Κυριακή, 20 Μαρτίου 2011

6 Γίδαρε μου ...παραμένεις γίδαρος...

Με αυτη την φραση με αποχαιρέτησε ένας παλιος φίλος απο τα χρόνια του στρατού-εγω έφεδρος τότε αυτός αρχιλοχίας.Γίδαρος ήταν η αγαπημένη του προσφώνηση σε όσους συμπαθούσε [ετσι τον φωναζε έλεγε ο πατέρας του-απο ότι μου έχει πει η ερμηνεία της είναι αθωος,καλό(μεχρι βλακειας) παιδί]
Ο Βασίλης είναι ένα παιδί(50αρης πλεον) από ένα χωριό της Πιερίας.Δύσκολες συνθήκες ,φτώχια και ελάχιστες διέξοδοι για τους νέους του τότε.
"Επρεπε να μορφωθω για να φύγω απο το χωριό που δεν υπηρχε μέλλον,αλλά εγώ δε τα πολυέπαιρνα τα γράμματα.Έτσι οι μόνες διέξοδοι ήταν παπάς,μπάτσος ή καραβανάς.Είχε ένα ξάδερφο η μάνα μου με λίγες γνωριμίες και κατέληξα στην σχολή μονίμων υπαξιωματικών" ,έτσι μου περιέγραψε κάποτε την ιστορία του.
Υπόδειγμα αξιωματικού ,ανθρωπος με σπάνιες ευαισθησίες και εξαιρετικός πατέρας για τα παιδιά του.Είναι απο τα άτομα που ξέρεις ότι μπορείς να σηκώσεις μες τη μαύρη νύχτα το τηλέφωνο ,να τους πεις τον πόνο σου και θα σε ακούσει προσεχτικά και θα σε πει την αποψή του χωρίς περιστροφές.
Χθες μιλήσαμε μετά απο καιρό-στη φωνή κατάλαβε ότι κάτι δε πάει καλά.Επιγραμματικά του είπα όσα δεν του είχα αναφέρει τόσο καιρό και μου σχολίασε με το δικό του τρόπο:
"-Σε μια εποχή που την βλέπεις ότι είναι λίγη μπερδεμένη και σηκώνει μονάχα τους ελαφρούς ,εσύ μου βγαίνεις κιμπάρης και ιδεολόγος.
Που πας ρε γίδαρε ;
Περιμένεις δηλαδή να σου αναγνωρίσει κανείς τίποτα;
Για το κομμάτι σου και για την ψυχή σου κάνεις ότι κάνεις και αν βρεθεί και κάποιος να εκτιμήσει-εξαιρειται η οικογενεια- έχει καλώς.Όλοι να αρπάζουν θέλουν ...και εσύ επιπλέον έχεις το κακό να μιλάς με την αλήθεια...αφού αρμέξουν και μόλις αυτά που λες αρχίζουν να ενοχλούν σε σκουλάρουν...τι κι αν το μαστάρι έχει κι άλλο γάλα;Η κατσίκα έχει φωνή και δε γουστάρουν να την ακούν και την κάνουν για καμιά άλλη καλύτερη ...με γάλα και μουγγή...
Βάλε την ζειμπεκιά σου ,ρίξε τις στροφές σου και προχώρα..έτσι τα καίει ο άνδρας όσα τον προβληματίζουν...και ο θεος δεν είναι γκαβός...απλά έχει το δικό του ρολόι ...
Γίδαρε μου...παραμένεις γίδαρος ..."

Μια άλλη προσέγγιση, πιο λαική .Χωρις στολίδια και όμορφα λόγια.Αληθινή και το σημαντικότερο χωρίς συμβουλές ,αφού ξέρει οτι θα πάνε στο βρόντο ...

Το τραγούδι το έχω βρει από καιρό -δε το ξέρουν πολλοί .Μου αρέσουν πολλοί οι στίχοι του...

Κι ύστερα φορεσα σιωπή μα μου ΄ρθε να φωνάξω
ομως δεν έβγαλα μιλιά και έκατσα να κοιτώ
είπα να κάνω υπομονη ,το παρελθόν να κάψω
ομως με τρώει ένα γιατί και ψάχνω να το βρώ...



