Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

4 No more Μr Nice guy

Aυτό ήταν λοιπόν...Μέχρι εδώ.
Έκανα πολύ υπομονή ,δικαιολόγησα τα πάντα σε όλους ,προσπάθησα να κρατήσω χαμηλούς τόνους και το αποτέλεσμα -ποιο;
Δε φταίτε εσεις όμως.Εγώ φταίω βασικά.Εγώ είμαι ο αρχιμαλάκας που φέρει την μεγαλύτερη ευθύνη.
Γιατί εγώ πίστεψα τις "καλές" σας προθέσεις και εγώ σας φέρθηκα πολύ καλύτερα από οσο σας άξιζε.
Εγώ ξενύχτησα να σας ακούω ,όταν εσεις τις αντιστοιχες στιγμές λέγατε μόνο ναι χωρίς να ακούτε.
Εγω σκέφτηκα τι θα σας έκανε να χαμογελάσετε και παραβλέποντας τα δικά μου προβλήματα γινόμουν ο προσωπικός σας καραγκιόζης.
Λειτούργησα όπως ενιωσα και ότι έκανα ειχε μοναδικό σκοπό την προσφορά οποιουδήποτε είδους.
Και τελικά φτάσαμε στο σημείο να συλλέγω προσβολές του στυλ περι μη αληθινού προσώπου και πράξεων που γινήκανε για υποχρέωση και εξαγορά.Απο όλους σας!!!
Τι είδους εξαγορές είναι αυτές που αυτός που εξαγοράζει βρίσκεται διαρκως ζημιωμένος και χρεωμένος;
Για ποιες υποχρεώσεις μου συζητάτε ;Αυτές που ξέρετε ότι φύση και θέση σιχαίνομαι και ποτέ δεν αντιμετωπίζω ετσι;Σας ζήτησε κανείς ποτέ τίποτα ;Αντιμετωπίζετε μήπως καποια κατηγορία για χάρη μας;Απλές ερωτήσεις ,χωρις απαντήσεις...
Το καλό παιδί που ξέρατε έχει ψοφήσει εδώ και καιρό.Απλά δε μπορούσα να το παραδεχτώ.Δεν υπάρχει και ουσιαστικά όπως ποτε του δεν υπήρξε κατ'ουσιαν(οσο γινοταν η δουλειά μας καλως το παιδί και μετά "συγγνώμη κύριε ποιος είστε;")


Υποχρεώσεις...
Ο χθεσινός καυγας με την μανα μου και η ατάκα "Εχετε σπίτι τώρα και υποχρεώσεις στην κοινωνία.Δεν ξέρεις σε τι δύσκολη θέση με φέρνεις με την συμπεριφορά σου!" ήταν η σταγόνα που ξεχύλισε το ποτήρι.
Ποιες υποχρεώσεις  εχω;Να συμβιβάζομαι με όλες τις προσταγές της;Να έχω την εμφάνιση που είναι αποδεκτή στα μάτια σας;Να εχω ανοιχτό το καταφυγιό μου σε όλο το κόσμο ότι ωρα γουστάρει ο καθένας να περνάει να κάνει την τσάρκα του;Να κάνω αυτά που κάνουν οι άλλοι ακόμα και όταν δε τα πιστεύω γιατί έτσι γίνεται;Να κάνω ένα παιδί ,την στιγμή που δεν μπορούμε κάποιους μήνες να καλύψουμε αυτά που προκύπτουν;
Οχι και ξανά οχι.
Ο κοινωνικός περίγυρος μας κολλάει στο γεγονός ότι 2 άνθρωποι επιλέξαν να ενώσουν τις ζωες τους σε μια τελετη μακρυά απο φολκορ και τραπεζώματα μπροστά σε ενα δήμαρχο.Επρεπε να φεσωθούμε έξτρα για να κάνετε όλοι εσείς το εφεδάκι σας και να πει η κάθε καμμένη κατίνα "Τι ωραία που ήταν!" ,να μασαμπουκιάσουν όλοι αυτοί οι απίστευτοι που έχετε πάει στους γάμους ,στις κηδείες ,στις βαφτίσεις τους γιατί σας έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.Να ταϊζαμε ένα στρατό ανθρώπων που δε θα ξαναβλέπαμε σχεδόν ποτέ και που την επομένη θα μας περνάγαν απο ψιλό κόσκινο και τίποτα -μα τίποτα- δε θα βρίσκαν καλό.Τέτοιες χαρές τις πήρατε απο τα άλλα παιδιά και θα τις ξαναπάρετε και στην βάφτιση του μικρού.Μην τα θέλετε λοιπόν όλα δικά σας!
Μας κουτσομπολεύουν,μου λες, που τοσο καιρό είμαστε άτεκνοι.Θα έρθει η κάθε καρακαηδόνα να μας το μεγαλώσει ή θα μας δώσει να το συντηρήσουμε;Ξέρουν όλοι αυτοί αν εμείς βγαίνουμε και πως βγαίνουμε;Ξέρουν ολοι αυτοί οτι χρωστάμε 2 μήνες κοινόχρηστα;Ξέρουν όλοι αυτοί ότι μας χρωστάνε λεφτά και δε ξέρουμε πότε και αν θα τα πάρουμε;Τέλος περιμένουν όλοι αυτοί αν με όσα σκατά μας έχουν συμβεί το τελευταιο 18αμηνο να είμαστε μες την καύλα και με την τουρλα του πάθους;Ανθρωποι είμαστε ,όχι μηχανές και όταν νιώθεις ότι διαλύεται το σύμπαν γύρω σου δε σκέφτεσαι τίποτα άλλο παρά τι μπορείς να περισώσεις.Αν τώρα όλοι οι υπόλοιποι εκεί έξω έχουν τόσο αχιλίνωτη λίμπιντο που υπερκεράζει όλα τα υπόλοιπα να την χαίρονται!


