Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

7 Λεύκωμα "καταστρώματος" Gemini ,ημέρα...

Είναι η φυγή αγάπη;(Τι ρωτάω τώρα...)


Είναι 3 μέρες που με παιδεύει ενα mail που μου ήρθε στο τέλος της εκπομπής της Δευτέρας.Το σκέφτομαι συνεχώς-ρώτησα τα παιδια στη δουλειά ,τους φίλους και όλοι είχαν να μου πουν μια παρόμοια ιστορία μα κανεις δε μου εδωσε μια απάντηση .
Αντιγράφω εδω το κείμενο για να το κρατήσω στο αρχείο μου...


"Κακέ νεράιδε ,
είμαι μια απο τις πιστές σου ακροάτριες και μέχρι πρότινως ,μπορώ να σου εξομολογηθώ ότι αυτή η συνηθειά σου να μας πετάς την αλήθεια γυμνή στα μούτρα ορισμένες φορές με ενοχλούσε.Με πείραζε που χάλαγες το παραμύθι που σου γράφαν και το χειροτερό μου ήταν όταν επιβεβαιωνόσουν -και ειδικά όταν δεν έλεγες τίποτα γι'αυτό ,απλά σχολίαζες "Συμβαίνουν αυτά.Πονάμε ,μαθαίνουμε και πάμε γι'αλλα πιο σοφοί ,όσο σοφά μπορούμε να διαχειριστούμε τον έρωτα".
Διαστροφικό θα πεις αλλά μήπως πρώτη φορά στα λένε αυτά;
Κακό μου ξωτικό χρειάζομαι την "γυμνή" αποψή σου για κάτι δικό μου-να σου πω επιγραμματικά τι συνέβη.
Αυτός φίλος ,απο αυτούς που ξυπνάς το πρωι και ευχαριστείς για την ευλογία τούτη τον θεο (καθημερινά).Η σχέση μας-δεν υπάρχουν λόγια να περιγραφτεί.Ξέραμε πως ότι κι αν συμβεί ο ένας έχει τον άλλο για στήριγμα.
Μέχρι πριν 2 μήνες που έλαβα ένα SMS από αυτόν που έγραφε "Φεύγω γιατί οπως σου είχα πει απο ενα καμμένο χαρτί μονάχα στάχτες θα παίρνεις και δε σου αξίζει.Μην ψάξεις να με βρεις ,καλή συνέχεια και καλή τύχη στα ονειρά σου".
Έτρεξα σπίτι του και η γειτόνισσα μου είπε ότι πριν μισή ώρα είχε φύγει η μεταφορική.Ήταν αλήθεια ,έφυγε.Πήρα τηλέφωνο -τις πρώτες μέρες δε το σήκωνε ,μετά μου έβγαινε μηνυμα ότι δεν υπάρχει συνδρομητής σε αυτό τον αριθμό.Μίλησα με την μητέρα του ,μου είπε ότι της είχε πει τα ίδια και την είχε ορκίσει να μην μου πει τίποτα για το που βρίσκεται και τι κάνει.Μου είπε ότι έχει ανάγκη να ανασυγκροτηθεί και πως κάποια στιγμή αν το νιώσει θα επιστρέψει.Με καθησύχασε ότι με αγαπάει πολύ και ότι έτσι λειτουργεί αυτός .
Πέρασα τις πρώτες 6 βδομάδες με εντελώς καταθλιπτική διάθεση και τις 2 τελευταίες έχω συνηθίσει την ιδέα ,έχω καταφέρει να απαντήσω κάποιες απορίες αλλά σε παρακαλώ τι είδους αγάπη είναι αυτή "της φυγής";
Σε ευχαριστώ για την προσοχή σου και περιμένω να ακούσω την αποψή σου -γιατί σίγουρα θα έχεις βιώσει κάτι τέτοιο και πιθανόν να έχεις μια απάντηση.Να σου ζητήσω μια χάρη ,όταν πρόκειται να δώσεις μια απάντηση βάλε σα χαλάκι το Σ'αγαπω να προσέχεις του Παπακωνσταντίνου ,για να καταλάβω ότι μιλάς για το δικό μου και γιατί τον τελευταίο καιρό το έχω λιώσει -καταλαβαίνεις...


