Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

7 Στεγνώξαμε...

Ο Μαικ κάθεται μπροστά στην οθόνη...
Εγώ κλασσικά δίπλα του λοξά...
Ανοίγει το πακέτο...
Βγάζει 2 τσιγάρα....
-Ένα για αρχή και ένα για μετά....
Παίρνω ένα και εγώ...
Για παρέα...
Ψάχνουμε ήχους....
Παλιούς...
Για να ξαναστήσουμε το όνειρο...
Βρίσκουμε εικόνες....
Αναμνήσεις ....
Χαμόγελα...
Γέλια...
Εξομολογήσεις...
Όλα στις φωτογραφιές της παλιάς μας ζωής....
Διαλέγω κάτι που ταιριάζει στην στιγμή...





«Μου χες πει κάποια βραδιά σε ένα καράβι της γραμμής ότι η αγάπη είνα μια μάγισσα που καίει τα σκουπίδια της ψυχής μου κα αστράφτει..όλο πέλαγο μπροστά της μα όταν πάω να την αγγίξω βρίσκω μόνο τη σκιά της...»


-Ξέρεις γιατι...;
-Τι να ξέρω...;
-Γιατί έγιναν όλα αυτά....
-Ακόμα αναρωτιέμαι...
-Τα σκέφτεσαι...;
-Οχι οπως πριν ,τα κουβαλάω όμως....
-Εγώ ακόμα απορώ για κάτι...
-Πες...
-Τι έγινε ρε φίλε και στεγνώξαμε...;
-Στεγνώσαμε ...λες...;
-Στεγνώξαμε ,στερέψαμε,ξεραθήκαμε ,πες όπως θες...Ξέρεις μονάχα το γιατί..;
-Μάλλον δεν είμασταν προετοιμασμένοι για όλα αυτά....και τελειώσαν τα αποθεματά μας...τι να πω...;
-Τόσο εύκολα..;Τόσο εύκολα...;
-Δεν ξέρω...
-Μα δε μπορεί σε τόσο πόνο ούτε ενα δάκρυ....Δε γίνεται...
-Τι να πώ ...μάλλον δε πίνουμε πολύ νερο...
-Είναι νομίζεις θέμα υγρασίας...;
-Λεω αυτό για να μην σκεφτώ κάτι περισσότερο...
-Εγώ ξέρω ότι στεγνώξαμε και τώρα και τότε που το χρειαστήκαμε για να ελευθερωθούμε δε το είχαμε...
-Εγώ είμαι λεύτερος...
-Δε μπορώ να το πω ,δε το νιώθω...


Ανοίγει ξανά το πακέτο ...
Παίρνει 2 ακόμα τσιγάρα...
Τραβάει τον καπνό...
Κλείνει τα μάτια...
Κοιτάζω κάποιες φωτογραφίες...
-Είμασταν και εμείς εκεί τότε...γι'αυτό δε με συγχωρώ...γιατί αφού το έζησα θα έπρεπε να ...
Τον κοιτάζω ...
Δεν ξέρω αν για την  υγρασία φταίει ο καπνός...
Θέλω να ρωτήσω...τι γεύση έχει ανακατεμένο με νικοτίνη...;
Παίρνω ένα ακόμα και εγώ...
Δε μιλάμε...
Σβήνω το απομεινάρι ...
Σηκώνομαι αργά...
Αγκαλιαζόμαστε ...
Η βροχή μέσα και έξω καλά κρατεί...
-Να σου δώσω ομπρέλλα ,μην βραχείς...
-Δε χρειάζεται...καλό θα μου κάνει...
-Μα...θα γίνεις μούσκεμα...
-Δε θέλω...καλό θα μου κάνει...


Περπατάω μες την βροχή...
Δε νιώθω πως βρέχομαι...
Σκέφτομαι...
Το εμείς γίνεται εγώ...
Στέγνωξα...
Βρέχει και δεν  βρέχομαι...
Οι σταλες στο πρόσωπο δημιουργούν  ψευδαίσθηση ...
Αυτό ακριβώς...
Γιατί στην πραγματικότητα...η ξηρασία ακόμα συνεχίζεται....
Για την περιόδο των μουσώνων που ακόμα αργεί να 'ρθει δε μπορώ να προβλέψω τίποτα....
Δε θέλω να προβλέψω...
Φοβάμαι και τρέμω να προβλέψω...
Κι όμως ίσως φτάνει μόνο αυτό...




Ίσως να φτάνει μόνο αυτό
μια ματιά, μια βραδιά
σ' ένα ταξίδι μακρινό
ίσως φτάνει μόνο αυτό
μια ματιά σαν βροχή
μια τελευταία προσευχή

Ίσως να φτάνει μόνο αυτό...

7 σχόλια:

Αγανακτισμένη Έφηβη είπε...

καταρχήν, υπέροχα τραγούδια.
κατά δεύτερον, το ποστ σου με έκανε να θυμηθώ τα βράδια που περνούσαμε με την παρέα μου και πόσο μου λείπουν.

όσο για την ξηρασία...

είναι απόλυτα φυσικό μετά από μία περίοδο υγρασίας να έρθει μία περίοδος ξηρασίας. τότε νιώθεις ότι ποτέ δε θα ξαναβρέξει. αναρωτιέσαι γιατί.

