Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2010

8 Γράμμα στον Άγιο Βασίλη

Άγιε Βασίλη

  Συνήθως λαμβάνεις γράμματα απο μικρούς σου φίλους και όχι απο ανθρώπους της ηλικίας μου.Δε θυμάμαι να σου έχω γράψει ποτέ μέχρι σήμερα ,αλλά σκέφτομαι να το καθιερώσω ξεκινώντας απο φέτος.
Δε θέλω να σου ζητήσω να μου φέρεις κάτι συγκεκριμένο ,μάλλον δε θέλω τίποτα να μου φέρεις...
Γιατί έχω την εντύπωση ότι τα δώρα τα χρειάζεσαι εσύ καθότι λόγω ηλικίας και συσσωρευμένης κούρασης τα τελευταία χρόνια έχεις χάσεις τον μπούσουλα .Σε έχουν περικυκλώσει μάλλον και σένα λαμόγια-βοηθοί και αντι να βοηθάς εκεί που υπάρχει ανάγκη ,δίνεις σε όσους δεν την χρειάζονται.Γι'αυτό σκεφτόμουνα πως θα γινόταν να σου δίναμε ενα ταξιδάκι σε ένα παραδεισένιο εξωτικό νησάκι ,να κάνεις τα μπάνια σου ,να ξεκουραστείς ,να βάλεις το μυαλό σε μια σειρά και να επιστρέψεις να τακτοποιήσεις όσα στραβά έχουν γίνει.Εμείς λόγω δουλειάς του κοριτσιού (ξέρεις σε τουριστικό πρακτορείο δουλεύει) θα μπορούσαμε να σου προσφέρουμε κάτι τέτοιο αλλά δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα.
Βλέπεις 2 χρόνια τώρα ,ενώ μας έκανες το δωρο να βρεθεί μια πολύ καλυτερη απο την προηγούμενη μου δουλειά(θυμάσαι;το είχε ζητήσει το 2007 το κορίτσι) ,ξέχασες να βοήθησεις και τον εργοδότη μου(ξέρεις τι λέω εσύ ) και σε συνδυασμό με το ξαφνικό πρόβλημα με το γονατό μου (που ξαναβγήκε στην επιφάνεια 19 χρόνια μετα  και οδήγησε σε οσα ξέρεις δλδ χειρουργεία-άδειες-αποκατάσταση-απολύσεις) -  με αποτέλεσμα να έχουμε φάει την μια σφαλιάρα πίσω απο την άλλη και να μας συμβούν όλα όσα πάντα φοβόμασταν (μιζέρια ,ανέχεια, στεναχώρια,γκρίνια και άλλα τέτοια "ευχάριστα").Σαν να μην έφταναν όλα αυτά και ενώ πέρσι με 2 θανάτους στην πλάτη μας σου ζήτησε να μην ξαναζήσει κάτι τέτοιο ,πάλι δεν την άκουσες ή την ξέχασες και μας έστειλες δικηγόρους ,προσαγωγές, απολογίες και άλλους 2 θανάτους να κλείσει ο κυκλος.Σε αυτά να προσθέσω τις χαμένες επαγγελματικές ευκαιρίες λόγω των νομικών μπερδεμάτων και τους ανθρώπους που μας πούλησαν ενώ με την "βλακεία" μου να μην θυμάμαι τίποτα τότε τον Μάρτη ευεργετήθηκαν και δεν έχουν κανενός είδους νομικό μπλέξιμο.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά έρχεται τώρα αρχίσαμε να χαμογελάμε και για το "χατήρι" 3-4 ηλιθίων  μας καταστρέψαν και το τελευταίο επαγγελματικό μας καταφύγιο .
Θα μου φέρεις αντίλογο , πως για όλα αυτά δεν φέρεις την απόλυτη ευθύνη και θα σε δικαιολογήσω.Όμως τόσα χρόνια που δεν πετύχαινα το φλουρί στην πίτα σου ,είχα μόνο αυτό το παράπονο γιατί στα υπόλοιπα ήμουν μια χαρά .Τώρα που τα έχω βρει 2 στα 3 τελευταία χρονια προκοπή και χαίρι δεν είδα.Ας μην το έβρισκα σε όλη μου την ζωή ποτέ, αρκεί να είμασταν καλά όπως παλιά.Αν νομίζεις ότι με το να μου δινείς ένα φλουρί την παραμονή έχεις κάνει το "χρεος" σου σε μένα ,δε ξαναθέλω τέτοιες χαρές.
Αχάριστος όμως δεν είμαι -έχουμε ο ένας τον άλλον(και αυτό είναι που ενοχλεί περιέργως πολλούς και δε το καταλαβαίνω) ,έχουμε την υγεία μας (μετά την περσινή μας περιπέτεια είμαστε απολύτα καλά πλεον) και έχουμε κάποιους δικούς μας ανθρώπους να μας στηρίζουν σε όλο αυτό .Θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο ...
Αφού δεν μπορώ να σου προσφέρω το ταξιδάκι που σου προανάφερα ,θα σου πω τι επιθυμώ να μου φέρει ο νεος χρόνος ,με την ελπίδα κάποια απο όλα αυτά να τα ζήσουμε:

