Τετάρτη, 2 Φεβρουαρίου 2011

7 Το μυστικό...

Αλήθεια είναι...


'Cause we were never being boring
We had too much time to find for ourselves
And we were never being boring
We dressed up and fought, then thought: "Make amends"
And we were never holding back or worried that
Time would come to an end...






I never dreamt that I would get to be
The creature that I always meant to be
But I thought in spite of dreams
You'd be sitting somewhere here with me

Τώρα ξέρετε...
Κανεις δε μπορει να δραπετεύσει απο αυτό που είναι...

7 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Πως μ'αρέσει αυτό το κομμάτι! Σου υπενθυμίζει να ζεις τη στιγμή και να ονειρεύεσαι...

Coula είπε...

Μου αρέσεις!!!

Venus on fire είπε...

Εγώ πάλι σκέφτομαι να δραπετεύσω οριστικά.
Τέλειο τραγούδι ,από άλλες εποχές ...πιο ξένοιαστες.
Καλή σου μέρα φίλε μου.

Evil Chef είπε...

Υπήρξα συνεπής στις πληρωμές των διδάκτρων...
δεν θέλησα ποτέ να γίνω "κάποιος"...
κουράστηκα ελάχιστα στα 35+ χρόνια μου...
δεν σταμάτησα να εξελίσσομαι...
πέρασα και απέναντι...
ενω εσεις μείνατε "ασφαλείς"...
και απίστευτα προβλέψιμοι και βαρετοί...

Η ανάρτηση αυτή είναι γι'αυτους που νομίσαν οτι φεύγοντας ,ξέκοψαν μόνο απο ένα πρόσωπο,ενω στην ουσία δραπέτευσαν απο αυτό που θα ήθελαν να είναι και δεν τολμήσαν να δοκιμάσουν..

Αγαπημένο τραγούδι απο αρχες 90 -πιο ξενοιαστες εποχές όμως τα νοήματα δεν αλλάξαν...

Σας ευχαριστώ για το χρόνο που μου αφιερώσατε!

~reflection~ είπε...

Όλοι δραπετέυουν Παντού και Πάντα, γιατί οι μεταμφιέσεις δε σταματούν ποτέ...

απλά χθες ήμουν κάποιος άλλος και σημερα κάποιος Νέος εαυτός......

Αυτό είναι Απόδραση!!!!

Το τραγουδάκι αφιερωμενο στο...χθες....

στις όμορφες μερες...

http://www.youtube.com/watch?v=MDVhB0jGP7I

Evil Chef είπε...

@reflection

Αυτα που ειπες εννοουσα και εγω.
Οι μερες ομορφες ή ασχημες γινονται μοναχα απο μας...

Black Bill είπε...

Τι μου θύμισες τώρα......... παλιο αγαπημένο κομμάτι.
Καλημέρα και καλο μηνα εστω και καθυστερημενα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.