και, όμως, όταν ξαναβρέξει θα καταλάβεις ότι για κάποιο λόγο είχες παγιδευτεί στην ξηρασία. ;)

καλή σου μέρα! :)

Alma Libre είπε...

παντως τώρα βρέχει .. αρα δέν στεγνώνουμε φίλε μου .. καί οπως ''ελεγαν οί παλιοί "πέτρα πού κυλάει ποτέ δέν χορταριάζει " .. τό θέμα είναι νά μήν χάνουμε τήν ελπίδα μας .
Πολύ ομορφο τό κείμενο σου .. καί μένα μού ξύπνησε μνήμες .
Τήν Καλησπέρα μου
φιλιά.

~reflection~ είπε...

Πάντα οι Βροχές ξεκινούν από...μέσα....

όταν το σύννεφο υγροποιηθεί και τελειώσει, είναι ώρανα φύγουμε....

κάποιος άλλος Ουρανός μας υποσχεται πολύτιμες βροχες συναισθηματων.....

Venus on fire είπε...

Την βροχή συνήθως την παρομοιάζω με τα δάκρυα.
Όσο πιο δυνατή ,τόσο πιο πολλά .
Λένε πως ξεπλένει τις ψυχές μας,αλλά για τίποτα δεν είμαι σίγουρη.
Αυτό που με τρομάζει είναι η ξηρασία.
Μήπως σταματήσω να νοιώθω.
Υπέροχο κείμενο ,όπως μόνο εσύ ξέρεις να μας δίνεις.
Φιλιά.

Evil Chef είπε...

Τα γεγονότα είναι πραγματικά και συνέβησαν πριν λίγες μέρες.Ο συγκεκριμένος φίλος αντιμετώπισε πριν 2 χρόνια ένα καταιγισμό με 3 απώλειες οικείων σε 6 μήνες και όλο αυτό το πέρασε χωρίς να δείξει τίποτα.
Οι φωτογραφίες όλων μας απο την παιδική μας ηλικία σε συνδυασμό ότι αισθανόταν εντάξει μαζί μου τον βοήθησαν να σπάσει την ξηρασία...

Evil Chef είπε...

Θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα τα σχόλια σε μια απάντηση...

Με Σπαθια (κυριως) και Τρυπες και ελληνική πανκ-ροκ σκηνή πέρασα μια μεγάλη περίοδο της νιότης οπότε μου είναι οικείο το είδος και βρίσκω πάντα εκει ηχους...

Θα συμφωνήσω ότι μια περίοδο ανομβρίας θα διαδεχτεί μια βροχών και πως σε άλλους ουρανούς πιθανόν να βρούμε αυτό που λείπει.
Όμως απο την τελευταία λυτρωτική βροχη ,περάσαν 19 χρόνια και οι μικρές μπόρες δεν με ξεπλένουν....(και αυτες σπανίζουν)
Ναι σωστά υπέθεσες Venus ,οτι η βροχή ταυτίζεται με τα δάκρυα ...
Και όμως ενώ αισθάνομαι και λειτουργώ στο καλό ,όταν συμβεί το άσχημο δεν γίνεται αυτό που βλέπω γύρω μου .Δεν ξεσπάει ποτέ η καταιγίδα -στο παραένα κάποιο αόρατο χέρι κλείνει το διακόπτη και "επανέρχομαι¨.Είναι η στιγμή που το καθαρματένιος μοιάζει πολύ μικρό για να περιγράψει αυτό βγαίνει απο μένα σε μένα...

Ξέρω πως καθένας αντιμετωπίζει με το τρόπο του τα γεγονότα και όμως γιατί έχω την εντύπωση ότι ξεραίνεται γύρω μου η γης;Γιατί μπορώ να επεξεργάζομαι και να εξωτερικεύω το όμορφο ,την στιγμή που αναγνωρίζω οτι και το κακό είναι στο πρόγραμμα κι όμως δε μπορώ να το "εκτονώσω"...
Προτρέπω τους άλλους να εκδηλώνονται λέγοντας ότι αν το κρατήσουν μέσα τους θα τους φθείρει κι όμως εγώ εκλογικεύω τα αρνητικά και προχωράω...
Μπορεί να μου πει κάποιος τα συννεφα αν αδειάσαν μέσα μου γιατι το αγνοώ...
Αυτό μου είπε η Μ κάποτε ,πως σε κάποιους η βροχή είναι πιο δυνατή και είναι εσωτερική .
Ακόμα κι αν είναι έτσι γιατί αισθάνομαι ότι κάποια ακομα κρατάνε το φορτίο τους;
Γιατί βρέχει μονάχα σε συγκεκριμένα σημεία και όχι παντου;
Και μια τελευταία απορία -μήπως τα χωματα μας είναι λιγότερα υδρόφιλα απο των άλλων ;Και αν ναι ποιος θα μας το πει...;

Alma Libre είπε...

Καλημέεεεεραα .. Καλημέραααα ... Εάν θέλεις πέρνα μιά βόλτα από τό blog μου , έχω κάτι εξαιρετικά γιά σένα .
Τήν καλημέρα μου .
Φιλιά .

( Υ.Γ. χαχαχαχαχά .. νόμιζες πώς θά μού γλύτωνες ε ε ε ???? ΟΧΙ !! )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.