Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010

16 Αρσενικοί ...

Πριν πέσετε να με φάτε και να μου κολλήσετε διάφορα ταμπελάκια ,να σας πληροφορησω ότι δεν ειμαι gay (δεν θα ειχα προβλημα να το κρυψω) , δεν εχω παιδικά ψυχικά τραύματα και βιολογικα ανήκω στο ανδρικο φύλο.
Εχοντας μαζέψει μήνες τώρα πολλά ,ήρθε σήμερα το διπλό ολοκληρωτικό χτύπημα.Το πρώτο ήταν κάτι που είχα ξανακούσει , το δεύτερο όμως ξεχυλισε το ποτήρι της υπομονής μου .Θα βγώ να τους κράξω να ηρεμήσω ,υποσχέθηκα στον εαυτό μου.
Δεν ξερω αυτά τα αρσενικά νεας κοπής που κυκλοφορούν αν γεννηθήκαν απο μάνες ή γουρούνες.Έχω βαρεθει να τα βλέπω γύρω μου και να μαθαινω κατορθωματά τους. Τα πιο πρόσφατα=>
α)Φίλη αντιμετωπίζει πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας γυναικολογικής φύσεως .Το μοιράζεται με πολύ κοντινά πρόσωπα και διστάζει να το πει στον άνθρωπο που έχει σχέση .Με τα πολλά σήμερα του μιλάει γι'αυτο που της έχει συμβεί και η αντίδραση του άντρακλα είναι:"Και εγω δλδ τώρα θα πρέπει να σου κάνω την νοσοκόμα; "
Ο θεος να βάλει το χερι του ,το πόδι του ,οτι τελοσπάντων του είναι εύκαιρο αλλά αν αυτή είναι αντίδραση αρσενικού που υποτίθεται οτι πήγαινε σοβαρά για αυτή την κοπέλα τότε εγώ πάω πάσο.
Στη συνέχεια δικαιολόγησε την στάση του ,γαμώντας περισσότερο την κουβέντα λέγοντας στην κοπέλα ότι επειδή του αρέσουν τα παιδιά και αυτή πλεον δεν θα μπορεί μάλλον να κάνει οτι δε μπορεί το μεταξύ τους να προχωρήσει και φυσικά οφείλουν να χωρίσουν.
Θα ήθελα να έβλεπα αυτή την έρμη μάνα του αν τον έβλεπε απο μια γωνιά να λέει στο κοριτσάκι αυτά τα πράματα πως θα αντιδρούσε.Πολύ πιθανό να τον δικαιολογούσε και να επαινούσε την στάση του ,γιατί νύφη με μηχανισμό αναπαραγωγής εκτός λειτουργίας δεν είναι καλή επιλογή.Αυτή είναι η ελληνίδα ηλίθια μάνα που βγάζει τέρατα στην κοινωνια και μετά όταν βλέπει τέτοιες συμπεριφορές σε άλλα αγόρια κουνάει το κεφάλι και λέει "Παει χάλασαν οι άνδρες".

β)Αλλη φίλη ανακαλύπτει ότι ο δεσμός της έχει παράλληλη σχέση και τον εγκαταλείπει .Τυχαία χθες τον συναντάει κάπου ,της ανακοινώνει πως χώρισε και πως είναι διαθέσιμος.Το όλον ολοκληρώνεται με την παμέγιστη φράση του "Δε πιστεύω να περίμενες να τρέξω πίσω σου όταν έφυγες .Αλλωστε υπήρχε η ...Αλλά και να μην υπήρχε πάλι δε θα έτρεχα να σε παρακάλεσω "
Μπράβο μεγάλε αρσενικέ γαμίκουλα!!!Εύγε χρυσοκάβλη νεε μου !!!!Τέτοιους σαν εσένα θέλουμε να κλωνοποιήσουμε να έχουμε γιατι έχετε πολύ ζήτηση και δεν τις προλαβαίνετε όλες...