Επίσης απορείτε γιατί πάμε όπου μας καλούν την στιγμή που δεν έχουμε παιδιά να μας βγάλουν την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και σχεδόν ποτε δε κάνουμε γιορτές σπίτι ώστε να μας επιστρεψουν την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.
Εμεις θα πηγαίνουμε όπου γουστάρουμε και λογαριασμό δε θα δίνουμε σε κανέναν και δε κανουμε κέφι να μας επιστρέψει κανείς τίποτα.Θέλουμε και δίνουμε και δε χρειαζόμαστε και τίποτα.Τι να μας φέρουν δλδ ;Κάτι που ηδη το έχουμε; Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να ευχαριστήσεις κάποιον ,βάλε φαντασία!
Αναγνωρίζω ότι έτσι λειτουργεί ο περισσότερος κόσμος-σου κάνω κάτι για να σε βάλω στη διαδικασία να μου επιστρέψεις και να ξεκινήσουμε μια αλυσίδα συμβατικότητας.
Κάνουμε αυτούς τους συμβιβασμούς που δε ενοχλούν την αντίληψη και την αισθητική μας.
Αν αυτό πειράζει κάποιους, καλά να πάθουν.Δε θα χαλάσουμε εμείς την υγεία μας για να τους φτιάχνουμε την διάθεση και να λένε πόσο υπέροχοι είμαστε.Ας κοιτάξουν να βρουν τα τυχον καλά μας όπως είμαστε αν θέλουν...


Είχα πει ότι αν κάποτε όλοι αυτοί που με "εξοστρακίσαν" εδω που βρίσκομαι μου κάναν πρόσκληση επανόδου θα τη δεχόμουν ,σκεφτόμενος ότι αξίζει μια δευτερη δοκιμή.
Αναλογιζόμενος τα ιστορικά παραδείγματα της αρχαιοτητας -που όσους επαναπατρίζαν ήταν για να τους χρησιμοποιήσουν και να τους ξαναστείλουν όταν δε τους ήταν χρήσιμοι- εχω αποφασίσει ότι το λιγότερο που θέλω για να πειστώ για τις καλές προθέσεις των ,είναι να τους δω αναστενάρηδες!


Ο μαλάκας ,κυρίες και κύριοι πέθανε και του κάναμε και το μνημόσυνο την περασμένη Κυριακή.Συγγνώμη που δε σας ειδοποιήσαμε ,έγινε σε στενό κύκλο.


Για τους υπόλοιπους που εξακολούθουμε να τους χαλάμε την μαγική εικόνα,ας μην ασχολιούνται άλλο μαζί μας και ας αφήσουν την μανούλα μου ήσυχη -δε φταίει τίποτα επειδή το παιδί της βγήκε λιγάκι "αναρχικό"(χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησε γειτονισσα).
Μάνα κουράγιο και μη μασάς!!!

4 σχόλια:

next_day είπε...

χείμαρρος το πόστ...
άλλα έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα λές...
μην χαλιέσαι και ζήσε την ζωή σου όπως την θες εσύ και μόνο εσύ!
Δική σου είναι εξάλλου!

Ἅ λ ς είπε...

πφφφ.. ποσο σπαστικοι και αδιακριτοι μπορουν να γινουν ο ανθρωποι και... τι θα πει ο κοσμος????

με εκνευριζει αυτη η φραση.. Μη μασας ρε και ξερω στεναχωριουνται και οσοι σαγαπουν και ακουν τετοια λογια αλλα μαγκια σου! Τραπεζοματα, σογια, φιλοι των φιλων και συναδελφοι των ξαδερφων των συναδελφων και μπλα μπλα μπλα...

