Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

0 Λεύκωμα "καταστρώματος" Gemini ,ημέρα...

18 χρόνια μετά...pt2

Δευτέρα πρωι 


Ξύπνησα με μια περιεργη διάθεση .Η χθεσινή μέρα ήταν μια πολύ εξαιρετική Κυριακή ,με ένα καταπληκτικό φαγητό απο την συντροφό μου και με παρακολούθηση αγαπημένων ταινιών απο την συλλογή μας αγκαλιασμένοι στον καναπέ μας με ποπ κόρνια και ποτάκια.
Το πρωί αφου την ξεπροβόδισα έκατσα στο γραφείο μου και άρχισα να ανακαλώ μνήμες...
Η πρώτη φορά που την πρόσεξα ,το πρήξιμο στο Τζόνι ,η προσπάθεια μου να φανώ φιλικός και η κατάληξη ...Η απόφαση να αλλάξω περιβάλλον ,η επιστροφη 1 χρόνο μετα στο άλλο συστεγαζόμενο σχολείο και μετα παύση μέχρι που γνώρισα τον άνθρωπο της ζωής μου...
Προσπάθησα να σκεφτώ πόσο με επηρρέασε εκείνο το "Δεν είσαι αρκετά καλός για μένα...".
Πόσα πράγματα με βοήθησε να αλλάξω ,πόσο με πείσμωσε και τελικά μου δίδαξε ότι ο καθένας αυτό που είναι,  είναι για έναν μονάχα ίσως και εγώ ευτυχώς είχα βρει αυτό τον έναν άνθρωπο...
Ο Τζόνι δε πρέπει να συγχώρησε ποτέ την ΜΡΝ την κολλητή της φίλη που την επηρρέασε στην αποφασή της τότε.Δεν μπόρεσε να πιστέψει πως μια απλή άρνηση θα με έκανε να γυρίσω την πλάτη και να χαθώ απο όλους και όταν παρουσιαζόμουν ξανά να επιλέξω ένα νεο περιβάλλον.Φυσικά εμείς δε χαθήκαμε ,κρατήσαμε επαφή και από όσο ξέρω και με αυτήν ακόμα έχει πολύ φιλικές σχέσεις και συχνά παλιότερα της "χτύπαγε" την άρνηση εκείνη. Τώρα μας κανόνισε αυτή την συνάντηση ,τόσα χρόνια μετά ...ένας καφές που άργησε 18 χρόνια -ένας καφές που δεν μου δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να τον προσφέρω...
Προσπαθώ να μην σκέφτομαι πως θα ήταν τα πράματα αν.....









Έφτασα πρώτος ,δεν μπήκα μέσα ,περίμενα έξω .Ας διαλέξει αυτή που θα καθόμασταν ,στοιχειώδης ευγένεια...
-Άργησα;
-Όχι φυσικά.Άλλωστε το τέταρτο το προβλέπει η ακαδημαική δεοντολογία.
Χαμογελάει.Μπαίνει μέσα και διαλέγει ένα τραπέζι στο βάθος του μαγαζιού μακρυά απο τον ήλιο.
-Ωραία εδώ στα σκοτεινά ,να έχω την δυνατότητα να σε αποπλανήσω χωρίς μάρτυρες!!!
Γυρίζει με κοιτάζει και σκάει στα γέλια.
-Απόκτησες χιούμορ ή δε θυμάμαι καλά;
-Τότε μάλλον δε σε άφηνε να το εκτιμήσες η κολλητούλα σου.Ευτυχώς σήμερα λείπει...
-Τόσο πολύ δεν την χωνεύει και ο Τζον.Ξέρεις το καλοκαίρι εκείνο μετακομίσαν και δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ..
-Κάτι μου είχαν πει τα παιδιά ...