γ)Ξαδέλφη μου ετοιμάζεται να παντρευτεί τον καλό της με τον οποίο συζεί ήδη 2 χρόνια και είναι μαζί του τα τελευταία 10.Το παλληκάρι της ιστορίας παθαίνει ένα ατύχημα και μπαίνει για επέμβαση.Παρελάζουμε όλοι οι κοπρίτες-σκυλοόι-συγγενολόι να τον δουμε και να ευχηθούμε τα περαστικά και μαθαίνουμε οτι αν δεν συνέβαινε το ατύχημα σύντομα θα είχαμε μοίρασμα προσκλητηρίων.'Ενα απόγευμα η ξαδέρφη καταφτάνει νωρίτερα του συνηθισμένου και συλλαμβάνει τον κύριο σε πολύ ιδιαίτερη στιγμή πάνω στο κρεβάτι μέσα στο θάλαμο νοσηλείας.Η πρώτη αντίδραση του ήταν "Γιατί σχόλασες νωρίτερα;"
Η δεύτερη "Κοιτα δεν ειναι αυτό ακριβώς που φαίνεται"
Δλδ  έπρεπε η κοπέλα να τον ειδοποιήσει ότι θα σχολάσει νωρίτερα για να αλλάξει ώρα στο πήδημα .Και μετά αφού βλέπει της λεει οτι αυτο που ειδε ηταν κατι αλλο ...Τι ακριβως εκανε επανω του η κοπέλα ;Του επαιρνε την πίεση;Και το μαγικότερο όλων ,το προσωπικό που βρισκόταν εκείνη την ώρα ;(η νοσηλεια γινοταν σε ιδιωτικο θεραπευτηριο ).
Το αποτέλεσμα αυτού ήταν το αναμενόμενο ,με τον λεβέντη χωρίς καμία ντροπή να παραδέχεται στους πάντες ότι την απατούσε 1 χρόνο τώρα γιατί "βαριόταν".Υπέροχα!!!!
Αν αρχίσω να γράφω παραδείγματα και ιστορίες απο κοπέλες που ανήκουν στο περιβάλλον μου δε θα τελειώσω ποτέ.Δεν αφορίζω το σύνολο των ανδρών αλλά βλέπω στις νεαρές ηλικίες μια τάση που θυμίζει αυτό που προβάλαν μέσα απο τα περιοδικά τους και τα κανάλια τους οι μεγαλοεκδοτες .Βλέπω αγόρια άχρωμα ,χωρίς σκέψη ,να φοράνε ταμπελακια "τρεντυ" ,"μετροσεξουαλ" και διάφορα άλλα ,να έχουν ενα υφος 10 ναρκίσσων και όταν προσπαθήσεις να τους μιλήσεις να πέφτεις σε τοίχο αδιαλλαξίας αφού έχουν μια απόλυτη εσφαλμένη άποψη για το τι εστί ανδρας.

"Ανδρας δεν είναι οποιος γαμάει .Και οι γάτοι στο δρόμο γαμάνε ,είναι άνδρες;Και η Γαλάνη γαμάει ,είναι άνδρας;Ο ανδρας είναι στην καρδιά και στο μυαλό και το δείχνει με τις πράξεις του"

