Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

8 Restart...

Το ημερολόγιο γράφει 3 του μηνού και ξεστόλισα το σπιτάκι απο τα εορταστικά μπιχλιμπίδια.
Του φόρεσα τα δωράκια της Alma Libre(την ξαναευχαριστώ άλλη μια φορά και εξετάζω τον τρόπο να ανταποδώσω!) και άλλαξα και τις μουσικές.

Πήρα την απόφαση στο μπλογκάκι η συνοδευτική μουσική να είναι για φέτος όλη από την δεκαετία του 90 ,που πέρασα τα λυκειακά μου χρόνια ,που επέλεξα το επαγγελμά μου και βασικότερο όλων γνώρισα την σύντροφο μου.Αυτή η χρονιά είναι πολύ σημαντική για μας γιατί μετρώντας το χρόνο που είμαστε μαζί φέτος συμπληρώνεται ένας χρόνος παραπάνω απο την ηλικία που γνωριστήκαμε -οπερ σημαίνει ότι παραπάνω απο την μισή μας ζωή μέχρι σήμερα, την έχουμε περάσει μαζί.Το περιμέναμε και μας τρόμαζε αυτό το ενδεχόμενο κάποτε.Τώρα το βρίσκουμε απλά φυσιολογικό...
Μουσικά λοιπόν κάνω στροφή και σκοπός μου είναι να αλλάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα ο ήχος και να προσαρμόζεται στην διάθεση ή στα γεγονότα.Θα κάνουμε ένα μεγάλο ταξίδι και θα ακούσουμε πολλά όμορφα τραγούδια εκείνων των χρόνων απο πολλά διαφορετικά είδη.
Ξεκινήσα με γυναικείες φωνές και μπαλάντες απο την δεκαετία -επόμενη συλλογή θα είναι στο ίδιο ύφος με αντρικές φωνές.Αν κάποιοι απορείτε που κρύφτηκε το "μεταλλικό" -σκληρό αγόρι που γνωρίσατε το καλοκαίρι στα εγκαίνια  του ιστιολογίου ,σας πληροφορώ ότι εδώ είναι απλά έχει πολλές πλευρές που δεν γνωρίζετε και σιγά σιγά θα αποκαλυφθούν.

Για το κλείσιμο της πρώτης ανάρτησης μετά την "επανεκκίνηση" έχω ένα τραγούδι που πιθανότατα δε γνωρίζετε πολλοί.Είναι ένα τραγούδι με ψυχή και όμορφο στίχο ,τότε που η μαύρη μουσική μίλαγε όχι για το πόσες γκόμενες πήδηξα χθες βράδυ ,πόσα φράγκα έχω ,πόσο μετράει το νεο μου αμάξι...και όλα αυτά που "κοσμούν" τα τραγούδια που ακούς γύρω σου.
Μιλάει (μεταφορικά) για αυτά που μας φοβίζουν στο "σκοτάδι" και τα συναισθηματά μας και παράλληλα μας λέει για το φως στο τέλος του δρόμου επισημαίνοντας μας ότι μέχρι να φτάσουμε εκεί οφείλουμε να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά.
Χαρίζεται σε όλους αυτούς που ξέρω και επιλέξαν να περπατήσουν σε άγνωστα και χωρίς φως "πάρκα" και τώρα σκουντουφλώντας πάνω σε αντικείμενα και ότι άλλο κρύβει το μαύρο έχουν κατατρομάξει αλλά παράλληλα δε ζητάνε και βοήθεια...
Καλή τους τύχη λοιπόν ...


8 σχόλια:

Alma Libre είπε...

xixixiiii πρώτη πρώτη σού κάνω ποδαρικό ...
Τό τραγουδάκι πάρα πολύ καλό, μού άρεσε ιδιαίτερα .(άν καί γενικά στήν μάυρη μουσική,είμαι λίγο περίεργη στά ακούσματα),επίσης χάρηκα πού σού φάνηκαν χρήσιμα τά στολιδάκια μου .. αν καί γιά να συμπληρωθεί τό σετάκι τού λείπει ένας σκούφος καί μιά χρυσή κουτάλα οπως σου είχα αναφέρει .. Ερχωνται σύντομα ..
(μόλις θυμήθηκα οτι πρέπει καί εγώ νά φτίαξω τήν λίστα μου ..χμμμ.)
πάω λοιπόν .. καί θά ξαναέρθω ..(απειλή χαχαχαχχαα)
Τήν καλημέρα μου
φιλάκια μέ πινελιές νότες .

Lilium είπε...

Απο τη λίστα του "ipod" ξετρελάθηκα και ξαναθυμήθηκα πολλά με το Constant Craving και το Love scenes... πω πω τι μου έκανες τωρα.......

Το τραγούδι που αναφέρεις ομολογώ πως δε το είχα ακούσει... αν και κινείται στα γνώριμα μονοπάτια της rnb των 90s, πολυ καλοί στίχοι!!