-Υγεία ,όχι μόνο για μας αλλά για όλο τον κόσμο .Σωματική και ψυχική γιατί αν την έχεις βρίσκειςτην δύναμη να ανταπεξέλθεις στα άσχημα που τυχαίνουν.

-Αγάπη.Να προσπαθήσουμε να δείχνουμε σε όσους αγαπάμε αυτό που νιώθουμε και να μην αφήνουμε εγωισμούς και πάθη να μας χαλάνε ότι όμορφο μπορεί να χτίζουμε.Αν προσπαθήσουμε λίγο ίσως δούμε πιο αισιόδοξα το αύριο σε αυτές τις δύσκολες συγκυρίες.

-Αποκατάσταση:

α)Επαγγελματική.Nα βρεθεί επιτέλους ένα σωστό εργασιακό περιβάλλον ,να παίρνω και εγώ κάποια χρήματα ,να αισθάνομαι ότι συνεισφέρω σε αυτό το σπίτι και να ηρεμήσουν τα τσιτωμένα νεύρα του κοριτσιού που 2 χρόνια τώρα τραβάει σχεδόν μόνη της αδιαμαρτύρητα το κάρο...

β)Νομική ,να τελειώσει μες την χρονιά που έρχεται αυτό που με ταλαιπωρεί και να αποδειχτεί το προφανές δλδ ότι είμαστε τα τυχαία θύματα ενός περιέργου παιχνιδιού εξουσίας και διαπλοκής .Να απαλλαγούμε απο το βάρος και να διεκδικήσουμε την περαιτέρω νομική και ηθική αποζημίωση για όλη αυτή την αδικία ...

γ)Χώρας,να γίνει κάτι να μπει μια σειρά στο παντέρμο τούτο τόπο και να διαψευστώ στην προφητεία μου οτι έχει χρεωκοπήσει σε όλα τα επίπεδα .Να επιστρέψει ένα μικρό αίσθημα ελπίδας για το μέλλον και να πάψουμε να βρίσκουμε θετικά μόνο σε ιστορικούς χρόνους...

δ)Σχέσεων ,να ολοκληρωθεί ο κύκλος των εκαθαρρίσεων που άρχισε καιρό τώρα και να διορθώθουν (εκατέρωθεν) τυχόν λάθη που είχαν ως συνέπεια κάποια  άτομα να μην είναι στο κύκλο μας.
Να τελειώσει επιτέλους ο κύκλος της εσωστρέφειας και οι εκκρεμότητες αυτών που ταξίδεψαν για τον άλλο κόσμο και να μας δώσουν όσα δε προλάβαν εν ζωή...



-Οικογένεια .Και επειδή αισθανόμαστε ότι καιρός είναι να μεγαλώσει ο κύκλος και να γίνουμε και βιολογικοί γονείς ,θα θέλαμε να έχουμε μια τέτοια εξέλιξη μες την χρονιά.Αυτό σε συνάρτηση άμεση με το επαγγελματικό και το προηγούμενο.