Αυτά τα λόγια τα άκουσα απο ένα gay συνάδελφο στην διάρκεια μια συζήτησης περί σχέσεων κάποια χρόνια πριν.Διέκρινα μια αλήθεια σε αυτά και τα φύλαξα.Τα θυμήθηκα πρόσφατα με όλα αυτά που γίνανε.
Πειράζει πολύ - στα δικά μου μέτρα -ο άνδρας που του τελειώνει ο έρωτας για την συντροφό του να εχει το θάρρος ,να το παραδεχτεί και να φύγει πρώτος προσπαθώντας να μην αφήσει πίσω του συντρίμια;
Πειράζει που γουστάρω να βλέπω ανδρες να κυλιούνται στο χώμα ,να κλαίνε και σκίζουν τα ρούχα τους για μια καψούρα;Είναι τόσο κακό να μείνεις με εναν ανθρωπο καιρό και να δοκιμάσεις να ανακαλύψεις τα πάντα γι'αυτόν; Είναι τόσο δύσκολο να διεκδικήσεις τα πάντα ,να παλέψεις να τα πάρεις όλα και κάθεστε και τα περιμένετε να σας τα σερβίρουν λες και είναι υποχρέωση των άλλων να σας προσφέρουν αφιλοκερδώς οτι υπάρχει;
Πειράζει που θέλω να βλέπω και άλλους να απλώνουν την μπουγάδα της οικογένειας ,χωρίς να νοιάζονται για την γνώμη του γείτονα και χωρίς το ενοχικό ύφος "κοιτα που ξεπέσαμε";Δηλαδή ο ανδρισμός σας λιγοστεύει αν απλώσετε τα σεντόνια ή ότιδήποτε άλλο ;Εχετε ιατρική τεκμηρίωση για αυτά που πρεσβεύετε;
Τέλος θα ήθελα να βλέπω πιο ευγενικούς ανδρες .Να έχουν την γνώση ότι ολοι εδώ είμαστε περαστικοί και πως το καλό και το κακό είναι στη ρόδα της ζωης.Να σέβονται τον πόνο του άλλου και να έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους ότι  ίσως θα μπορουσαν να βρεθούν σε μια ανάλογη δύσκολη θέση και να αναλογιζονται το πως θα ήθελαν να τους φερόταν.Να προσφέρουν σε όσους χρειάζονται την θέση τους στα ΜΜΜ(Μεσα μαζικης μεταφορας) ή στην τράπεζα ή στο σουπερμάρκετ.Η ζωή δεν είναι ενας αγώνας ταχύτητας όπως προσπαθούν να μας πείσουν αλλά κάτι ομορφότερο .
Δεν βλέπω πια στο δρόμο ΚΥΡΙΟΥΣ .Εχουν εξαφανιστεί.Που στα γαμίδια κρυφτήκατε όλοι;
Τα διάφορα στυλ που υιοθετειτε είναι μονάχα για να πουλάνε προιοντα οι εταιρίες που σπονσάρουν τους εκδότες.Δεν αλλάζει τίποτα αν φοράς αυτό και όχι το άλλο ή αν το στήθος σου δεν είναι άτριχο σαν του Ρουβά.Αυτό που είσαι καλό ή κακό τα ρούχα και τα λοιπά απλά το καλύπτουν αλλά όταν φτάσει η στιγμή της αποκάλυψης δεν είναι τραγικο να έχεις να δείξεις κούφια λόγια ,ιcons και μια μαύρη τρύπα;
Δούλεψε το μέσα σου γιατί όταν αύριο θα χρειαστείς εφόδια για να αντιμετωπίσεις καποια δυσκολία θα εκπλαγείς όταν δεις πόσο fake ήταν όλα αυτά που πίστευες και είχες νιώσει...

Να αποσαφηνίσω οτι έχω την τυχη να γνωρίζω και πολλούς υπέροχους ανδρες ,που είναι πραγματικά όαση σε αυτά που βλέπω γύρω μου.Τα σχόλια μου αναφέρονται σε πιο νεαρές ηλικίες απο την δική μου ,που παρατηρώ ότι σε σχεση με την γενιά μου(στην αναλογη ηλικια παντα μιλώ και συγκρίνω) τα αγόρια τωρα εξελίσονται σε κάτι πολύ άχρωμο σε ενα ποσοστό 40%(και σε μας είχε μπει το μικρόβιο αλλά σε μικρότερο βαθμό).Ο φόβος είναι μην αυτο το ποσοστό μεγαλώσει με γεωμετρική πρόοδο και  αυτο που λένε χρόνια οι γυναίκες "Χαθήκαν οι άνδρες"(και καλά ) γίνει εφιαλτική πραγματικότητα.
Ευτυχως υπάρχουν πολύ καλά δειγματα εκεί εξω και αισιοδοξώ τα παιδιά  της γενιάς μου (γεννηθείς στα 70's) θα βγάλουν πολύ καλά παιδιά ....

Για τις γυναίκες και τις ευθύνες τους για την κατασταση αυτή που έχει διαμορφωθεί θα τα πώ μια άλλη φορα ,γτ και αυτές δυστυχως έχουν πολύ μεγάλο μερίδιο ευθύνης .Να έχω προετοιμαστεί καταλλήλως γιατί δε έχω να αντιμετωπίσω "ασθενές φύλο" αλλά πολυ "σκληρό άνθρωπο" όπως έχει πει και στην ταινία του ο τιτάνας Αντώνης Καφετζόπουλος!!!

