Δευτέρα, 25 Απριλίου 2011

1 Οn ESC mood...



Διαχρονικά απο τα πλεον αγαπημενα μου Eurovisionικά τραγούδια ,απο τον διαγωνισμό του 2005(Τα κορίτσια είναι απο την Εσθονια και εκπροσώπησαν την Ελβετία την χρονιά εκείνη).
Η νεα μουσική επένδυση είναι απο τον διαγωνισμό αλλά σε πιο ηπιους τόνους με κομμάτια που κερδίσαν (Secret Garden-1995 ,Marija -2007)  κάποια που αδικηθήκαν και άλλα που μας εχουν μείνει.
Για τα φετινά εχω άποψη(αλλά θα ακούσω τα cd αλλη μια φορα ) που κάποια στιγμή θα πω κοντά στις ημερομηνίες του διαγωνισμού.

1 σχόλια:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Εχεις δει τη διαφήμιση που λέει "στη μαμά σου το είπες;"
Αυτά για την ασχετοσύνη μου και μάνα δεν έχω!χα!

Πέρασα να σου πω πόσο μου αρέσεις!
Πειράζει που ξέφυγα από τα καθιερωμένα;

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.