Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011

8 Τα γεράνια...

Δε θυμάμαι να σου εχω ξαναπεί ότι μια απο τις μεγάλες αγάπες μου είναι τα λουλούδια και τα φυτά.
Στο μπαλκόνι εχω αρκετά -τοσα που δυσκολεύεσαι να περασεις και αν ειχα την δυνατότητα θα είχα κι άλλα.
Γεράνια,γιούκα,μπένζαμιν,φίκους πλατύφυλους,ωραια φύλλα, κάκτους,κέντιες και ενα κύκκα.Ειδικά γεράνια έχω πάρα πολλά -κάποια στιγμη θα τα φωτογραφίσω και θα στα δείξω.Είναι μακραν το πλεον αγαπημένο μου οικιακό λουλούδι,και τα περισσότερα τα εχω μαζεψει απο σπίτια .Όταν κάποιο που μ'αρέσει κόβω ενα κλαδάκι και κατευθείαν στο χώμα.Το δεύτερο σε πληθυσμό είδος είναι τα γιούκα (εχουμε 5 απο αυτα),το αγαπημένο του κοριτσιού μαζι με τα μενζαμιν(εχουμε 2 πρασινα και ενα λευκο ,όλα δικης της επιλογής).Στεναχωριέμαι αφάνταστα όταν χαλάει ενα λουλούδι ή οταν τα ταλαιπωρεί ο ανεμος (σαν τα ανεμοδαρμένα ύψη είμασταν φετος το χειμώνα).Χαίρομαι που εχουν γεμίσει λουλούδια και χρωματα οι γλάστρες μου και επιπλέον χαιρομαι που τα μωρα μου(τα γερανια που φυτεψα αρχες μαρτιου ) έπιασαν και εχουν αναπτυχθει-του χρόνου θα εχουμε μεγαλύτερη πανδαισία!

Χθες πέρασε ένας φίλος απο το σπίτι να αφήσει κατι σκληρούς δισκους με μουσική για ακρόαση και επιλογη οτιδήποτε μας κεντριζε το αυτί και εκεί που ψάχναμε κάτι στην βιβλιοθήκη έπεσε απο κάπου εκείνο το άσχετο μαύρο βραχιόλι με τα μεταλλικά καρφάκια που μου έκανε δωρο  κάποια τότε φίλη.
-Είναι το γνωστό βραχιόλι;
-Ναι αυτό είναι και να σκεφτείς δε θυμόμουνα που το είχα χωσει.
-Το κράτησες...
-Ηταν το πιο άσχετο δωρο που εχω λάβει ποτε .Δεν ηξερε ,νόμιζε οτι μου αρεσουν τετοια πραματα αλλά εχει το γουστο του.
-Γούστο;
-Ναι γιατι εκρινε απο την εικόνα για να μου πάρει κάτι ,το οποιο αποδεικτηκε πολύ εξω απο τα γουστα μου.Και αν το καλοσκεφτείς απο την αρχή έδειξε όλο αυτό ότι δεν καταλάβαινε με ποιον έχει να κάνει...
Εκείνη την στιγμη στον υπολογιστη ξεκινάει να παίζει..




-Τυχαιό; Μην κοιτας πίσω με θυμό....
-Δεν κοιτώ πίσω ,ούτε θυμώνω ,ουτε ψάχνω να βρω το γιατί.Και το μονο που χω να μου θυμίζει την γνωριμία της είναι δηλωτικό του πόσο αλλού είμασταν οι δυο μας και του τι κατάλαβε ο ένας για τον άλλον...
-Ρε το γερανι σου εδώ εξω έχει γίνει δεντρο σχεδόν,πολύ ρε φίλε ψήλωσε!
-Είναι εκείνο το κλαδάκι που βρήκαμε σπασμένο πριν 2 χρόνια στην Καλλιθέα.
-ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!Αυτό το τσαλαπατημένο κλαδί έγινε σήμερα όλο αυτό;Καλά φίλε πολύ γουστάρω!
-Αν τα φροντίζεις και τα αγαπάς μεγαλώνουν και γινονται κάπως ετσι.
-Ξερεις εσύ μοιάζεις με τα γεράνια σου -το χειμώνα που είχα δει το μπαλκόνι σου ήταν όλα ξερά και με λίγα φύλλα και ταλαιπωρημένα απο τον αέρα και έλεγα τι τα κρατάει τα χαλασμένα και τωρα τα βλέπω έτσι φουντωμένα και μες το χρωμα και μου θυμίζουν εσένα ,που περιμένεις να τελειώσει ο χειμώνας για να ξανανιώσεις.
-Μαλλον μοιάζουμε κατα πως το λες...

