Σάββατο, 12 Φεβρουαρίου 2011

7 Μίλα μου με νότες(12-13/2-2011 pt.1)

Είπα πως τις Παρασκευές θα αναρτούσα μια λίστα -αναλογα την διάθεση -με τις μουσικές του Σαββατοκύριακου.Αυτό σα ξεχαρμάνιασμα όσο μένω για τους δικούς μου λόγους μακρυά απο το λατρεμένο μου δικτυακό ραδιόφωνο(λίγο έμεινε ακόμα ,θα τελειώσει η περίοδος του τάματος).
Ξεκίνησε την περασμένη βδομάδα αλλά κάπου δε μου άρεσε όπως μου βγήκε-πολύ ψυχρό.Αντ'αυτού σκέφτηκα να  μιλάω για τραγούδια το Σ/Κ διαμορφώνοντας έτσι τη λίστα των ακουσμάτων μου για το διήμερο.

Αυτό το διήμερο που ξεκίνησε απο την δωδεκατη βραδυνη απόψε η διαθεσή μου είναι λιγάκι indie.Σε ροκ λοιπόν τεμπο και εχω  4 τραγούδια ,που έχουν ιδιαιτερη αξία για μένα.

α)Radiohead-Karma Police





Karma Police
I've given all I can
It's not enough
I've given all I can
But we're still on the payroll



Στο μπαλκόνι κάθομαι και σκέφτομαι "Τα εκανα πραγματικά όλα όσα μπορούσα;Γιατί δεν ηταν αρκετά;Μπορώ να ξεφύγω απο το μισθολόγιο της μοίρας;"


β)Porcupine Tree: Stars Die







Παρατηρώντας τον ουρανό συνειδητοποιώ ότι δεν είμαι μόνος...
Χιλιάδες μικρα εγω κεντημένα πάνω του
επόπτες των πάντων και σύντροφοι μας..
Σύντροφοι ..περιμένετε...έρχομαι...




γ)Madrugada -Electric







Pack your bag, run away
Along a freeway, out of town...



Αυτό ακριβώς...


Με ενα αυτοκίνητο
χάνομαι στην λεωφόρο
να ξεφύγω απο το εδώ
να ξεχαστώ
να συναντήσω 
το φεγγάρι 
εκει...
που τα δακρυα μας 
δικά του 
και δικά μου 
θα ενωθούν...


δ)Electric Litany -Tear





Εκει...
που η ψυχή
θα συναντήσει
την μουσική
και θα γεννήσουν
κάτι μοναδικό
εκει..
που ο ποιητης
θα προλογίζει
τους διαδόχους του...


Wake your fears
and you will know
Dry your tears
and you will know

Come clear
and you will know
When you're near
we just don't know

Come clear
and you will know
When you're near
we just don't know

Say what you want
Don't change at all
For we all love
the change of hearts





Το τελευταίο κομμάτι έχει την δική του ,ξεχωριστή ιστορία για μένα.Μου έφερε κάποια στιγμη το cd της μπάντας ενας φίλος ,λέγοντας ότι είναι κάτι νεο πολύ δυνατό-γνωρίζοντας τον ,περίμενα κάτι θορυβώδες.Το ακουσα απανωτα 3 φορες ολόκληρο(το cd) .To τραγούδι σίγουρα πάνω απο 10.
Ηταν μια παράξενη περίοδος για μένα και ένιωσα ότι μιλήσε μέσα μου.Το έχω συνδυάσει κάπως ετσι -βραδυ σε παραλία (ανεξαρτήτως εποχης) να κουβεντιάζω με το φεγγάρι και στο τέλος της κουβέντας μας ,την ώρα που αλαφραίνει η ψυχή και λυτρώνεται ,να μπαίνει η εισαγωγή του κομματιού...


Η μπάντα λέγεται Electric Litany και το αλμπουμ εχει τον τιτλο  "Ηow to be a child and win the war".Αξίζει να την ανακαλύψετε και να προσπαθήσετε να διευρύνετε τους μουσικούς σας ορίζοντες.

7 σχόλια:

Alma Libre είπε...

Αυτό τό τελευταίο από τούς Electric Litany πάρα πολύ ομορφο . Δέν τό ήξερα τό συγκρότημα ,Μπράβο σου .
Τήν καλημέρα μου καί καλό Σ/Κ .

Lilium είπε...

Καλημέρα κι απο εμένα.
Το ταξίδι μέσα απο τα τραγούδια ποτέ δε τελειώνει και το ταξίδι που βλέπω πως έχει ξεκινήσει εδώ και που τυχαία σήμερα πέτυχα, μου αρέσει πολύ!!
Καλό ΣΚ!! :)

ασωτος γιος είπε...

καθαρματενιε μαγειρα ωραιες μουσικες καλο Σ/Κ

kovo voltes... είπε...

Τους έχω ακούσει τους Electric Litany και αυτό το κομμάτι που σου αρέσει είναι αυτό που άρεσε και σε μένα. Μη μασάς διαβολομαγειράκο. Όλοι μαζί στο ίδιο καζάνι που βράζει είμαστε. Θα το παλέψουμε και αυτό...
*το "μισθολόγιο της μοίρας" πολύ μου άρεσε. Καιρός να αλλάξουμε δουλειά, τι λες?? Με καλύτερα...χρήματα. Ό,τι ήταν να κάνουμε το κάναμε, μην αμφιβάλλεις ;)

Evil Chef είπε...

Κάπως έτσι θα κυλίσει το ταξίδι μου αυτό το Σ/Κ ,μουσικά.Με ήχους που σε ταξιδεύουν ,λίγο μελαγχολικούς ίσως...
Χαίρομαι που η τελευταία,η πιο "δύσκολη" επιλογή βρήκε ανταπόκριση.Πραγματικά αξίζουν την προσοχή μας αυτοι οι τύποι!

Προσωπικά δεν αισθάνομαι οτι με τη μοίρα εχω στενή σχεση-αν την περιέγραφα με όρους αγοράς θα την χαρακτήριζα σαν τετράωρο σε σουπερμάρκετ .Και δε μου αρκεί το "δουλίτσα να έχουμε" ,θέλω τα πράματα οπως εγω τα θέλω να γίνονται!

Τις ευχές μου σε όλους για καλο Σαββατο.Θα επιστρέψω ,τις πολυ πρωτες ωρες της αυριανής μέρας να την ντύσω με τα τραγούδια της.

Ἅ λ ς είπε...

το γ!!!!

καλο ΣΚ`!!!! ωραιο το ταξιδακι που μας προσφερεις ;)))

Coula είπε...

Ωραια τα λαλακια!!! Ταξιδιαρικα!!!

φιλιααααααααααα

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.