Δε πιστεύω ,να σε κούρασα με την φλυαρία μου .Δε ζητάω πολλά και δε περιμένω και να βοηθήσεις .Έμαθα βλέπεις σε συνεχείς ήττες και συνήθισα (κακώς). Αν μπορείς να κάνεις κάτι να ξέρεις θα το εκτιμήσω απεριόριστα .Εμείς δε νομίζω να αλλάξουμε πολύ και το νεο χρόνο ,θα παραμείνουμε ίδιοι (ηλίθιοι κατά άλλους ) και θα κάνουμε πάντα αυτό που θεωρούμε σωστό ανεξαρτήτως κόστους .Σε ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σου και που τόσα χρόνια μας δίνεις δύναμη να στεκόμαστε όρθιοι.

Υ.Γ.

Σου υπόσχομαι ότι αύριο στα παιδία μας θα τους πούμε ότι υπάρχεις και θα συντηρούμε το μύθο σου γιατί είναι όμορφο να έχεις κάτι σαν εσένα να πιστεύεις (είτε είσαι παιδί ,είτε μεγάλος)!!!!

8 σχόλια:

Nina είπε...

Πάρα πολύ ωραίο κείμενο! Εύχομαι σε όλους μας να έχουμε αυτά που επιθυμούμε και πάνω από όλα να είμαστε καλά στην υγεία μας!

Venus είπε...

Ωραία !! ΄Έγραψες το καλύτερο γράμμα στον Άγιο.
Όμορφα γραμμένο,ευγενικό και τόσο πικρόγλυκο.
έφτιαξες και το ανάλογο christmas mood στο μπλογκάκι σου και είμαι σίγουρη πως θα σου φέρει τα καλύτερα δώρα.
Εγώ θα σου ευχηθώ πάνω από όλα ΥΓΕΙΑ . Είναι το πολυτιμότερο δώρο στις μέρες μας και μετά όλα τα άλλα.
Και πριν με πεις πάλι διαισθαντική ,σου λέω πως μέσα στη χρονιά θα γίνετε δύο υπέροχοι γονείς.
Καλή χρονιά να έχεις φίλε μου ,εσύ και το κορίτσι σου είστε υπέροχοι άνθρωποι και όσοι δεν το έχουν καταλάβει ,κακό δικό τους.
Σε όσους αρέσετε ,για τους άλλους μην μπορέσετε.
Λίγοι και καλοί.
Καλές γιορτές με πολλά χαμόγελα και πολύ ευτυχία.
Καλή σου μέρα. Φιλιά.

Evil Chef είπε...

Eυχαριστώ για τα σχόλια σας !
Στην αρχική του μορφή το κείμενο ήταν πολύ επιθετικό αλλά μια βόλτα στο μπαλκόνι για περιποιήση των ξεπαγιασμενων φυτων μου ,με χαλάρωσε και προέκυψε αυτό.
Από όλα όσα ζητάμε πραγματικά η υγεία σε όλες τις μορφές της είναι το καλύτερο δώρο.
Και ιδιαίτερα η πνευματική γιατί τα πάντα είναι μέσα στο μυαλό μας και η θεραπεια αυτού είναι δύσκολη και επίπονη.
Καλές γιορτές να έχετε και να τις περάσετε με αυτούς που πραγματικά αξίζουν ...

Black Bill είπε...

Mακάρι όλες σου οι ευχές να γίνουν πραγματικότητα... μου άρεσαν γιατι ζητάς πολύ ουσιαστικά πράγματα... μακάρι ... στο εύχομαι απο καρδιάς!

Lilium είπε...

Evil chef,
που δεν είσαι καθόλου evil δηλαδή.... η ευχή η δική μου είναι να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές και τα ονειρά σας και να σας πάνε όλα δεξιά, όλα ευοίωνα...
Καλό σου βράδυ!!

Evil Chef είπε...

@Black Bill

Nα σε ευχαριστήσω για την επισκεψή σου και για το σχολιό σου και σου ανταποδίδω με όλη μου την καρδιά ,και οι δικές σου ευχές να πραγματοποιηθούν!

Evil Chef είπε...

@Lilium

Δε θα μου χαλάσεις εσύ αυτό που τόσα χρόνια χτίζω(evil) .
Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχολιά σου και να ανταποδωσω και σε σενα τις ευχες για όλα οσα επιθυμείς να συμβούν την νεα χρονιά.

Zinala είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=BHeOJZqDDQI

πάντα θα είναι αφιερωμένο σε σενα τουτούλη.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.