16 σχόλια:

Venus είπε...

Χείμαρρος όπως πάντα αγαπητέ Evil μου και το έθεσες στη σωστή του διάθεση το θέμα ,με μπόλικη δόση χιούμορ και μάλλον ευγενικά.
Αυτή η Οσκαρική φράση "Δεν είναι αυτό που φαίνεται..." ,αλλά είναι αυτό που βλέπω κύριε μακάκα ,απλά πρέπει να κατοχυρωθεί σαν νόμος που να δικαιολογεί την συναισθηματική αναπηρία ορισμένων αντρών και το τονίζω.
Γιατί υπάρχουν και σωστοί άντρες!!!!
Κι ευτυχώς έχω την τύχη να γνωρίζω εσένα και αρκετούς σαν εσένα.
Μερίδιο ευθύνης έχει και το "ασθενές " φύλο και πολύ μάλιστα.
Ποιος έχει τα κότσια να το παραδεχτεί όμως και όχι να φωνάξει τον Carnation να βγάλει τη Λόλα από τη φωτιά?
Φοβερό κείμενο.
Το απόλαυσα πραγματικά.
Πολλά φιλιά.

k2 είπε...

Είναι απολαυστικό να τα διαβάζεις αυτά από έναν άντρα! :)
Προς υπεράσπιση του φύλου σας όμως να πω ότι οι ιστορίες που αναφέρεις εδώ είναι λίγο τραβηγμένες. Προσωπικά αυτό που κατά κανόνα βιώνω απ'τους άντρες δεν είναι τόσο μεγάλη γαϊδουριά/ανευθυνότητα/γελοιότητα (εμ αυτή η ατάκα "δεν είναι αυτό που φαίνεται"!), αλλά απλώς μια απίστευτη δειλία. Είναι ελάχιστοι οι άντρες που έχω δει -ακόμα και μεταξύ φίλων μου, τους οποίους εκτιμώ κι αγαπώ πολύ- που είναι με κάποια επειδή πραγματικά θέλουν να είναι μαζί της κι όχι απλώς από συνήθεια... Έχουμε πάντως κι οι γυναίκες τις ευθύνες μας. Η γενίκευση "δεν υπάρχουν πια άντρες" δεν μου αρέσει, αλλά πρέπει κι εμείς ν'αποδεχτούμε πως, ακόμα κι αν δεν σπανίζουν οι άντρες, οι καλές σχέσεις σίγουρα σπανίζουν, κι είναι καλύτερα να είμαστε μόνες μας παρά να μπλέκουμε με τον κάθε βλαμμένο...

Αννουλα είπε...

συμφωνω με οσα λες evil chef. επαυξανω. ξερεις και δικες μου ιστοριες αλλωστε...
επισης νομιζα πως αυτο το "δεν ειναι αυτο που φαινεται", πως λεγεται μονο στις ταινιες,για πλακα. εσφαλα. ολα απο τη ζωη ειναι βγαλμενα τελικα, επιβεβαιωθηκα.

θα ηθελα να συνεχιζεις να τα λες οσα λες. κι εσυ και οποιος αλλος. και καλο θα ηταν να "καρφωνουμε" οσους κανουν τετοιες "θαρραλεες" πραξεις...

keep going

Evil Chef είπε...

Να πάρω μια ανάσα γτ μου την πέσατε μαζικά...

@Venus

Να σε ευχαριστήσω για το σχολιό σου και να σου απαντησω .Οταν ξεκίνησα να το γραφω έβγαινε κάτι πολύ διαφορετικό.Το άφησα λίγο και το έπιασα μετά και μου βγηκε αυτό.
Να αλλάξεις παρέες σε συμβουλεύω επειγόντως γιατί συναναστροφες με καθιζήματα οπως ποιητες-ρομαντικοί -φιλόσοφοι -ονειροπόλοι δεν είναι καλοί οδηγοί.Είναι δυνατόν να ζητάμε απο κάποιον να κλάψει επειδή το νιώθει και όχι απο εγωισμό;
Επίσης μη υπερβάλεις σε όσα αναφέρεις για μένα γιατί δεν αισθάνθηκα ποτέ κομμάτι της καλής "πίτας" .Εχω την γνωση ότι κατατασομαι στην κατηγορία των "άχρηστων" που προαναφέρθηκε (πολύ καλοί για μπλα μπλα και μεγάλα πάθη ,ακατάλληλοι για σπίτι -μάνα το έμαθα το μαθημά μου!!)