Μ. "


Τι να απαντήσω τώρα;
3 γαμημένες μέρες έχω στοιχειώσει ,ξυπνήσαν όλα τα φαντάσματα μέσα μου και απάντηση και εγώ δεν έχω.Είναι δε λέω όλο αυτο ειλικρινές απο την μια μεριά ,αλλά και πολύ φασιστικό-απόλυτο  παράλληλα.
Πως εσύ αποφασίζεις εσύ ότι δε μου κάνεις ;Ποιος σου είπε οτι μου δημιουργείς πρόβλημα; Γιατί φεύγεις έτσι χωρίς να το συζητήσεις;
Ξέρω ότι ο καιρός είναι ο χειρότερος γιατρός γιατί οδηγει πολλά πράματα στη λήθη -όμως μένει πάντα κάτι μέσα σου και ερχεται η στιγμη που τα θυμάσαι...
Δε ξέρω πολλούς που φύγαν και να επιστρέψαν .Συνήθως φεύγεις γιατί εκεί που είσαι δε αισθάνεσαι καλά ,κατι σε πειράζει...Όσοι τυχόν επέστρεψαν ,γύρισαν ταπεινωμένοι και γιατί δεν βρήκαν τα πράματα όπως τα περίμεναν αλλού .Κανείς που έκανε τον κύκλο του και αισθάνθηκε πιο γεμάτος δε γύρισε για να μοιραστεί όλο αυτό με αυτόν που τότε άφησε.Είμαστε πολύ εγωιστές για να κάνουμε τέτοιες υπερβάσεις και πάντα φοβόμαστε μήπως μας απορρίψουν ,γιατί αυτο που έχουμε γίνει δεν είναι αρεστό ή γιατί έχουν προχωρήσει και δεν θυμούνται.Και μένουμε εκεί ενώ ξέρουμε ότι πολύ πιθανον και ο άλλος αν πραγματικά υπήρξε σημαίνων για μας δεν σταμάτησε ποτέ να περιμένει και να πιστεύει ότι κάπου θα ξανασυναντηθούμε.
Τι να της πω ;
Οτι εγώ θύμωσα όσες φορές μου συνέβη κάτι τέτοιο ;
Ότι είπα πως δεν θα ξαναδώ ποτέ κανέναν;
Ότι πλεον έχω ηρεμήσει και αν ποτέ συμβεί κάτι έχει καλώς ,αν πάλι όχι μια από τα ίδια.
Οτι και να βρεθώ με κάποια σημαντικά πρόσωπα δε ξέρω αν καταφέρω ποτέ να ξεπεράσω το συναίσθημα της προδοσίας που ρίζωσε απο τότε μέσα μου;
Δε θελω να πω πάλι "αυτα συμβαινουν"....
Δε θέλω να κάνω μανιέρα τη φράση αυτή...
Δεν μπορώ να αποκλείσω ότι αυτή η φυγη κρύβει αγάπη αλλά προβληματίζομαι στο τι είδους αγάπη είναι .Αγάπη για τον εαυτο μου -εγωισμός ,που δεν μου "κάθεται" το σενάριο κατά πως το θέλω ή πραγματική αγάπη για τον άλλο με παράλληλο μίσος για μένα που είμαι κατώτερος αυτού που θα έπρεπε να είμαι για να στέκομαι κοντά του(χαμηλή αυτοπεποίθηση).
Πρέπει να να βρω κάτι να απαντήσω ...
Ξέρω θα καταλήξω να μαζέψω όσα γράφω σε ένα χαρτάκι ,θα βάλω το τραγούδι και θα αυτοσχεδιάσω...
Ίσως σε όλα αυτά που θα μοιραστώ με την "φίλη μου " να βρεθεί και το betadin που χρειάζομαι για να βάλω στις γρατζουνιές που ξαναέξυσα και έκανα πληγές 3 μέρες τώρα...
Οτι κι αν γίνει βρήκα τι θα διαβάσω κλείνοντας το 2ωρο μου ...


ΦΥΓΗ-Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ


Δεν ήταν άλλη η αγάπη μας
έφευγε ξαναγύριζε και μας έφερνε
ένα χαμηλωμένο βλέφαρο πολύ μακρινό
ένα χαμόγελο μαρμαρωμένο, χαμένο
μέσα στο πρωινό χορτάρι
ένα παράξενο κοχύλι που δοκίμαζε
να το εξηγήσει επίμονα η ψυχή μας.

H αγάπη μας δεν ήταν άλλη ψηλαφούσε
σιγά μέσα στα πράγματα που μας τριγύριζαν
να εξηγήσει γιατί δε θέλουμε να πεθάνουμε
με τόσο πάθος.

Κι αν κρατηθήκαμε από λαγόνια κι αν αγκαλιάσαμε
με όλη τη δύναμή μας άλλους αυχένες
κι αν σμίξαμε την ανάσα μας με την ανάσα
εκείνου του ανθρώπου
κι αν κλείσαμε τα μάτια μας, δεν ήταν άλλη
μονάχα αυτός ο βαθύτερος καημός να κρατηθούμε
μέσα στη φυγή.