Το μόνο που περιμένω είναι η στιγμή ...που θα παίζει στο σαλόνι μου ...η στιγμή που η θάλασσα μέσα μου  θα βγει εξω  σα χορος και θα παρασύρει με την όρμη της τα πάντα...

Βασιλάκη σ'ευχαρίστω ,ρε φίλε...

6 σχόλια:

ta matia mou είπε...

προσεξε οταν με την ορμη της θα παρασυρει και αμαχο πληθυσμο...

μεσα στις σκεψεις σου.. αφησε ενα παραθυρο να μπει και η καλη σου.. δυο μυαλα σκεφτονται καλυτερα...

δεν ξερω τι σε απασχολει... να σου πω οτι ευχομαι να λυθει γρηγορα?.. δεν ξερω αν το θες... και τι θες..

να προσεχεις τον ευατο σου και της καλης σου..

Coula είπε...

Περιμένεις να σου αναγνωρίσει κανείς τιποτα;
Οχι!!! Να μην περιμένεις!!

ΑΛλά ξερεις τι αξίζει τελικά; Να σε παραδεχτεις εσυ ο ιδιος!! και να νιωθεις καλά απέναντί σου, στον εαυτό σου! Εκεί ειναι η μαγκιά, κιμπάρη και ιδεολόγε μου!!!
Και το εχεις!!!

Ωραιος ο Βασίλης!

Evil Chef είπε...

@Coula

Και δε περιμένω αναγνώριση και δεν τρέφω τέτοιες αυταπάτες.
Πιστεύω οτι με τον εαυτο μου τα παω σχετικά καλά ,απλώς κάποια γεγονότα με εχουν κλονίσει λίγο.

@ta matia mou

Η θάλασσα θα παρασύρει μονάχα τις αρνητικές σκέψεις και δε θα ξανασχοληθω με όσα με προβληματίζουν,τα οποία συμπυκνώνονται στο εξής
-Όταν έχεις φερθεί καλά ,πολύ καλά σε κάποιους -με προσωπικό κόστος πολλές φορές - δεν έχεις το δικαίωμα να ξέρεις που έκανες-αν έκανες- λάθος και σε πετάξαν σα σκουπίδι;
Και αν αποδειχτει οτι έκανα λάθος σε κάτι ,αυτοί κρίνουν και δικάζουν ως αναμάρτητοι ;Δλδ στην κοινή μας πορεία ο μόνος που έκανε κάτι που επέβαλε "τιμωρία" ημουν εγω,αυτοί ποτέ...
Σε απλά λόγια πρεπει να δεχτώ οτι με κοροϊδεψαν και με εκμεταλευτηκαν ,χωρίς να ψάχνω το γιατί.
Αυτό μονάχα ένα κύμα μπορεί να το παρασύρει...

~reflection~ είπε...


Βάλε την ζειμπεκιά σου ,ρίξε τις στροφές σου και προχώρα..έτσι τα καίει ο άνδρας όσα τον προβληματίζουν...και ο θεος δεν είναι γκαβός...απλά έχει το δικό του ρολόι ...
Γίδαρε μου...παραμένεις γίδαρος ..."



Ψάχνω να βρω έναν ανάλογο τρόπο με τον οποίο η Γυναίκα καίει όσα τηνπροβληματίζουν!!!

φιλακι..

Venus on fire είπε...

"Ο Θεός δεν είναι γκαβός ,απλά έχει το δικό του ρολόι"
Κοίτα να δεις που γι αυτό το "ρολόι " ετοιμάζομαι να γράψω ,αλλά είπαμε ...κάποιος μας κάνει πλάκα εκεί ψηλά.
Τι να τις κάνεις τις συμβουλές ,τη στιγμή που εσύ καθορίζεις τις εξελίξεις?
Δεν σε φοβάμαι φίλε μου για όσα πράττεις.
Έχεις το μοναδικό χάρισμα για όσα προβλέπεις να πέφτεις μέσα.
Ρίξε και καμιά στροφή για μας κι ας μην το αξίζουμε.
Φιλιά.

ta matia mou είπε...

καλε μου σεφ... ετσι αστο εκει χωρις γιατι...

ενα μαθημα ακομα μεσα στην ζωη...

και μετα τι κανουμε?.. προχωραμε..

καλο βραδυυυυυυυυυυυυυ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.