Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010

4 Τα δικά μου Χριστούγεννα

Θυμάμαι τα λόγια της : "Όταν για κάποιο λόγο δεν είσαι καλά ,να κάνεις αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο και θα δεις ότι πολλές φορές θα σου διορθωθεί η διάθεση"


Δική μου λατρεμένη συνήθεια είναι ο πάγκος της κουζίνας.Πήρα τα πάνω μου τις προηγούμενες μέρες με τα γλυκάκια αλλά ήταν λίγο ,ρε γαμώτο...
Έτσι πήρα την απόφαση αυτοί οι λίγοι που είμαστε να συγκεντρωθούμε στο δικό μας σπίτι ,και να περάσουμε μαζί τα Χριστούγεννα.Άλλωστε πέρυσι λείπαμε εκτός Αθηνών εμείς και δεν μας είδαν.Οπότε με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια.
Αυτό συνεπάγεται ότι 2 μέρες θα τις περάσω στην κουζίνα ,με τις κατσαρόλες και τα ταψιά μου -πράγμα που με έχει κάνει να νιώθω πως πετάω.Έχω κοιμηθεί μόλις 4 ώρες απο την έννοια!Βλέπεις σήμερα έχω να πάω λαική και να φτιάξω και τα γλυκά για αύριο.Και σκέφτομαι και μια λευκή σαλτσούλα που την θέλω σαν συνοδευτικό του ψητού.Και προσπαθώ να φτιάξω και ένα χρονοδιάγραμμα εργασιών για αύριο το πρωί.
Να σου πώ που κατέληξα μετά απο σκέψη για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι:


-Χοιρινό ρολό ψητό(με λευκή σάλτσα δικής μου επιννόησης -αυτή αναζητείται)
-Πατατούλες φούρνου πανέ.
-Τζατζίκι
-Τυροκαυτερή
-Μαρουλοσαλάτα
-Τυροπιτάκια-λουκανοπιτακια
-Κάτι ακόμα μικρό ορεκτικό
-Κρασί
-Μπύρες
-Αναψυκτικά-σόδες
-Καρυδόπιτα
-Γαλακτομπούρεκο
-Μελομακάρονα
-Κουραμπιέδες


Από όλα αυτά θα αγοραστούν έτοιμα ότι δε μπορώ να φτιάξω σπίτι δλδ ποτά ,λαχανικά .Τα υπόλοιπα είναι σπιτική υπόθεση.Αυτή είναι η δική μου χαρά-η χαρά της δημιουργίας!


Το είχα ανάγκη αυτό το δημιουργικό στο σπίτι γιατί με τα ατυχή συμβάντα μες τη χρονιά αποσυντονιστήκαμε και χάσαμε το κέφι μας για τέτοια όμορφα πραματάκια.


Αυτά είναι τα δικά μου φετινά Χριστούγεννα -έτσι τα αισθάνομαι...


Πέρσι ήθελα να φύγω -βοήθησε και μια επαγγελματική υποχρέωση του κοριτσιού και περάσαμε 3 μέρες στο Βορρά .Ήταν μια ωραία ζεστή ,χουχουλιάρικη εμπειρία που στο ψηφιακό αρχείο του μυαλού υπάρχουν καρέ ανεξήτηλα .Κάποια στιγμή στο μέλλον θα το ξανακάνουμε ,έχουν αλλάξει λίγο(ή πολύ) τα περσινά δεδομένα αλλά ο τόπος δεν έχει αλλάξει.Θέλω να ξαναοδηγήσω ανήμερα Χριστουγέννων σε ένα τέτοιο μεγάλο ταξίδι ,να ξαναπάω στο όμορφο καταλλυμά μας ,να συλλέξω μυρωδιές απο τους δρόμους ,να γευτώ όσα δεν έχω προλάβει,να ξαναχαιδέψουμε εκείνο το άλογο...
Θα το κάνουμε πάλι το ξέρω ,το χρόνο δε μπορώ να τον προσδιορίσω.Εχουμε αφήσει το κύκλο ανοιχτό και πρέπει ή να τον μεγαλώσουμε ή να τον κλείσουμε .Προσωπικά επιθυμώ το πρώτο,το μέλλον θα δείξει...


Να ευχηθώ σε όλους σας να περασετε πολύ όμορφα ότι κι αν κάνετε ,να ,μην μου φάτε πολύ και βαρυστομαχιάσετε ,το πνεύμα της αγάπης και της ζεστασιάς της αυριανής μέρας να μπει και να φωλιάσει μέσα σας για πολύ καιρό γιατί δυστυχώς οι συνθήκες μας έχουν κάνει να ξεχάσουμε και αυτά με όλα τα υπόλοιπα.
Με υγεία προτίστως Καλά Χριστούγεννα  σε όλους!!!




Υ.Γ.Κλείνω τις αναρτήσεις μου με κάποιο συμβολικό κάθε φορά τραγουδι.Σήμερα είναι κάτι που χαρίζεται σε κάποιους από αυτούς που περάσαμε μαζί τα περσινά Χριστούγεννα αλλά διάφοροι λόγοι μας κρατάνε πλεον σε απόσταση.Δε ξέρω αν θα εξαλείψουν ποτέ και αν θα ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας αλλά εμείς κρατάμε και θυμόμαστε τα καλύτερα(παρότι δείχνουμε ίσως το άντίθετο).
Ότι και να κάνουν ,όπου και να είναι ,να περάσουν τις ομορφότερες γιορτές μέχρι τις επόμενες...



4 σχόλια:

Lilium είπε...

Χρόνια Πολλά, χρόνια καλά στο σπιτικό σου Σεφ μου,
να περάσετε πολύ πολύ όμορφα, με υγεία και αγάπη πάντα για σένα και όσους αγαπάς!!!
Η δε λίστα με το μενου απίθανη, είμαι σίγουρη ότι δε θα μείνει ψίχουλο που λένε.
Ευχές απο καρδιάς για ότι καλύτερο!!!

Black Bill είπε...

Χρόνια Πολλα με υγεία και αγάπη σαν υπάρχουν αυτά όλα τα άλλα θα γίνουν..
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

simone είπε...

εγω θα περιμενω αναρτηση της λευκης σαλτσας...χαχαχαχαχαχαχαχα....

μεχρι τοτε...

καλα χριστουγεννααα...

simone είπε...

xronia polla kala xristoygennaaaaaaaaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.