Τρίτη, 31 Μαΐου 2011

1 Late night's resistencia

Απόψε θα χαπακωθώ ,θα εχω κοιμηθεί και νωρίτερα κάπως γιατί σήμερα τα μεσάνυχτα στο ROCK RUSH ,θα αλλάξουμε λίγο το ύφος  και θα παίξουμε -ροκ πάντα- κομμάτια που μιλάνε για εναντίωση ,αντίδραση σε οτι μας  χαλάει και επίσης επειδή δεν μιλούσα αρκετα τις τελευταίες μέρες λόγω του μικρου προβλήματος με την υγεία μου θα υπάρχει και αρκετό μπλα μπλα ,πάνω στο θεμα των τραγουδιών και σε αυτα που θα λέγονται στο τσατ του http://www.ghs-radio.net  και στο msn του σταθμού που θα το κάνω edit σε λίγο.
Θα μου αρεσε να ζητάγατε και κανένα τραγούδι σχετικό ή ασχετο με το θεμα μας ελληνικο ή ξενο δεν με πειραζει (ροκ να ειναι μόνο) για να το ακούσετε και επισης μιας και μετα απο μένα δεν υπάρχει κανείς και μπορούμε να κρατήσουμε οση ωρα αντεχουμε επειδή ενα μυαλό εχω ο ανθρωπας και είναι και πονεμένο αν αποφασίσουμε να το επιμυκήνουμε καλό θα ηταν να εχετε ετοιμα αγαπημενα τραγούδια για να μην διαλέγω μόνο εγω και διακινδυνεύω να μην ταιριάξουν τα γούστα μας!!!

Με αυτό θα κανουμε ντου το βραδυ -ακούστε να μην απορήσετε τι ακούτε εκείνη την ωρα και νομίσετε οτι κάνετε κάποιο λάθος!!!

Ska-P - El Vals Del Obrero



Ειναι οι Ska-p απο την Ισπανία και παίζουν ενα μείγμα πανκ,ροκ και ρεγκε ντυμένο με κοινωνικο πολιτικό στιχο τις περισσοτερες φορες.

Ραντεβού το βράδυ τα μεσάνυχτα στο http://www.ghs-radio.net .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.