Evil Chef είπε...

@ K2

Nα σε καλοσωρίσω και να σε ευχαριστήσω επίσης .Να ζητήσω συγγνώμη για την αταξία που τυχόν παρατηρείται αλλά θα τα φτιάξουμε όλα.
Αν γνωριζόμασταν και ήξερες κάποια απο αυτά που μου έχουν συμβεί τους τελευταίους 18 μήνες θα απορούσες που δεν έχω ξεκινήσει συγγραφη μπεστ- σελλερ ..
Ειναι τα 2 απο αυτά που γράφω λίγο ασυνήθιστα αλλά μην μου πεις οτι το φαινόμενο "εγω δε παρακαλάω για καμια ,να με παρακαλέσουν αυτές "
δεν το αντιμετωπίζεις καθημερινά.
Συμπλήρωσες τα χαρακτηριστικά των "ανδρών" που αναφερω με τον καταλληλο προσδιορισμό -ΔΕΙΛΙΑ.
Ηταν η λεξη που δεν έβρισκα .Το να βγει κάποιος και να τα χωσει σε αυτούς που βιολογικά και συνειδησιακά ανήκει δε το θεωρώ κάτι αφύσικο ,αντιθέτως πολύ υγιές .Άλλωστε με οτιδήποτε λογικό δεν είχα καμία σχέση όσο ζω(μάνα συνεχίζω να μαθαίνω -γέλα λιγάκι!)
Προσωπικά με ενοχλεί αφάνταστα η παντελής έλλειψη ευγενειας και τρόπων συμπεριφοράς.
Καλές σχέσεις δεν υπάρχουν με υπαιτιοτητα πολλών πραγμάτων αλλά κουράστηκα να ακούω "καλύτερα μονος/η παρα με ενα/μια μαλακα/ω".
Το να κλειστεις στο καβούκι σου είναι η εύκολη λύση ,το ζόρι του να τα βάλεις με τον εαυτό σου πρωτα και να προσπαθήσεις προσωπικά γουσταρω να βλέπω .Και δυστυχως ή εγώ δε βλέπω καλά ή λιγοστέψαν οι τολμηροί επικινδύνως.

Evil Chef είπε...

@ Αννουλα

Σε σενα τι να πω; Μαζι θα γράψουμε το βιβλίο (η μικρη Ν θα μας κάνει τις διορθωσεις) .Το ονομα σου θα μπει πρωτο ,το δικο μου σαν συμμετοχη (φιλική-αφιλοκερδώς)και τα κέρδη απο τις πωλησεις θα τα μοιραστούμε δίκαια (με τα κιλά!!!)
Σε ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με την παρουσία σου(μάνα δες με -είμαι και ευγενικός τώρα!).

k2 είπε...

