είπε...

@ Vangel Greko

Υπάρχει δημιουργικό αγχος ,μην ανησυχεις.
και καλως ορισες στο σπιτακι μου!

Evil Chef είπε...

Επίσης να μην ξεχασω να πω οτι η εκπομπη βγαίνει απο ενα ομορφο μερος στο τερμα της λεωφόρου ΑΘηνων στο Χαιδάρι ,με την υποστήριξη των θεράποντων ιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού.

Coula είπε...

Θα ειμαστε συντονισμένοι!!!

Καλή αρχή!

nefelokokkugia είπε...

..και NAI. Είμασταν συντονισμένοι και περάσαμε ΤΕΛΕΙΑΑ. Άντε και στα επόμενα. Να γίνει θεσμός. Φιλιά και καλημέρες evil

Evil Chef είπε...

Kαλημερα Νεφελω !!!

Η εκπομπη και ωρα ειναι πλεον γεγονος το να περναμε καλά ειναι συνδυασμος πολλών πραγματων και πρωταρχικα καλης διαθεσης!
Και επειδή η χθεσινη παρουσία της Γ & Δ,αποτέλεσε μια εξαιρετικά ευχάριστη εκπληξη ,σκέφτηκα ενα βραδάκι απο αυτά που ερχονται τα καλοκαιρινά και επειδή βοηθάει και η ώρα ,να γίνει μια εκπομπή με τραγούδια που μπορούν να χρησιμοποιηθούν απο τους τολμηρούς και τολμηρες σαν χαλί για ενα αισθησιακό χορο στον καλό/καλή τους.
Υπάρχει ετοιμη προσωπική συλλογη στο αρχειο απο ολα τα μουσικά είδη και θα το κάνουμε αυτο !!!!

Venus on fire είπε...

Καλή αρχή και καλή επιτυχία να έχεις.
Επιτέλους!!!Μετά από τόσο καιρό θα σε ακούμε πάλι.
Φιλιά και καλό ,πολύ καλό rock weekend.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.