Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010

0 Λεύκωμα "καταστρώματος" Gemini ,ημέρα...

Περί Προμηθέως


Το βράδυ στο ραδιόφωνο θα παίξω ελληνικό ροκ.Το σχεδίαζα καιρό αλλά διαρκώς το ανέβαλα.Όμως τώρα είναι το πλήρωμα του καιρού και θα βρουν  οι ήχοι την διεξοδό παρέα με τις σκέψεις για τα αυτιά -και όχι μόνο - των φίλων- ακροατών.
Τα γεγονότα που ήρθαν να με επιβεβαιώσουν και να με ξεσκίσουν για άλλη μια φόρα (αποδεικνύοντας πάλι  ότι το Προμηθέας θα μου ταίριαζε σαν όνομα) με ώθησαν στην απόφαση.
Δεν μίλησα ...Δεν είπα "Εγώ  τα είχα πει..." Άλλωστε τι αξία έχει να ρίχνεις στην πληγή αλάτι;(εξαιρούνται περιπτώσεις σαδιστών...)
Δεν έχω βασικά πει τίποτα...
Κρατάω σαν επτασφράγιστο μυστικό όσα γίναν ..Παρότι δεν με αφορούν προσωπικά και θα έπρεπε να τα μεταφέρω στους ενδιαφερόμενους ,επιλέγω να τους δείξω με το δικό μου τρόπο που χάθηκε το παιχνίδι.Δεν έχουν την δύναμη να διαχειριστούν το λάθος που προέκυψε απο τον αυθορμητισμό και την αφελειά τους...
Είναι καλύτερα να μάθουν αργότερα την αλήθεια ...Ξέρω οτι τότε θα τους πειράξει ,ξέρω οτι θα μου κακιώσουν ,όμως αυτό είναι το σωστό την δεδομένη χρονική στιγμή.

Αυτοί που κρίνουν άραγε φυτρώσαν εν μια νυκτί;
Δημιουργήθηκαν στην ηλικία αυτή που φέρουν μονομιάς παρακάμποντας όλα τα στάδια της εξέλιξης;
Είναι μήπως κλώνοι;
Απαντήσεις ζητούνται...(που να τις βρω όταν το λεύκωμα δε δημοσιοποιέιται;)


Ο κύκλος της ανασφάλειας και των επιλογών εξ αυτής κάποια στιγμή θα κλείσει .Νιώθω ότι έχω το χρεος να προστατέψω όσους δύναμαι με τον τρόπο μου ,ώστε να εκπληρώσω πέρα απο την "αποστολή" μου και την εσωτερική μου ανάγκη να σταθώ σε κάποιους αυτό που δε βρήκαν λόγω ατυχών συγκυριών μέχρι τώρα.

Μάλλον πρέπει να προσθέσω στην αστυνομική μου ταυτότητα το Προμηθέας -και έχω αργήσει μάλλον...


Το βράδυ θα ξεκινήσω με  ΠΥΞ ΛΑΞ ...

Σ' ένα τασάκι βρίσκονται σβησμένα τ' όνειρά σου σ' ένα μπουκάλι με ποτό η ίδια σου η ζωή... 

Με την ευχή ο στίχος να μην επιβεβαιωθεί ποτέ για κανέναν...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.