Σάββατο, 2 Απριλίου 2011

10 είπες...

πως οτιδήποτε και να συνεβαινε δεν θα αλλαζε  η δυναμικη μεταξύ μας...
πως οταν θα ήθελες κάτι ,θα το ζήταγες...
πως σου άρεσε η αλήθεια...

κοιτάζοντας το μερολόγιο συνειδητοποιώ το χρόνο και αντιλαμβάνομαι πως δεν άκουσες ποτέ μια τελευταία λέξη απο μένα...δεν έμαθες άλλωστε και ποτέ να ακούς...και αφού όπως ξέρεις είμαι "μικρός" στην εκφορά του λόγου θα πω μουσικά αυτό που θέλω...
απο έναν δίσκο που βγήκε λίγες μέρες μετά ...το αγαπημένο μου κομμάτι,με τον αγαπημένους στίχους  αυτη την περίοδο...

Μ' έχεις κουράσει κι ας μην ξέρεις τι φταίει
Κλείσε το στόμα σου που ψέματα μου λέει
Κι αν πάλι θέλεις την αλήθεια που καίει
Τράβα το δρόμο σου και fuck you anyway..





σαν να το ήξερες και διάλεξες τις ημερομηνίες....

10 σχόλια:

Αβραάμ είπε...

Πολύ όμορφος δίσκος..

ασωτος γιος είπε...

ω ! ωραιο τραγουδι αν και δε με αντιπροσωπευει χα!

Coula είπε...

Περίεργα μας τα λες! Αλλά θα σου πω κι εγώ κάτι.
Η αλήθεια είναι πως ακόμη κι αν κάποια ή κάποιος κάνει πως δεν ακούει, δεν σημαίνει πως δεν ακούει κιόλας! Καμιά φορά οι άνθρωποι το παίζουν κουφοί και χαζοί σε ό,τι δε τους συμφέρει.
Σε διαβαζω εκνευρισμένο και πάλι! Αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ το τι και το γιατί για να σου πω μια πιο ξεκάθαρη γνώμη!
Για την ώρα απλά να σε πληροφορήσω πως δεν είπες (μεσω των στίχων) και τίποτα κακό στον παραλήπτη! Το fuck you, είναι ευχή στις μέρες μας. Οπότε τελικά μήπως πρέπει να αλλάξεις το τι θα πεις και το τι θα ευχηθείς.

Εμείς εδω είμαστε πάντως! Μη μασας.

Αν είναι να κάνεις εκκαθαρίσεις στη ζωή σου, κάνε τις και μην αργείς και χάνεις χρόνο.

Evil Chef είπε...

@Κούλα

Εκνευρισμένος δεν είμαι σε καμία περίπτωση,το αντίθετο μάλιστα .
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος υποκρίνεται ότι ακούει ενω στην πραγματικότητα δεν...
Ουτε για το ατομο αυτό είναι ευχή το κλείσιμο ,κατάρα και βάσανο είναι γιατι δεν μπορεί να αγαπήσει και να νιώσει τίποτα-ουτε καν να υποκριθεί δε μπορεί...
Το όλον είναι μια αφιέρωση λίγο καθυστερημένη και τίποτα άλλο.Γιατί μέσα απο ένα τηλέφωνο δεν μπορείς να πεις και πολλά πράματα.
Δε μασαω ,θα το διαπιστώσεις συντόμως...;)

Ασωτε είναι πολύ καλή συνολικά η δουλειά των παιδιών .

Και να σκεφτείς ,Αβρααμ ,ότι δεν γνώριζα την ύπαρξη τους καν πριν το τέλος του χρόνου και τυχαία σε ένα δικτυακό ραδιόφωνο άκουσα το κομμάτι αυτό.Πραγματικά πολύ καλός δισκος.

nefelokokkugia είπε...

Μην τους αφήνεις να σε συγχίζουν βρε Μάγειρα. Συμφωνώ με αυτό για τις εκκαθαρίσεις που σου γράφει η Coula.
Όποιος δεν θέλει να είναι μαζί σου...ουστ...έξω από την παράγκα.
Τώρα που έχει και κρύα ακόμα.

Ἅ λ ς είπε...

μη μου συγχιζεσαι!!!!!!!!
κοιτα να εισαι εσυ καλα. απομακρυνε οσους δε σε ακουνε, οχι τη φωνη σου μα την ψυχη σου και κρατα εκεινους που ξερουν να συγχρονιζονται στους ρυθμους σου...!

τα φιλια μου αγορι!!

Coula είπε...

Θέλω συνταγή για μια νηστίσιμη καρυδόπιτα για να τη σπάσω στον Αμερικλάνο!!!
Μπορεις να με βοηθήσεις;

Evil Chef είπε...

Κορίτσια δεν είμαι καθόλου συγχισμένος,εκει στις γιορτες ημουν λιγάκι στα τσιτάτα μου και μεσα στα γιατι και τις απορίες αλλά πλεον έχω καλμάρει.Και εκκαθαρίσεις έκανα και έχω μια αδεια απο σκελετους ντουλάπα που επιθυμώ να γεμίσω με χαρούμενα και φωτεινά πράματα!

Κούλα τρέχω στο μυστικό τεφτέρι και θα σε φροντίσω εντος της ημέρας!!!
Ψαχνουμε καρυδόπιτα χωρις αυγά βασικά ,που δεν θα μας γίνει νιανιά μόλις πέσει το σιρόπι;)

ασωτος γιος είπε...

σ εχω καλεσει να παιξεις το παιχνιδι μου (!)

Coula είπε...

χαχαχαχαχαχα

Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.