Μήπως με παρεξήγησες; Κατάλαβες ότι εννοούσα να κλειστούμε σπίτια μας και να μη βλέπουμε άνθρωπο; Ίσα-ίσα, αυτό που μου τη δίνει πιο πολύ απ'όλα (κι από ηλίθιες συμπεριφορές σε ερωτικά, ιστορίες που για χαζούς λόγους δεν βγαίνουν κλπ.) είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δείχνουν διάθεση ν'ανοιχτούν και να γνωρίσουν άλλους άνθρωπους, με οποιαδήποτε διάθεση και σκοπό, είτε ερωτικό είτε φιλικό.
Το καλύτερα μόνοι/ες παρά με κάθε βλαμμένο το εννοούσα στην περίπτωση που ο άλλος / η άλλη είναι αποδεδειγμένα βλαμμένος/η, όπως στις ιστορίες που αναφέρεις (όπως μου είχε πει ένας φίλος μια φορά που στενοχωριόμουνα για έναν χωρισμό κι αναρωτιόμουνα αν έπρεπε να επιχειρήσω επανασύνδεση: "μόνο οι μύγες γυρίζουν πίσω στα σκατά" :))
Στο ότι έχουν λιγοστέψει οι τολμηροί προσυπογράφω και με τα δύο χέρια, καθότι περιγράφει τις περισσότερες ιστορίες που έχω ζήσει: δειλοί τύποι που δεν μπαίνουν καν στον κόπο να γνωρίσουν κόσμο, να φλερτάρουν, να δοκιμάσουν νέα πράγματα...
Επίσης, καθόλου περίεργο δεν μου φαίνεται να τα βάζεις με το φύλο σου. Εγώ να δεις τι σούρνω στο δικό μου, ειδικά όταν βλέπω φίλους μου να ταλαιπωρούνται από ανώριμες/ωραιοπαθείς/κακομαθημένες εκπροσώπους του :)

Evil Chef είπε...

@k2

Φυσικά και δε σε παρεξήγησα και δεν είχε προσωπική αναφορά το σχολιό μου.Εγω πιθανότατα θα ήμουν κλεισμένος σπίτι μου ,παρέα με την γάτα μου στάνταρ με τάσεις μισανθρωπισμού ,υποψιάζομαι αν βίωνα την εμπειρία ενός χωρισμού .
Δεν μπορώ να πω για την κατάσταση αυτή κάτι γιατί οι γνώσεις μου είναι απολύτως θεωρητικές.Δεν έτυχε να ζήσω κάτι απο αυτά που λεμε καθότι αποτελώ την εξαιρέση της εξαιρέσεως (ω εξαίρεση!!!!) του κανόνα των σχέσεων,ζωντας κάτι που μόνο σε πένες συγγραφέων συναντάς και βρισκόμενος σε σχέση με την ίδια γυναίκα εδω και 18 χρόνια αδιαλύπτως.
Και δεν μένω απο δειλία ,βόλεμα ή οτιδήποτε άλλο μίζερο αλλά γιατί δεν έχω βαρεθεί ούτε μια μέρα μαζί της.Το καλύτερο όλων είναι οτι και η γάτα μου ,την έχει ερωτευτεί...

Πάνος Μαυρόπουλος είπε...

Επιτέλους ένα ακόμη αρσενικό που βλέπει τη ζωή λίγο διαφορετικά...Που ζητωκραυγάζει πως και η "τεστοστερόνη" έχει δικαίωμα στο συναίσθημα!Keep up the good work!

Evil Chef είπε...

Nα σε ευχαριστησω και παραλληλα να σε καλοσωρισω στο ταπεινο σπιτακι μου @Πανο Μαυροπουλε.
Δε με θεωρω "αρσενικο" οπως και πολλα αλλα ακομη πραματα που θα τα πω εν καιρω...
Δε ζητωκραυγαζω τιποτα, απλα δεν εχω το κομπλεξ να κρυφτω πισω απο μια μασκουλα και να παιξω τα ρολακια που θα γουσταραν οι αλλοι να υποδυθω.
Ειμαι αυτο που νιωθω καθε φορα και αυτο με κανει παρεξηγησιμο σε οσους δε με γνωριζουν καλα.
Ζω τα παθη μου και οχι γι'αυτα!

Κατερινα είπε...

Σε καλως οριζω στο "σπιτακι μου" αγαπητε Evil..Χαιρομαι που περασες γιατι αλλιως θα εχανα την ευκαιρια να σε "μελετησω".. και θα πρεπει να παραδεχτω οτι μ'αρεσει η αυρα σου...!!! Θα συμφωνησω απλως με τον προλαλισασα...Με καλυψε..
Keep up the good work!!!!

AATON είπε...