7 σχόλια:

Black Bill είπε...

Δύσκολη η θεση σου, τωρα τι να σου πω κι εγώ, απο τα ανεξηγητα της αγαπης κι αυτο...

Evil Chef είπε...

Αυτό είναι ένα παλιο γεγονός -μια σελίδα απο ένα ημερολόγιο του τότε.Η απάντηση κινήθηκε περίπου σε αυτά που είχαν προαναφερθεί.
Είναι απο τις πραγματικά πολύ δύσκολες στιγμές που μπορεί κάποιος να ζήσει μιας και δεν σου δίνει ο άλλος καμιά εξήγηση και εσύ κάθεσαι με τα σεναριά σου και καίγεσαι...

Alma Libre είπε...

Πολύ μού άρεσε η σελίδα σου από τό "λέυκωμα" ,είμαι σίγουρη οτι έχει καί αλλες τόσο ομορφες μέσα .
Μού κέντρισες τό ενδιαφέρον γιά νά γράψω καί εγώ κάποιο απόσπασμα απο τίς δικές μου μέρες ραδιοφώνου .
επίσης χαίρομαι πού έχουμε , άλλη μιά κοινή αδυναμία ;;);)

Evil Chef είπε...

Απο το ιδιο λευκωμα εχουν δημοσιευτει αλλες 6 σελίδες νομίζω.Καλύπτει μια περίοδο παλαιότερη -όχι πως έχει εξαλείψει το πρόσωπο του Κ.Ν ,απλά τώρα κυριαρχεί η μορφή του καθαρματένιου μάγειρα.
Φιλοδοξία μου είναι να επαναληφθούν αυτές οι μέρες και είτε σαν evil chef ειτε σαν κακός νεράιδος να ξαναπροσπαθήσω να ζησω αυτό που υπήρξε τότε.
Πιστεύω ότι αν είναι να συμβεί θα γίνει..στην ώρα του!
Πολύ θα με ενδιέφερε να μάθω για την σχέση σου με το ραδιόφωνο και επειδή βλέπω ότι αρκετοί απο όσους παρακολουθώ έχουν τέτοιες ανησυχίες σκέφτομαι ...;)

Γαμάει και Δέρνει είπε...

Έχω υπάρξει από αυτούς τους ανθρώπους που κάποιες φορές επέλεξαν τη φυγή. Γιατί; Γιατί ήμουν σίγουρη πως αν έμενα θα προκαλούσα κακό. Και σε εμένα και στον άλλον.
Κι αυτό θα ήταν άδικ και για τους δυο μας...

Καλημέρα

Evil Chef είπε...

Δεν διαφωνώ με την πράξη του να φύγει κάποιος ...
Με ενοχλεί ο τρόπος του να φύγει κάποιος χωρίς να δώσει κάποιες εξηγήσεις.Ακόμη και αν διαφωνείς με τα όσα ο αλλος υποστηρίζει τουλάχιστον ,ξέρεις τους λόγους και δεν σου έχουν μείνει απορίες...

Και εγω πιθανον να έφευγα κάποτε αν ενιωθα κάτι τέτοιο απλά δεν μου έχει τύχει...

~reflection~ είπε...

Ναι, η Φυγή μπορεί να είναι Αγάπη...

όπως και ο Θάνατος....

"από αγαπη μπορεί και να πεθάνω..."

και δεν πεθαίνουμε μονο όταν δεν τύχουμε ανταπόκρισης από τον άλλο, αλλα και όταν νιλώσουμε λίγοι μπροστά του και ανάξιοι της Αιγλης που εκεινος εχει στα ματια μας...

Επίσης, κάποια άτομα υποτιμούν οικτρά τον εαυτό τους, δεν επιδεικνύουν τάσεις αυτοβελτίωσης και συγκρινόμενοι με τον Σύντροφό τους νιώθουν ελλειπείς...

Εκεί πανω, για να γλιτώσουν την καθημερινή αυτοκτονική σκέψη λόγω της Ερωτικής Απογοήτευσης από την μικρή συνεισφορά τους στο πεδίο της Σχέσης, επιλέγουν τη Φυγή...σαν ύστατη πράξη Αγαπης - κατα το δικό τους κριτήριο - εφόσον αισθάνονται πως προσφέρουν την Ελευθερία στο Σύντροφό τους να δράσει σε μεγαλύτερη Εμβέλεια ΑυτοΒελτίωσης....

Αμετρητα Φιλιά... δευτερης γνωριμίας.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.