Παραγγέλνω το δεύτερο καπουτσίνο της μέρας-ο πρώτος ηταν σπιτικός-αυτη προτιμάει γαλλικό.Απο τις προτιμήσεις στους καφέδες ξεκινάμε μια άσχετη κουβέντα με πολύ καλή διάθεση ,που την απολαμβάνουμε και οι 2.Μαθαίνω ότι είναι παντρεμένη ,πως έχει μια κόρη 4 ετών ,ότι σκέφτεται να κάνει ένα δευτερο μήπως και βοηθήσει αυτό λίγο την σχέση με τον σύζυγο...Τα δικά μου τα ξέρει ,ας όψονται η Κατερίνα και ο Τζόνι...
-Ξέρεις ,αισθάνομαι πολλά χρόνια τώρα την ανάγκη να σου ζητήσω μια συγγνώμη για τότε...Καταλαβαίνω ότι όλο αυτό δείχνει λίγο αστείο ,ίσως , αλλά νομίζω πως...
-Δεν μου χρωστάς τίποτα .Τίποτα δεν γίνεται τυχαία -όλα αυτά γίναν γιατί υπήρχε κάποιος λόγος ,μια διαγαλαξιακή συνομωσία ίσως...Από τα γεγονότα αυτά προσωπικά εγώ βρήκα την ευκαιρία  και έγινα καλύτερος άνθρωπος!
-Μάλλον το φιλοσόφησες γιατί τότε μάλλον σε πείραξαν όσα γίναν αρκετά.Άλλαξες σχολείο ,περιοχή ,έκοψες επαφές με πολύ κόσμο και όταν επέστρεψες ένα χρόνο μετά πήγες στο άλλο σχολείο για να μην είσαι με κανέναν απο τους παλιούς συμμαθητές...
Δεν το κατάλαβα τότε, όταν μου το εξήγησε ο Τζον ,να ξέρεις ,ένιωσα μέσα μου πολύ χάλια...
Δεν το περίμενα αυτό να συμβεί ,δεν ήθελα να κάνω κάτι κακό ,ήμουν μόλις 15 χρονών, δεν ήξερα....
-Εντάξει ,έζησα !!!Δεν κράτησα κακία απλά μου έμεινε όλα αυτά τα χρόνια ένα γαμημένο γιατί σαν φάντασμα ....Όχι τόσο απο σένα αλλά για μένα.Που έκανα λάθος ,αν έκανα.Και ο ρόλος της ΜΡΝ και τι της είχα κάνει για να είναι τόσο αρνητική εναντίον μου....18 Χρόνια τώρα όλα αυτα είναι ένα στοιχειωμένο εγκατελειμένο απομεινάρι και νομίζω οτι ο Τζόνι γι'αυτό κανόνισε αυτό το σημερινό για να μπορέσω ίσως να πάρω κάποιες απαντήσεις και επιτέλους να το αφήσω τελέσιδικα πίσω μου....
-Καταλαβαίνω ....Θυμάσαι που το καλοκαίρι μετά τα γεγονότα συναντηθήκαμε τυχαία κάπου; Σου είχα μιλήσει εγώ και έδειχνες πολύ φιλικός και πολύ καλά.Εγώ όμως δεν ήμουν γιατί δεν μου είχαν πάει καλά κάποια πράματα και επιπλέον είχα αρχίσει να σκέφτομαι μήπως είχα κάνει λάθος...Ήθελα τότε με μια καθυστέρηση κάποιων μηνών να σου έλεγα ότι δέχομαι να βγούμε για εκείνο τον καφέ και να ακούσω αυτά που ήθελες ,αν φυσικά σε ενδιέφερε αυτό ακόμα -όμως δε μπόρεσα...Δε κατάφερα να πω τίποτα και μετά απο λίγο καιρό πάτησα delete και δεν το ξανασκέφτηκα .Το είχα στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου κάπου αλλά το άφησα να ξεθωριάσει.Μετά προχώρησε η ζωη και προχθες μου επανήλθε η μνήμη όταν ακούγοντας το όνομα κάτι με "σκούντηξε".
Δεν είμαι τόσο γουρούνα όσο τυχόν φαίνομαι απλά σκέφτομαι μάλλον λιγότερο σε σχέση με σένα...