Εγώ βλέπω νέα παληκάρια, καθισμένα σε καφέ με τις ώρες, να παίζουν με τα κινητά τους, στέλνοντας SMS σαν ρομποτάκια. Τις κοπέλες γύρω τους, τις έχουν ..σαν αδερφές τους :)
Σαν πίνακας που απεικονίζει νηστικά λιοντάρια ξαπλωμένα χαδιάρικα δίπλα σε τρυφερά αρνάκια, και να χαριεντίζονται αγαπημένα μαζί τους.
Ω! Μα τι αγγελική πλάση Θεέ μου!!

Περπατάνε κοπέλες σαν τα κρύα τα νερά, και έχουν σφηνωμένο στο αφτί ένα κινητό και μιλάνε ατελείωτες ώρες βαδίζοντας, και στο μυαλό σφηνωμένη τυρόπιτα. Άντε μετά εσυ, φλερτάρισέ το το κορίτσι.. Μα όχι βέβαια, να το διακόψεις απο τόσο σοβαρή ενασχόληση; κινητό είναι αυτό, αλλίμονο..

Μερικές φορές, βλέποντας τόσο όμορφες κοπέλες, λέω στους συνομήλικους φίλους μου, "παίδες, εγεννήθημεν νωρίς, ούτο εστί το γαμώτον".
Απο την άλλη πάλι, θυμάμαι την ζωή που έζησα, βλέπω και τα σημερινά νερόβραστα χαζοκολύκυθα, που περπατάνε και σέρνονται πιστεύοντας πως ζούν, κι ότι είναι και νέοι, και λέω, δώξα το Θεό, τουλάχιστον απόλαυσα τα νειάτα μου, τα έζησα με το παραπάνω.
Καλές μέρες αγαπητοί φίλοι, τα χαιρετίσματά μου στην Ελλάδα.

Evil Chef είπε...

@ Κατερινα

Να σε καλωσορισω και εγω στη "χωρα" μου.
Μου αρεσει να ψαχνω και να ανακαλυπτω και σε αυτες τις αναζητησεις σε συναντησα.
Εκτος απο καλη αυρα ,οι φημες λενε οτι μαγειρευω και καλα (φημες και τα δυο :D)

Evil Chef είπε...

@AATON

Ειναι κατι σαν ευαγγελιο η σελιδουλα σου για μενα και ακομα πιστευω οτι δεν εχω δει τιποτα.Να σε ευχαριστησω για το σχολιο σου και να πω οτι ειπες οσα δεν βρηκα την μερα εκεινη την συγκεντρωση να γραψω .
Νεοι βιολογικα μπορει να ειναι καποιοι και εμεις να εχουμε αφησει προ πολλου αυτη την εποχη ομως οι πραγματικη νεοτητα βρισκεται στην καρδια και οπως σωστα επισημαινεις στα νεροβραστα υπαρχει καρδια;
Ειναι ειλικρινα μεγαλη μου τιμη που μου μοιραστηκες τις σκεψεις σου με μας και εισαι τυχερος που δεν σε πληγωνει η Ελλαδα καθημερινα οπως ολους εμας αλλα την βλεπεις καπως πιο ρομαντικα...

AATON είπε...

Ποιός είπε φίλε μου Evil Chef πως δεν με πληγώνει; Ίσως εμένα να με πληγώνει περισσότερο το γεγονός ότι δεν είμαι εκεί, ενώ εσείς, ναι μεν σας πληγώνει μα απολαμβάνετε και τις ομορφιές της, αναπνέετε τον αέρα της. Θα μου πεί κανείς τώρα, ποιητικό ακούγεται. Ίσως.. στα ξένα γίνεσαι μέχρι και ποιητής, σε κάνει η λαχτάρα..

AATON είπε...

Πάντως, και για να μείνω στο θέμα, θα ήθελα να επισημάνω πως αυτά τα βλέπεις σήμερα στην νεολαία όπου κι αν πάς, σε κάθε κράτος.
Ίσως στην Ελλάδα να είναι ακόμη υποφερτό, μα σε άλλα κράτη, όπου ο νέος έχει (έχει; ) άλλες ηθικές αρχές και αξίες, θα δείς ακόμη χειρότερα. Πιστεύω πως η νεολαία στην Ελλάδα μιμείται. Και μιμείται πάντα το κακό και το άσχημο. Ποτέ κάτι όμορφο, σωστό ή καλό. Πηθηκάκια :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.