Εσεις να στε καλα και ολα τα αλλα....... γραφτε τα! Και δεν καταλαβα;;;Εσεις θα διαλεξετε τη ζωη σας ολοι οι αλλοι να......!
φιλακια και μη σκας!!!

Evil Chef είπε...

Όλο αυτό προέκυψε μετά το "μνημόσυνο" της Κυριακής και τις αποφάσεις που παρθήκαν -και θα εφαρμοστούν αυτή την φορά- και δεν ήταν προγραμματισμένο σε καμία περίπτωση.
Η αιτία που συνέβη αγγίζει τα όρια του σουρρεάλ-να σας πω με 2 λόγια.

Εχω ένα καταπληκτικό γείτονα ο οποίος είναι επαγγελματίας κόρακας δλδ διαθέτει γραφείο τελετών.Μια μέρα λοιπόν καλημεριζοντας τον παρατήρησα ότι στην λίστα με τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην επιγραφή υπήρχε και ΚΑΥΣΗ ΣΟΡΩΝ.
Και επειδη δεν συμπαθώ καθόλου τα νεκροταφεια και ότι συνεπάγονται ,αρπαξα την ευκαιρία και έκατσα να πιω εκείνο τον καφέ που όλο τον ανέβαλα και να ενημερωθώ για το θέμα αυτό.Για κακή μου τύχη(δλδ πότε εχω καλή για να είχα τότε -αλλά αυτή είναι μια άλλη κουβέντα...)πέρασε απεξω κάποιος γνωστος των γονιών μου.
Το είπε λοιπόν στην μανούλα ,η οποία απορώ πως γλίτωσε την κρίση πανικού, και μόλις βρήκε ευκαιρία πήρε τηλεφωνάκι.Ξεκίνησε μελιστάλαχτη και όταν έφτασε η στιγμή ρώτησε τι ήθελα στο γραφείο του γειτονά μου.Οι ενημερωτικοί λόγοι που της εξήγησα ,το μόνο που κατάφεραν ήταν να την αποσυντονίσουν πλήρως και να θυμηθεί όσα έχει ακούσει τα τελευταία 4 χρόνια απο διάφορους άθλιους για μένα καθώς και να βγάλει το παραπονό της για όλα αυτά που κάνουμε και δεν υπολογίζουμε κανέναν.Εγινε μια τηλεφωνική μάχη 55 λεπτών (α ρε γλέντια που θα κάνει ο ΟΤΕΣ) και σήμερα πήρε σα να μην τρέχει τίποτα να μου πει αν θέλω να μου πάρει κάτι απο τη λαική(απο εκεί την κληρονόμησα εγώ την σχιζοφρένεια ,ειμαι πλεον βέβαιος !).
Όλο αυτό μου έβγαλε πολύ θυμό γιατί δεν ενοχλούμε κανέναν και παράπονο γιατί οι δικοί μας άνθρωποι δε μπορουν να δεχτούν ότι δεν θα γίνουμε αυτό που ονειρευόταν.

Evil Chef είπε...

@Αλς & Next day

Nα σας ευχαριστήσω για το χρόνο που αφιερώσατε στο ξέσπασμα αυτό και για τα σχολιά σας.

Δε μας χαλάει το γεγονός τόσο ότι μας πρήζουν ενίοτε (γονείς είναι ,στο πρόγραμμα είναι κι αυτό).Μας ενοχλεί ότι κάθονται και ακούνε τον καθένα και στεναχωριούνται την στιγμή που γνωρίζουν απο πρώτο χέρι τα πράγματα.Γιατί καταστρέφουν την υγεία τους και την διαθεσή τους για πράματα δικά μας που δεν έχουν καμία αξία.
Επειδή κολώνουν να τα πουν σε μένα τα εισπράτουν οι δικοί μου -αυτό ειναι εν μέρη άδικο.Ας βρουν το θάρρος να τους πουν μια φορά "Οτι θέλετε στον ίδιο".

Το επόμενο μεγάλο γλέντι προβλέπεται όταν αποφασίσουμε να κάνουμε κανένα κουτσούβελο και εκεί θα προσπαθήσουν να μας αλλάξουν την γνωμη περί ονοματοδοσίας και βάφτισης(είμαστε κατά της βάφτισης νηπίων γιατί πιστεύουμε ότι ο ανθρωπος δε πρέπει να εξαναγκάζεται σε μια πίστη αλλά να την επιλέγει αφού πρώτα διδαχτεί και κατηχηθεί .Αλλωστε και ο ιδρυτης της χριστιανικής θρησκειας βαπτιστηκε αφού πρώτα είχε ολοκληρώσει την εκπαιδευση και την κατηχησή του όντας ενήλικος).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.