Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

4 Soul...

Είναι καμια 20αρια μέρες που η διαθεσή μου είναι εντελώς μαύρη-δε φημίζεται  γενικότερα για το εγχρωμό της αλλά τωρα χτυπησε totall black.
Αφορμή αρχικά κάποιες ιστορίες απο εποχες που οι άνθρωποι ήταν διαφορετικοί ,και που χαθήκαν ανεπιστρεπτι ,μετά κάποιες ιστοριές της κατρακύλας που έχει πάρει ο τόπος-ζούμε σε μεσαιωνικές μέρες και δεν ξέρω πόσοι το έχουμε αντιληφθει- κάποιες αναρτήσεις που νόμισα ότι μιλάνε για μένα σε ιστολόγια που παρακολουθώ και κάποια άλλα γεγονότα που με συγκίνησαν.
Όλα αυτά ξυπνήσαν μνήμες απο  πληγές που τώρα κλείνουν -επανήλθαν τα γιατί χωρις απαντήσεις και παρέα σε τούτο , το κορίτσι να προσπαθεί, να με πείσει ότι όλα αυτά ,δε με βοηθάνε αλλά με κρατάνε πίσω...
Οι μαμάδες μου βλέπαν ότι κάτι δε πάει καλά ,αλλά επειδή ήμουν πάντα το παιδί με τα περισσότερα μυστικά δε μπορούσαν να βρουν τι μου φταίει.Στην αρχή νομίσαν τα άθλια οικονομικά μας -κάναν μια "αψυχολόγητη" κίνηση να μας δώσουν μια βαθιά ανάσα ,αλλά βλέποντας ότι δεν φτιάχνει το κέφι απευθυνθήκαν στο κορίτσι.Η ατάκα της "Σκέφτεται πολύ πάλι..." δε τους άφησε πολλά περιθώρια αντιδράσεων.Έπρεπε να κάνουν κατι και άμεσα...
Αρχικά βάλαν τον Μάικ στο κόλπο (αλλος  "χαρούμενος") να με πριζώσει με την ηλεκτρονική δισκοθήκη του ραδιοφώνου που σχεδιάζουμε να στήσουμε.Έπρεπε να γίνει μια αρχειοθέτηση και ένα ξεκαθάρισμα και επειδή μιλάμε για πολλά TB (terrabytes) μουσικής καλό θα ήταν να το ξεκίναγα σιγά σιγά ώστε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού να έχει ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία-προβλέπει δημιουργια συλλογων κατά είδος μετά απο ακρόαση όλων των διαθέσιμων πηγών μουσικής που διαθέτουμε.
Εχω ακούσει λοιπόν τις τελευταίες 5 μέρες γύρω στα 200 GB  μουσικής ,απο διαφορετικά είδη ,έχω κάνει τις επιλογες μου και κάποια προσχέδια αρχειοθέτησης.
Επίσης οι μανάδες φροντίσαν γνωρίζοντας την αγάπη μου για τα φυτά να με τροφοδοτήσουν με διάφορα βλαστάρια και σπόρους ,που έπρεπε να φυτεύσω.Ευκαιρίας δοθούσης έκανα και τις μεταφυτεύσεις μου και έχω σταμπάρει μια εγκατελειμένη μονοκατοικία εδω κοντά που προσφέρεται για μια νυχτερινη καταδρομική επιχείρηση  συλλογής φυτών.

Με αυτά και με αυτά χάθηκα απο όλο το κόσμο μέχρι σήμερα και ενω εφτιαξε η διαθεσή μου ,έχουν σπάσει τα νεύρα του κοριτσιού γιατί απο την αποξένωση λόγω διαθεσης πέρασαμε στην μοναξιά(της) λόγω παράλληλων και πολλών ενασχολήσεων .

Σημαντική βοήθεια στην αλλαγή διάθεσης έπαιξε η μουσικούλα απο τα 60's που άκουγα τις 2 τελευταίες μέρες.Ακούσματα απο μια πιο αθωα εποχή (για τον απλό κόσμο πάντα) ,που έχουν αυτό που λείπει απο πολλά συγχρονα -ΨΥΧΗ !


Απο τα πολύ αγαπημένα εκείνης της εποχής στην αυθεντική του εκτέλεση [δεύτερη -πιο γνωστή στο ευρύ κοινό-είναι στο Commitments(Οι ροκάδες του Δουβλίνου) ,ενα εξαιρετικό  ιρλανδέζικο φίλμ για μια μπάντα που παίζει Soul μουσική,που συστήνεται ανεπιφύλακτα σε όσους δε το έχουν δει]με τον Wilson Pickett.


4 σχόλια:

Ex Estrella είπε...

Πρώτον, να ακούς το κορίτσι. Δεύτερον ελπίζω να είναι περαστικά όπως και τα δικά μου νταουνιάσματα. Ασχολήσου με ότι σε ευχαριστεί, τη μουσική και τα φυτά σου αλλά μην παραμελείς το κορίτσι...αν κατάλαβα καλά.

AnD είπε...

Εντάξει μάγειρα, έχεις και συ τις μαύρες σου.
Χαίρομαι πάντως που μέσα στη μαυρίλα σκέφτεσαι το κορίτσι και δεν της καταλογίζεις διάφορα όπως κάνουν όλοι συνήθως όταν τους επηρεάζει μια κακή φάση.
Αυτό δείχνει οτι δε χάνεις τη μπάλα.
Απόλαυσε το μάυρο σου γιατί ήδη φαίνεται να ξανοίγει.
υ.γ. Εκεί στη μονοκατοικία που θα πας πρόσεχε μην ενοχλήσεις κανένα διαρρήκτη. ;))

~reflection~ είπε...

Κι εγω φοβάμαι..και πνίγομαι...και παλεύω να μη σκέφτομαι..
και επιλέγω να χάνομαι σε πλαστά σενάρια θεατρικής μυθοπλασίας.....

Δεν έχω άλλη διέξοδο από το Μέσα μου.....
αν το έξω καταρρευσει το μας μενει?...

ίσως αν περισώσουμε την Ψυχή από τη φθορά της Ύλης να μπορούμε πάντα να αγγίζουμε ευτυχίες ακομη και μεσα από την υλική ανεχεια...

Σε φιλω... με μαγειρεματα σκεψης με μπόλικη φαντασία...

Αυτη είναιη δική μου αμυνα για τα όσα συμβαίνουν!!!

Ἅ λ ς είπε...

χμ... μαυρη διαθεση λοιπον.... πιστευω σημερα να πηρες αγκαλια το κοριτσι και να εριξες ενα βλεμμα στο φεγγαρι... οχι;;;αυριο τοτε...!
ενταξει... ολοι εχουμε ωρες ωρες τις μαυρες μας, αλλα πρεπει να παραδεχτεις οσο κι αν θελουμε να μεινουμε μονοι, εν τελει μας γοητευει που προπσαθουν οι δικοι μας να μας αλλαξουν διαθεση...!

να επανελθεις γρηγορα ευχομαι...!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.