Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010

0 Τα γυαλιά




Τι χρώμα γυαλιά φοράω;
Θα σε γελάσω...
Θα σου πω ψέμματα αν σου πω οτι δεν είναι παραμορφωτικά ( προς τα δικά μου μέτρα) εννίοτε...
Θα σου πω ψέμματα αν ορκιστώ πως δεν πιστεύω οτι βλέπω με αυτά καλύτερα από σένα καποιες φορές...
Δε ζητάω  να τα φορέσεις γιατί δε τα δίνω σε κανέναν και γιατί είναι φτιαγμένα για τα δικά μου μάτια μόνο...
 Σίγουρα δεν ξέρω πώς να ζω ούτε και πώς ν’ αγαπώ αλλά ελπίζω να μάθω ...
Το ερώτημα είναι γιατί αφού θέλω να μάθω δε μαθαίνω ;Τι φοβάμαι και αντιστέκομαι;


Κάποτε θα  καταλάβω ότι υπάρχει ένας υπέροχος τεράστιος κόσμος που αν τον δω χωρίς τα γυαλιά μου και αν προσπαθήσω να τον καταλάβω ισως βρω και εγώ κάπου τη θέση μου σ'αυτον...
Το κάποτε αυτό μήπως έχει γίνει τώρα;;;

Τα γυαλιά μπορούν να είναι πολύ χρήσιμα τις Κυριακές ,στις εκδρομές και όταν θα θελήσω να μην δείτε τι έχουν να πουν τα μάτια μου...
Τα γυαλιά μπορώ να τα φοράω όποτε θέλω να ξεφύγω απο την μιζέρια και την ασχήμια...
Τα γυαλιά με την "σωστή χρήση" θα γίνουν πολύτιμος φίλος ...
Ας οριοθετήσω την "σωστή χρήση"... πάντα όμως με τους δικούς μου όρους και μια μικρή κλεμμένη ματιά πίσω απο τα "δικά " μου χρωματιστά γυαλιά....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.