Έφυγε κάποια στιγμη το φιλαράκι μας και βγήκα στην βεράντα να μιλήσω μαζί τους και να τα ποτίσω.
Ο σκυλάς γείτονας άκουγε Καρρά και όπως φύσαγε ελαφρα τα λουλούδια φαινόταν σαν να χορεύαν το τραγούδι..

Και να δεις που αν σε δω δε θα σε γνωρίσω,
και να δεις που αν σε δω θ' αδιαφορήσω,
δεν είχε η αγάπη (φιλία)πιθανότητα καμία,
αφού εμείς δεν είχαμε αυτό που λεν' χημεία

Γελάω με την σκέψη και τα λόγια του τραγουδιού ,ενθυμούμενος και τον διάλογο πριν με το Μάικ.Αυτή θα μπορούσε να είναι η απαντησή μου στην ερωτηση που εγινε πριν ,αν τυχαια ξανασυναντηθούμε,στο αγαπημένο μουσικό του/της ειδος .
Να θυμηθώ στο επόμενο πότισμα να ρίξω λίγο λίπασμα στο νερό και να πάρω επιτέλους στηρίγματα να δέσω καλύτερα το κόκκινο γεράνι...

8 σχόλια:

dsquared είπε...

Δεν εχω ουτε ενα ξερο κλαδι στο μπαλκόνι, γαμώτο.
Τις προαλλες μου την ειπε η γειτονισσα να βαλω κατι σε πρασινο διοτι εχει βαρεθει να βλεπει θεα τσιμεντο...

DIN

AnD είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση.
Είσαι σε καλή φάση, σε εγρήγορση και παρατηρείς ό,τι συμβαίνει γύρω σου.
Μαθήματα εντατικά τις λέω εγώ αυτές τις περιόδους και η διαύγεια που τις συνοδεύει οδηγεί πάντα σε κάτι καλό.
Σε φιλώ.

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Ζηλεύω! Με την καλή έννοια ζηλευω τα λουλουδατα μπαλκονια. Για ενα περίεργο λόγο πιστεύω πως τα λουλουδάτα μπαλκόνια φιλοξενούν λουλουδάτες ψυχές λουλουδάτων ανθρώπων.

Καλησπέρα

Evil Chef είπε...

@dsquared

Δεν είναι απαραίτητα κακο γιατί πέρα απο το όμορφο του πράματος πακετάκι πάει και το ξερό φύλλο και το χωμα και άλλα διάφορα που χρειάζεται να εχεις λίγη τρελα για να το κάνεις.

Evil Chef είπε...

@AnD

Είμαι σε συνεχή εγρηγορση και μερες μερες παρακαλάω να είχα παραπάνω απο 24 ωρες γιατι δε μου φτάνουν για όσα θελω να κάνω.
Το καλό το αναμένω και πιστεύω ότι δεν αργεί.

Evil Chef είπε...

@Γαμάει και Δέρνει

Σε ευχαριστώ πολύ για αυτό που εγραψες.Δε πιστεύω ότι είμαι τόσο λουλουδερος αλλά μια προσπάθεια να γίνω η αλήθεια είναι ότι την ψιλοκαταβάλω.

vaso είπε...

καλώς σε βρήκα Evil Chef! μου αρέσουν και μένα τα λουλούδια αλλά να τα ποτίζει κάποιος άλλος γίνεται??? όσα έχω βάλει στην βεράντα μου κατά καιρούς δεν αντέξανε! μήπως αυτό λέει κάτι για τον χαρακτήρα μου? φιλιά!

Evil Chef είπε...

@vaso

Καλως μας βρήκες λοιπόν.
Σε αυτό το σκεπτικό είναι το κορίτσι ,το δικό σου.Της αρέσουν τα λουλούδια αλλά αν τα ποτιζει,φροντιζει ,περιποιείται κάποιος άλλος.Τουλάχιστον μου αποδίδει τα εύσημα :)).
Δεν δείχνει αυτο που λες τίποτα για το χαρακτηρα σου ,πιθανόν να μην ήταν αρκετά δυνατα για να αντεξουν-ξέρεις εμένα πόσα λουλούδια μου εχουν χαλάσει μέχρι να καταλήξω σε αυτά που έχω; Γαρδένιες ,γαρυφαλλιές ,τριανταφυλιές και βασιλικοί ,του εμπορίου φυσικά ,εχουν αποκλειστεί γιατί δε το αντέχω να τα βλέπω να χαλάνε.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.