Καλή αρχή Σεφ μου!
Να συμπληρωθούν πολλά πολλά χρόνια ακόμα στο κοινό σας ημερολόγιο και να είστε πάντα ευτυχισμένοι μαζί!!!

simone είπε...

διαβασα ολους τους καζομιες σου... ομορφη χρονια με ομορφα δωρα...

και προβλεπεται ακομα καλυτερη...

μαντονα και φροζεν... μαραια καρευ ι ντοντ γουονα κραι..

μπαιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι...

Evil Chef είπε...

@Alma Libre

Και άλλα δώρα; Οh my god!!!Κουτάλα χρυσή ;Θα λυπάμαι να την χρησιμοποιήσω...
Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι και υπάρχει στο προγραμματισμό μου για την μουσική εδώ μια "μαύρη" λίστα με πιο soul και funk ακούσματα απο εκείνα τα χρόνια.
Επίσης επειδή υπάρχει ένα τεράστιο αρχείο μουσικής μπορώ να ικανοποιήσω και τα δικά σου δύσκολα ακούσματα με κάποια συλλογούλα κομματιών που σου αρέσουν (δοκιμασέ με!!!)και φυσικά να βρω τρόπο να την λάβεις.

@Lilium

Αυτή η λίστα μου έφαγε 3 ώρες χθες για να βγει γιατί ήταν τόσα πολλά αυτά που είχα να διαλέξω και έπρεπε να τα βρω και σε βιντεο...
Το τραγουδάκι που δεν γνώριζες -να το παίζω και λίγο σοφός(χα!)- ανήκει σε ένα μουσικό ρεύμα που ονομάζεται eurorap και κινείται σε μια φόρμα με προσεγμένο στίχο και κοντά στις μουσικες ρίζες του ξεκινήματος της ραπ μουσικής στην Αμερική.Πολύ άνθηση είχε στη δεκαετία του 90 και ως έδρα του είχε την Γερμανία -δλδ γερμανοί παραγωγοί με αμερικάνους και βρετανούς μαύρους τραγουδιστές ήταν η ραχοκοκαλιά του κινήματος.Σήμερα έχουν μείνει 1-2 μπάντες ακόμα δραστήριες και πολύ δημοφιλείς στο πρωην ανατολικό μπλοκ.
Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και σου ανταποδίδω το αντίστοιχο και σε σένα.

@simone

Αν μπορούσες να ξέρεις εν έτη 1990 τι κλάμα έχω ρίξει με Μαράια και το Love takes time ...
Γι'αυτό και δε το έβαλα -μην ξύνω πληγές!
Η χρονιά αυτή προβλέπεται να είναι χρονιά επανεκκινήσεων για πολλά αφού οι 2 προηγούμενες ξεκαθάρισαν αρκετά το τοπίο.
Υποψιάζομαι ότι ένα μέιλ που δεν σου ήρθε σωστά παίζει να είναι δικό μου αφού εκείνη την μέρα η σύνδεση μου ήταν για σφαλιάρες!!!

simone είπε...

θα χαρω αν το ξαναλαβω..

Alma Libre είπε...

χμμμ .. θέλω νά σού στείλω mail .. αλλά δέν βρίσκω τήν διέυθυνση σου ... ψάχνω ..... ψάχνω .... ψάχνω ... καί στό ψάξιμο έμεινα αχαχαχχαα
αν θέλεις στείλε μου εσύ μέ mail τήν διέυθυνση σου .. νά αλληλοmailθούμε .... χαχαχαχαχαχά κύτα λέξη .. πωπωπώ ..(ανυπόφορη έιμαι)
Τήν Καλημέρα μου .
φιλιά.

Evil Chef είπε...

Alma Libre
Προσεχώς θα μπούν εδώ όλοι οι πιθανοί και απίθανοι τρόποι επικοινωνίας με μένα ,οπότε θα μπορείτε να με βρίσκετε όσοι επιθυμείτε.Eιμαι σε φάση που ψαχνω διάφορα πραματάκια για εδώ και τα συγκεντρώνω για τα προσθέσω όλα μαζί.

Simone- μια ευχητήρια καρτούλα ήταν για τη νεα χρονιά και μου κάνει κάπως να την ξαναστείλω τέτοια μέρα.Ισως πάλι να την έλαβες.Μην ανησυχας αν το θες πολύ θα βρω κάτι να σου στείλω !

simone είπε...

για το νετικο ραδιοφωνο.. υπομονη.. αρκει που υπαρχει η φλογα..

καλη συνεχειααααααααααα.. αγγελικε σεφ.. χαχαχαχαχα.. δεν εισαι διαβολικος μωρε.. ε καλα τωρα αν τα παρεις ,...να τρεξω να κρυφτω.. χαχαχαχαχα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.