Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

2 Κάτι για μένα...



I admit it...what's to say...
I'll relive it...without pain...
Backseat lover on the side of the road
I got a bomb in my temple that is gonna explode
I got a sixteen gauge buried under my clothes, I pray...
Once upon a time I could CONTROL myself
Ooh, once upon a time I could LOSE myself ...

Oh, try and mimic what's insane...
I am in it...where do I stand?
Oh, Indian summer and I hate the heat
I got a backstreet lover on the passenger seat
I got my hand in my pocket, so determined, discreet...I pray...
Once upon a time I could CONTROL myself
Ooh, once upon a time I could LOSE myself...

You think I got my eyes closed

But I'm lookin' at you the whole fuckin' time...

Ooh, once upon a time I could control myself...

Once upon a time I could lose myself...
Once, upon a time I could love myself...
Once upon a time I could love you...



Ειναι το πλέον αγαπημένο απο το Ten των Pearl Jam.Στην πρώτη ακρόαση του ,ευχήθηκα όσα λένε οι στίχοι να μου συμβούν.Είναι απο τα τραγούδια που με έχουν σημαδέψει ,όχι μόνο μουσικά αλλά κάπως παραπάνω .Η ευχή μου πραγματοποιήθηκε και πραγματοποιείται και θέλω αυτός ο κύκλος να μην τελειώσει ποτέ.
Να με χάνω ,να με βρίσκω ,να με σιχαίνομαι και μετά να με λατρεύω ....και πάλι απο την αρχή!

Το μόνο που μένει ευτυχώς σταθερό είναι τα συναισθήματα για κάποια πρόσωπα .Αυτά που σημαίνουν για μένα πολλά και που έχουν την τόλμη να με δέχονται με όλα μου τα ελαττώματα και τις ιδιοτροπίες.
Αυτούς που όταν φουσκώνει η θάλασσα μέσα μου γίνονται ο κυματοθραύστης ,που όταν πέφτω με τραβάνε ξανά πάνω....αυτούς που δεν ζητάνε ποτέ τίποτα περισσότερο από όσα παίρνουν...

Ευχαριστώ για όλο αυτό τον άγνωστο θεο και αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να σου δείξω την ευγνωμοσύνη μου ,περιμένω το μηνυμά σου...

2 σχόλια:

Venus είπε...

Επιτέλους!!!!!
Έγραψες κάτι και για σένα.
Συνέχισε να πιστεύεις και είμαι σίγουρη πως οι αληθινοί άνθρωποι όπως είσαι εσύ ,θα λάβουν το "μήνυμά τους"
Καλημέρες.

Evil Chef είπε...

@Venus

Σ'ευχαριστω για το σχολιο σου αν και με μπερδεψε λιγακι αυτο που μου γραφεις...
Κατα τ'αλλα αφου αλλαξαμε τις μουσικες μας ,ειπα να πω και κατι πιο προσωπικο .
Θα ακολουθησουν κι αλλες "εξομολογησεις"...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.