Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

8 Ο τολμών.....(msn moments pt1)

Πρόσωπα 2 -εγώ και ο Α(μιλά πρώτος)

-θα της μιλήσω...
-θα σε πληγώσει...
-ναι, το ξέρω..αλλά δε μπορώ να κρατηθώ..εσυ που την ξέρεις καλύτερα τι πιστεύεις;
-θα σε ξεσκίσει..όχι απο κακία ,αλλά γιατί έμαθε να συμπεριφέρεται σαν αγριόγατα..και τα ένστικτα της υπερνικούν τις αισθήσεις και την λογική...
-θα της μιλήσω...δε μπορω να συνεχίσω χωρίς να το κάνω...εσυ τι θα έκανες στην θέση μου;
-και εγώ θα της μίλαγα...θα διεκδικούσα το ενα στο απειρο πιθανότητες να καταλάβει...
-είστε φιλοί ...και μιλάς έτσι...τι φίλοι είστε;
-ειμαστε φίλοι...ναι...γιατί προς το παρόν δεν της ξυπνω τα σαρκοφαγικά της ενστικτα....
-θα σε ξεσκίσει και σένα λες...;
-ναι το πιστεύω ...κάποια στιγμή...
-και τι το παίζεις;
-δε παίζω τίποτα ...είμαι ...
-μαλάκας,τρελός ή ανώριμος ακόμα;
-πες το κι έτσι....αν έχω μια πιθανοτητα  να την ημερεψω και να μάθει να αναγνωρίζει  πρέπει να την διεκδικήσω...
-γιατί;
-γιατί δεν υπάρχει γιατί...κάποιος πρεπει να σταματήσει την άσκοπη αιματοχυσία..
-είσαι εντέλως μαλάκας...
-πες το κι ετσι...
-είναι αυτό που λες "αποστολή";
-πες το κι έτσι...κάτι σαν αργοπορημένα γραμμάτια που πρέπει κάπως να ξεπληρώσω...
-αν δεν σε γνώριζα θα σου έλεγα να κόψεις τα σκληρά...αλλά μου φαίνεται πως εσύ γεννήθηκες μαστούρης ..χαχαχα...τέσπα...μεθαύριο που θα την συναντήσουμε θα της μιλήσω ...να βρεις τον τρόπο να μείνουμε μόνοι μας...
-θα γίνει...αλλά θα σε πληγωσει....
-το ξέρω αλλά πρέπει να γίνει....
-καλώς,ας γίνει λοιπόν...

Γινήκανε τα γεγονότα αναμνήσεις ξεθωριασμένες και εμείς ξένοι ,αλλάξαμε και στέκια, εγώ στα κλασσικά ,εσύ σε νεα....



Αγαπημένος Αργύρης Μπακιρτζής και ένα απο τα καλύτερα τραγούδια που έχω ακούσει ποτέ στην ζωή μου εδω στην αυθεντική του εκτέλεση(ακολοθούσε και 2η-βιασμός  απο τον ακατανόμαστο εθνικό τραγουδιστή )

8 σχόλια:

nefelokokkugia είπε...

Ο τολμών νικά. Καλύτερα με πληγωμένο εγωισμό, παρά να μετανιώνεις που φέρθηκες δειλά.
Φιλιά και καλημέρες.

next_day είπε...

πειράζει που δεν κατάλαβα?ή κατάλαβα γιατί θυμήθηκα ανάλογες καταστάσεις??? ουφ!

Φιλί Διαμαντένιο!

AnD είπε...

Τελικά τί έγινε;
Φαντάζομαι της μίλησε. Τον ξέσκισε; Α ρε γυναίκες γάτες... Πρέπει να βρουν το δάσκαλό τους πρώτα. Καλό είναι να μην εσύ, εσύ να είσαι ο αμέσως επόμενος.
Η εξημέρωση φθείρει απίστευτα αυτές τις σχέσεις.
Μετά όμως είμαστε οι καλύτερες!
χιχιχιχ
Φιλιά!

Seirios είπε...

Καλώς σε βρίσκω!
Αν δεν τολμήσεις δε θα δεις την έκβαση των πραγμάτων. Αν δεν απορριφθείς, δε θα πονέσεις αλλά και δε θα αγαπήσεις, όσο κι αν αγαπηθείς την Ξώφαλτση αίσθηση θα κερδίσεις, αυτό που φαινεται, όχι το περιεχόμενο και τη βασική αξία.

Υπέροχο τραγούδι, από τα αγαπημένα μου σε αυτή ακριβώς την εκδοχή του.

Χαιρετώ σε!

ασωτος γιος είπε...

ολο ωραια τραγουδια μας παιζεις

Evil Chef είπε...

@AND
Το αγρίμι της ιστορίας αφου ξεσκισε τον Α και μερικούς ακόμα που βρεθήκαν στον δρόμο του ,όταν διαπίστωσε οτι η εξημέρωση προχωρούσε αποφάσισε να τα βάλει και μένα ,αφού νόμιζε οτι θα εχανε την ταυτοτητά του,πλεον δεν εχουμε καμία επικοινωνία.
Με τον Α χαθήκαμε-παρεξηγηθήκαμε για κάποιο απίθανο λόγο και αγνοω που βρισκεται και τι κάνει ,επίσης.

@next_day

εχει να κανει με την τολμη το κείμενο και πως αντιμετωπιζει ο καθένας τέτοιες πράξεις

@Seirios

Σε ευχαριστω για το περασμά σου και σε καλοσωρίζω.Αυτό που σχολιαζεις ήταν το νόημα της κουβέντας εκεινο το βράδυ,με κάποιες προσωπικές προεκτάσεις.Οποιος τολμάει δεν χάνει ακόμη κι αν τα γεγονότα της στιγμής δείχνουν κάτι τέτοιο...

Evil Chef είπε...

@ Νεφέλη

Σ' ευχαριστω για το περασμά σου και δεν εχω ξεχάσει αυτο που με είπες με το χαλβα-απλά δεν εχω χρόνο να πιαστώ με νεα πράματα αυτη την εποχη.

@Ασωτε

Xαιρομαι που σου αρέσουν οι επιλογές μου-προσπαθώ να δείχνω κάτι έξω απο τα συνηθισμένα .Καπως ετσι θα παω για αρκετό καιρό και θα υπάρξουν και "εκπλήξεις"!

~reflection~ είπε...

Μάγειρά μου...

χτύπησές φλέβα μιας σπεσιαλιτέ...μμμμμμούρλια!!!!

Τα τρια Κορυφαια Πικαντικα Μπαχαρικα των ΣΕΦ:

Καψούρα
Μαστούρα
Χασούρα

Το πρώτο πιο πικάντικο μπαχαρικο γιατι περιεχει ίχνη κι από τα δυο επομενα!!!!

φιλακι....
Εχω ενα τραγουδακι υποψη μου μα..δεν τολμω να το χαρισω στην ομορφη παρεα μας εδω.....

μμμμμμμάκια...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.