Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010

0 Λεύκωμα "καταστρώματος" Gemini -ημέρα πρώτη...(Αύγουστος 2008 *γήινο έτος*)

Ξεκινάει η δημοσίευση του ημερολογίου του Κ.Ν(Κακός νεραίδος) με την εισαγωγική σελίδα .Δεν θα υπάρχει χρονολογική σειρά γιατί οι σελίδες ειναι ανακατεμένες και δεν θέλω να χαλάσω την ιδιόρυθμη αυτή "τάξη"...




"Θέλω απόψε να ξεκινήσω να γράφω σε ένα κομμάτι χαρτί όσα σκέφτομαι.Ειναι Σάββατο και μόλις γύρισα απο το Σούνιο.Αύγουστος...Πανσέληνος ..Πρέπει να αλλάξω φωτογραφική μηχανή επιτέλους ..Αυτή η compact δεν μπορεί να αποδώσει όσα είδαν τα μάτια μου..

Στα προσεχώς λοιπόν αγορά φωτογραφικής μηχανής αξιόλογων επιδόσεων!


-Τι όνομα να δώσω σε αυτό το λεύκωμα ;

-Λεύκωμα;

-Ναι ,ρε μαλάκα ,εγώ γουστάρω να το λέω λεύκωμα και όχι ημερολόγιο!

-Μα υποτίθεται ότι εδω θα γράφεις ότι σκέφτεσαι ..

-Πες μας τώρα να πάρω και ντοσιέ και να βάλω απέξω ετικέτα "ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ"

-Είσαι υπερβολικός!Πες το όπως θες !Εμένα γιατί με ρωτάς αφού έχεις αποφασίσει;

-Θα το ονομάσω λεύκωμα καταστρώματος!!!

-Κατάστρωμα ...χμμμ...πλοίο..τι είδους πλοίο;

-Καλή ερώτηση ...αστρόπλοιο μας κάνει;

-Δικό μας είναι, ότι πλοίο γουστάρουμε φτιάχνουμε !

-Ωραία ,όνομα θα βάλουμε;

-Όνομα...Gemini μας ταιριάζει νομίζω!

-Τέλεια ,άντε άραξε τώρα να γράψω κάτι γιατί βλέπω το λεύκωμα να παραμένει λευκό!


Αυτές οι κουβέντες μεταξύ μας είναι πολύ λειτουργικές .Φυσικά ο μικρός (εσωτερικός) παρουσιάζεται όποτε θέλει και έχει άποψη ,όχι πάντα παράλογη .Είναι κάτι σα την φωνή της λογικής που έρχεται πυροσβεστικά τις στιγμές που η απόλυτη αλήθεια είναι έτοιμη να διαλύσει τα πάντα.Τότε μπαίνει στο στόμα μου και πάντα σχεδόν επαναφέρει τις ισορροπίες.Υπάρχουν δε περίοδοι που κάνει ολική κατάληψη σε μένα ,φάσεις που ονομάζω γλαφυρά εβδομάδα καλοσυνής (πρώτη ,δεύτερη...).Συνήθως όμως επεμβαίνει στην μέση των λόγων μου για να αποκαταστήσει τις ζημιές και να δείξει το δρόμο που ανοίγεται πέρα απο την καταστροφολογία..και περίεργως αυτή η διττή αρρωστημένη φύση έχει ανθρώπους που την αγαπάνε και ακόμη πιο περιέργο είναι το γεγονός ότι τους αγαπάω και εγώ .΄Ετσι καταλαβαίνω πως συμβαίνει...


Να γράψω κάτι όμορφο γι'αρχή γιατί όλα τα παραπάνω δεν είναι το ιδανικό ξεκίνημα λευκώματος ενός σημαντικού αστρόπλοιου..

Αλήθεια τι πορεία έχουμε ;Όσες φορές κι αν ρώτησα τον πλοηγό δεν μου απάντησε .Μου δίνει κάποιες ασαφείς απαντήσεις για μια αποστολή ...Ποια αποστολή είναι αυτή ;
Τι στο καλό ψάχνουμε;;; Άλλους κόσμους ,άλλους ανθρώπους ,άλλα γενικώς και αορίστως;
Και γιατί επιλέξαν εμάς ;Ποιοι μας επέλεξαν; Δηλώσαμε μήπως εθελοντές;;;Είμαστε μήπως τμήματα ενός γιγάντιου πειράματος;;;Από που είμαστε;;; Έχει όνομα η δική μας Ιθάκη;;;


Πάλι όλα αυτά ...


Να βγώ να κάνω ένα τσιγάρο πριν ξαπλώσω.Η ερωτευμένη γειτόνισσα θρηνεί με Χαρούλα..

Και γνωρίζει ότι αυτός δεν ήταν ποτέ εκεί ,οτι όλο αυτό που πίστεψε δεν υπήρξε ποτέ και όμως σήμερα το αναζητά...



"Έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία
είναι αλλιώτικη η σιώπη χωρίς παρέα.
Δεν νοιώθω θλίψη, μα μου΄χει λείψει
το κοριτσακι αυτό που αγάπησες τυχαία.
Δεν νιώθω θλίψη, μα μου 'χει λείψει
το λάγνο ψέμα σου, που τα 'κανε ολα ωραία."



Της χαμογελάω καθώς ανάβω ένα απο αυτά τα Kent που απορούν όλοι οι γνωστοί πως μπορώ και τα καπνίζω..


-Μέσα σήμερα τέτοια βραδυά;Δε πήγατε πουθενά; 

-Γυρίσαμε απο Σούνιο πριν ώρα .Ωραία ήταν ,δεν είχαμε ξαναπάει βλέπεις...
-Εγώ πήγα στην Αγορά ,κάθε χρόνο πάω .Πριν λίγο γύρισα ,πολύ λαος ρε γαμώτο .Ευτυχώς έχω μια καλή καβάτζα ήσυχη και μπόρεσα να την απολαυσώ .Λίγη μουσικούλα και μετά θα ξαπλώσω..
-Τι έχεις μετά στις επιλογές σου ; 
-Μετα την Χαρούλα ...τίποτα ...τι μπορεί να ακολουθήσει;
-Εγώ προσωπικά αν είμασταν σε ραδιόφωνο θα έπαιζα Γαλάνη μετα ..."ΖΩ"
-......
-Καληνύχτα..τα λέμε...


Μπαίνω μέσα,με κοιτάει ...με αυτα τα βαθιά γαλαζογκρί γατίσια μάτια της...Έχει ήδη ξαπλώσει και φοράει αυτό το νυχτικό με τα τεράστια αρκούδια .Πόσο το γουστάρω αυτό το πιτζαμάκι! Περιμένει να πάω κοντά της .Την πλησιάζω και κάνει μια γκριμάτσα .Ρε μήπως έχουν ολοι δίκιο τελικά;


-Θα γράψω κάτι και έρχομαι!
-Τα χεράκια μην ξεχάσεις να πλύνεις...Εντάξει;;;


Αυτό το έρχομαι είχε απροσδιόριστη διάρκεια- μάλλον κοιμάται τώρα ,να πηγαίνω και εγω..

Για πρώτη καταγραφή καλά τα πήγαμε !!!"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.