Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

2 Μίλα μου με νότες(12-13/2-2011 pt.2)

Οι μουσικές της Κυριακές με πηγαίνουν ένα ταξίδι στο χρόνο ...
Σε στιγμές που σηματοδοτησαν το τότε ,το σήμερα και το αύριο...


α)Stormwitch-She's the sun


Πριν 18 χρόνια τέτοια μέρα (Σαββατο ήταν τότε) η αγωνία και το άγχος χτυπούσαν ολη μέρα κόκκινα.Δεν περνούσαν οι ώρες για να βρεθώ μαζί σου...πρώτη φορά ...πρώτη συνάντηση...
Και ηταν πολύ μεγάλη υπόθεση για μένα ότι δέχτηκες να βγείς μαζί μου...





She's the sun and golden shimes her light
She'sthe sun, her smile ligts up the night
She's a queen - and out of reach to me
She's a queen - it hurts to set her free



Κάπως έτσι έμοιαζες στα μάτια μου -όπως ακριβώς και σήμερα!

β)Thunder - Love Walked In




Just about that moment,
The timing was so right,
You appeared like a vision,
Sent down to my life,
I thought I was dreaming,
When I saw you that night



Σου μίλησα για αυτό που με έκανε να τολμήσω...βρήκα το θάρρος και ξεκίνησα να ανοίγω τα χαρτιά μου ένα προς ένα...


γ)WASP - Hold on to my heart





There's a flame, flame in my heart
And there's no rain, can put it out
And there's a flame, it's burning in my heart
And there's no rain, ooh can put it out
So just hold me, hold me, hold me 



Αυτή ήταν η δική μου αλήθεια ,δε έκρυψα τίποτα ,δε φοβήθηκα ,στάθηκα χωρις καμία άμυνα απεναντι σου .Δεν είχα άλλωστε τίποτα να χάσω...


Η αναμονή κράτησε 9 μέρες ...που άξιζαν κάθε δευτερολεπτο τους....




Καλή Κυριακή να έχουμε!!!

2 σχόλια:

Lilium είπε...

Το οτι άξιζε έχει φανεί και με το παραπάνω στη διαρκει του χρόνου...18 χρόνια είναι αυτά, σχεδόν μια ζωή.........
Καλή Κυριακή Σεφ μου!!

Ἅ λ ς είπε...

ποποοο! συγκινητικο!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.