Κυριακή, 5 Σεπτεμβρίου 2010

0 Kυριακάτικο παραλήρημα...

3 μέρες τώρα νιώθω ότι ένα αόρατο χέρι μου έχει ρίξει την υπέρτατη μούτζα και τίποτα δε πάει καλά- τουλάχιστον αυτό βλέπω...
Πισωγυρίσματα ,άγχος ,πολλή στεναχώρια -γι'αυτά που τότε είδα αλλά δε πίστεψε κανείς και τώρα τα παραδέχονται όμως το τρένο για μένα είναι δύσκολο να ξαναπεράσει- οργή για διάφορα που συμβαίνουν και διαβάζω ,κάπου ένα χαμόγελο ελπίδας και καταλήγω ξανά στα ίδια γιατί  και παράλληλα με τον Κ.Ν απορώ αν έχω κάνει λάθος εκτίμηση για κάποια πρόσωπα και κάποιες καταστάσεις μονάχα που εγώ δε βρίσκω κάποιον να πάρω απαντήσεις...Τυχερούλη Κ.Ν εσύ τουλάχιστον ψάχνεις το ταξίδι ,ενώ εμείς  θα χάσουμε σε λίγο και την βάρκα....

Ένας απίστευτος μαλάκας , του καλλιτεχνικού κύκλου ,θεωρούμενος μεγάλη εικαστική μορφή ,πρόσφατα εξίσωσε τον βιαστή και το θύμα του σε κάποια συνέντευξη λέγοντας ότι φταίει το θύμα που προκαλεί και συμβαίνει η πράξη αυτή.Θα πρότεινα να τον βάλουν σε κάποιο κελί που τα αγόρια εκεί έχουν καιρο να πηδήξουν και να τον αφήσουν έρμαιο των ορεξεών τους.Αλλά μάλλον αυτό δε θα είναι τιμωρία για το συγκεκριμένο αλλά χαρά....Βαρέθηκα αυτές τις υπερφύαλες παντογνώστριες αδερφές του "καλιτεχνικού" χώρου να έχουν άποψη επί παντός επιστητού.Αν στο συγκεκριμένο "κύριο"  η ιδέα να γίνεται θύμα ενός σεξουαλικά πεινασμένου κτήνους προκαλεί αισθήματα χαράς στο κώλο του ,ας κρατήσει την χαρά λοιπόν για πάρτη του και ας μην σπεύσει να δικαιολογήσει κάτι τόσο ανίερο.Και ακόμα καλύτερα ας προσφερθεί για όλους αυτούς ,όταν έχουν ορέξεις να πηγαίνουν και να ξεχαρμανιάζουν πάνω του.Νισάφι πια...

