Σάββατο, 26 Φεβρουαρίου 2011

2 Return to innocence ...

Αρματωμένος με αγαπημένες σειρές της παιδικής μου ηλικίας θα περάσω τον ελεύθερο χρόνο μου σήμερα.Επιστροφή στο παρελθόν ,στις αθωες εποχες που μεγαλώσαμε γαλουχημένοι με αρχές και ιδέες που σε κάποιους σήμερα μοιάζουν απλως σκουριασμένες.
Σε μια εποχή που σηματοδοτείται απο μια οικονομική κρίση και μια πειριραίουσα μιζέρια παρατηρώ ότι πολλοι εξακολουθούν να συμπεριφέρονται το ίδιο εγωπαθητικά με πριν, σχεδόν "υβριστικα."
Kαι όλο αυτό να προβάλεται ως ευαγγέλιο απο τους εγκεφάλους των Μ.Μ.Ε....
Σίγουρα αγνοούν ότι πάντα νομοτελειακά επέρχεται η κάθαρσις και φτάνει όταν δε την περιμένει κανείς .

Αρνούμαι να παρακολουθήσω οτιδήποτε απο το τηλεοπτικό σκουπίδι που μου σερβίρετε και μένω εκτος τηλεόρασης για σήμερα (οχι πως βλέπω ιδιαιτερως),θα θυμηθώ παλιές σειρες που βρήκα στο διαδίκτυο (θα μιλήσω άλλη φορά γι'αυτές).

Προς το παρόν πηγαίνω να ετοιμαστώ για να επιβιβαστώ στο Arcadia του αγαπημένου μου Captain Harlock.





Soundtrack της μέρας ,ανάλογο της διάθεσης....














2 σχόλια:

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Εαν δεν ημουν στη δουλειά θα καθόμουν να δω τη μεσημεριανη ταινια του Σαββάτου. Από όταν ήμουν παιδί μου εχει λέιψει. Σνιφ...

Να περάσεις τέλεια!

ασωτος γιος είπε...

kai mafton ton kairo ton teleio, mia hara eine na vlepeis dvd agapimena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.