Αισθάνομαι ότι βρίσκομαι εκτός προγράμματος -αυτό που άκουσα τώρα δεν ήταν μέσα στην διδακτέα ύλη.Ήταν μια έκπληξη μεγατόνων.Θυμάμαι και εγώ εκείνη την συνάντηση .Μιλήσαμε στα πεταχτά ,σε πολύ καλό κλίμα και φεύγοντας ο καταράκτης του αίματος που είχε κλείσει μέσα μου στιγμαία ξαναφούντωσε.Και τώρα μαθαίνω ότι σκεφτόταν να δεχτεί με κάποια καθυστέρηση φυσικά ,αλλά θα κερνούσα εκείνο τον καφέ...
Με κοιτάζει ..
-Σε ξάφνιασα μάλλον ...
-Μπα , μη το λες .Απλώς ήταν μη αναμενόμενα κάποια πράματα που είπες και σκάλωσε λίγο ο επεξεργαστής .Δε πίστεψα ποτέ ότι είσαι κακός άνθρωπος ,ίσως χαζή ή τυφλή (γελάει κάπως δυνατά) αλλά μπήκα στο τρυπάκι του αυτή χάνει και συνέχισα.Το ρεζουμέ είναι ότι αυτόν τον καφέ τον ήπιαμε έστω και κάπως αργοπορημενα.Και ήταν πολύ καλή η ιδέα του Τζόνι να βρεθούμε ...
-Εχουν δίκιο τελικά τα παιδιά που λένε τα καλύτερα για σένα.Εξελίχθηκες σε πολύ καλό άτομο και τα έχεις καταφέρει καλά στην ζωή σου.Να σε ρωτήσω κάτι που έχω ακούσει από το Τζον.
Γιατί κάποιες φορές σε αποκαλούν ο  "κακός νεράιδος";;;

Ανοίγουμε ένα κύκλο συζητήσεως αρκετά προσωπικό και μαθαίνει πως προέκυψε ο χαρακτηρισμός αυτός.Είναι όμως δεδομένο ότι δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί το σύνολο όσων έχει ακούσει .Το διαβάζω στα μάτια της .Συνεχίζουμε την κουβέντα μας για διάφορα θέματα μέχρι που φτάνει η ώρα να πάρει την μικρή απο τον παιδικό .Πληρώνω και φεύγουμε .Την συνοδεύω μέχρι τον παιδικό σταθμό και γνωρίζω την κόρη της .Με συστήνει σα παλιό συμμαθητή της που βρεθήκαμε τυχαία εκεί κοντά.
Είναι ένα μάλλον αγέλαστο κοριτσάκι που με κοιτάει με καχυποψία .Μαθαίνω ότι την τρομάζουν οι γενειοφόροι απο την μαμά της και εκεί έγκειται ο φόβος που εισπράττω.
Χαιρετιόμαστε και επιστρέφουμε ο καθένας σπίτι του .Ούτε υποσχέσεις μελλοντικής συνάντησης ,ούτε ανταλλαγή τηλεφώνων ,τίποτα....
Αύριο και οι 2 θα επιστρέψουμε στις δουλειές μας και θα ξαναμπούμε στην ρουτίνα μας.Που ήξερε ο Τζόνι ότι αυτή την Δευτέρα την έχουμε διαθέσιμη και οι 2;;;
Σηκώνω το τηλέφωνο και σχηματίζω το νούμερο του .Τον ξαναευχαριστώ και προς τιμήν του δε ρωτάει να μάθει τίποτα .Κανονίζουμε το Σαββατο  να περάσει απο το σπίτι με τα παιδιά να φάμε πίτσες και να δούμε κάποια ταινια .Παίρνω και το κορίτσι .Μιλάει γρήγορα και δίνει παραγγελιά για πατάτες τηγανητές για συνοδεία του φαγητού που μας περίσσεψε από χθες.

Δευτέρα βράδυ

Ο ηχολήπτης  με ειδοποιεί ότι σε 2 λεπτά ξεκίναω.Τσεκάρω playlist , μικρόφωνο και ακουστικά .
"Καλησπέρα σε όλους .Επιτρέψτε μου απόψε το πρωτο τραγούδι να μην είναι απο τις δικές σας επιλογές αλλά δική μου που θα παίξει για αυτά που επιτέλους πήραν τις απαντήσεις τους ,έστω και δυφορούμενες μετά απο πολύ καιρό.
Είμαι ο κακός νεράιδος συντροφιά σας και απόψε μέχρι τα μεσάνυχτα για 2 ώρες όπως κάθε Δευτέρα και Τετάρτη με τις δικές σας ροκ επιλογές που χαρίζετε σε αυτούς που θέλετε να πειτε κάτι.Καλή ακρόαση σε όλους μας!!!"




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.