Εχθές αργά επέστρεφα απο μια κοινωνική υποχρέωση και ωρα 1¨30 βρέθηκα στο Γκάζι στο ύψος της Πειραιώς κατεβαίνοντας για το σπίτι μας.Ο Χριστός και η μανούλα του...10 λεπτά για 300 μέτρα χρειαστήκαμε...Τι στα κομμάτια όλος αυτός ο κόσμος κάνει εκεί; Γαμώ την κρίση μου μέσα και γαμώ την μαλακία που μας δέρνει σαν λαο ...
Αυτή για όλο αυτό τον κόσμο είναι η λύση -να βγω ένα Σαββατόβραδο στο τάδε ιν μαγαζί που χωράει 100 αλλά στοιβάζει 300 ,να είμαι σα σαρδέλα παστή (αυτές που πουλάνει στα καρότσια έξω απο την Βαρβάκειο) ,να έχω να το λεω οτι πήγα εκει ,και να ξεχνάω ότι μου πιάσαν τον κώλο κανονικά ,ότι ήπια ένα πράμα που μου έκανε το στομαχί  λες και έχω πιει υγρό Σκιπ και το καλύτερο όλων ,ενώ πήγα να βρω καμία ξέμπαρκη να πιάσω γκόμενα δεν έκατσε τίποτα τελικά αλλά νταξ μωρέ όλες πατσαβούρες ήταν οι μόνες τους .Εγώ φτάνει που πήγα εκεί ,την Δευτερά θα το πω στην άθλια δουλειά μου να τους εντυπωσιάσω -έχω κρατήσει και την απόδειξη αν δε με πιστεύουν- και την επόμενη ώρα θα γκρινιάζω μαζί με τους άλλους για τα λεφτά που δε φτάνουν για τίποτα.
Ποτέ μην σώσω να πάω στα γαμοτρέντυ στέκια σας ,έχω πολύ σημαντικότερα πράματα να κάνω και αν βγω θα πάω κάπου πιο αληθινά -σε μια παραλία με ψυγειάκι γεμάτο μπύρες ,με τσιπς και διάφορα τέτοια χαζά απο το φτηνό σουπερμάρκετ ,με παρέα φίλων που τραβάνε τα ίδια ζόρια με μένα ,πάνω στην ψάθα με συντροφιά ραδιάκι που θα παρακαλάμε να κρατήσουν οι μπαταρίες για να μην τρομάξουμε τους υπόλοιπους με την φαλτσούρα μας.Αν για σας αυτη η μαλακισμένη αντίληψη που σας πασάρουν όλοι αυτοί -που πληρώνονται απο σας για να σας κρατάνε σε ζωώδη κατάσταση και φυσικά να μην σκέφτεστε και πολύ- οτι και καλά είναι must να βρεθείς εκεί ή εκει ,και πως αυτό θα σου ανεβάσει την λίμπιντο ,είναι αξία ζωής πάω πάσο ....Εγώ προτιμώ να μένω όπως είμαι αντικοινωνικός και μίζερος .....


Θέλω να σε ρωτήσω γιατί όταν κάνεις μια μεγάλη προσπάθεια για κάτι φτάνεις σε μια στιγμή που αποφασίζεις και κλωτσάς την καρδάρα με το γάλα;
Τόσο αυτοκαταστροφικός είσαι;Και τελικά ποιος είσαι -αυτός που μίλαγε πριν λίγο καιρό ή αυτός που βλέπουμε τώρα;
Ο Κ.Ν μου έχει πει ότι σε αντίστοιχες περιπτώσεις με το διάλογο του λύνονται οι απορίες .Εγώ που δε μπορώ να σε βρω άραγε θα πάρω κάποτε τις απαντήσεις μου;
Το ένστικτό μου λέει οτι θα τις πάρω κάποτε ,το πότε δε ξέρω όμως και δε γνωρίζω αν οι αντοχές φτάνουν ,να τις πάρω βλέποντας τις όποιες "προφητείες" να εκπληρώνονται...


Γυρίσατε προχθές και περιχαρείς μου είπατε τα νεα ....Αυτά που εγώ 5 χρόνια πριν ονειρεύτηκα ...Και εσείς επιλέξατε να μου τα στερήσετε..Τώρα που οι συνθήκες μας κάψαν και την "ονειρεμένη ζωή" που βλέπατε με την επιλογή που με υποχρεώσατε έχετε να πείτε κάτι;
Έχετε μήπως το φάρμακο ;Το φημολογούμενο πισωγύρισμα θα σας δικαιώσει;Και τελικά μήπως σας έχω παραπάρει σοβαρά και μόλις πατήσω ξανά στέρεα στα πόδια μου είναι καιρός να επανέλθω στα παλιά καλά συνήθεια της σύνδεσης με Κάιρο;
Όταν θα τεθεί το ερώτημα -αν έχει κανείς δικαίωμα να στερεί το καλύτερο σε κάποιον συνεπικουρούμενος απο προσωπικές ανασφάλειες και οπτασίες - ελπίζω να με κοιτάξετε στα μάτια και να έχετε να πείτε κάτι πραγματικά χρήσιμο για μια φορά...



Λατρεμένο απλά ..Το φθινόπωρο φτάνει , το καλοκαίρι που έφυγε πήρε μαζί του και αρκετή απο την αθωώτητα που μου είχε απομείνει.Έτσι νομίζω...


Όταν το άκουσα ζωντανά στην συναυλία τους εδώ ανατρίχιασα .Ήταν και Νοέμβρης ,βοήθαγε και ο καιρός....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.