Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010

3 Αpocalypse now

Κάτι με έχει πιάσει τώρα τελευταία και δεν είμαι καλά.Παρασυγκινούμαι εύκολα ,έχω αποκτήσει ευαισθησίες που νόμιζα οτι είχα χάσει και γενικότερα είμαι σε μια περίεργη φάση.
Με ενοχλεί λιγότερο ο εαυτός μου -ρε μήπως συμφιλιωθήκαμε και δε το ξέρω ακόμα;- και βλέπω με ενα ζωγραφισμένο ηλίθιο χαμόγελο να αλλάζουν προσώπα και καταστάσεις γύρω μου ,που ενώ είχα μιλήσει γι'αυτά, κράταγα μια επιφύλαξη  ως προς το ευδόκιμο της πραγματοποιησής τους .
Με ενοχλούν και με χαροποιούν ταυτοχρονα κάποια πράματα που γίνονται ,ίσως γιατί μου δείχνουν ότι ο χρόνος περνάει για μένα και πως θα πρέπει να μάθω αυτά που έλεγα τότε για τώρα να τα  εφαρμόζω.
Με χαλάει το γεγονός ότι πρέπει να γράψω πολλούς επίλογους σε όλα αυτά που έχω σε εκκρεμότητα και οι περισσότεροι εξ αυτών δεν είναι αυτοι που θα ήθελα.Γνωρίζω ότι κάποια στιγμή θα φανεί το πόσο δίκιο είχα για ορισμένα πράγματα αλλά θα είναι τόσο μάταιη η αποκάλυψη αφού εγω θα έχω επιλέξει να είμαι κάπου αλλού ,πολύ μακρυά από όλα αυτά.Ίσως να μην είναι τυχαίο αυτό ,όπως πάντα συνηθίζω να λεω "Κάποιος πρέπει να κάνει τον κακό /μαλάκα και αφου δεν υπάρχει κανείς εθελοντής τον ξαναπαίρνω εγώ το ρόλο" , να βρίσκομαι εκεί κάποιες φορές με αυτό το σκοπό και μόλις τελειώνει η αποστολή να φεύγω ,τόσο αθόρυβα όσο έφτασα...

Τελικά θα φύγουμε για λίγες μέρες ,που θα βρισκόμαστε το ξέρουν μονο 2 άνθρωποι -αυτοί που χρειάζεται για να συναντηθούμε .Έχουμε βγάλει το πρόγραμμα μας και για αυτές τις μέρες δεν υπάρχουμε πουθενά και για κανέναν. Μονάχα ο ιστορικός του μέλλοντος θα κρίνει αν ήταν σωστή η στάση μας και αυτή η εμπιστοσύνη στα συγκεκριμένα πρόσωπα. Δεν νομίζω οτι αυτή την φορά έχουμε κάνει λάθος και καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι στην μεγάλη συνωμωσία του σύμπαντος  αυτός ήταν ο στόχος και όχι όλα όσα μέχρι τώρα πιστεύαμε.
Έτσι κι αλλιώς και λάθος να κάνω ,ένα κάθαρμα δεν πρόκειται να συγκινηθεί ,δεν πρόκειται να κλάψει ,ούτε καν να κάνει ένα μορφασμό γιατί πολύ απλα δεν άνηκε κάτι απο αυτόν ποτέ σε κάποιον άλλο.
Το κορίτσι θα στεναχωρεθεί ,θα γκρινιάζει ,θα βρίσει και στο τέλος κάνοντας ταμείο θα βρει τα θετικά και αυτά θα κρατήσει .Θα έρθει στο δώμα ,θα με βγάλει απο τις σκέψεις ,ρωτώντας :
-Πάλι αυτό ακους;;
-Ναι ,το ξέρεις οτι μιλάει για μένα και μου υπενθυμίζει ποιος είμαι και με επαναφέρει...


Με την προσδοκία να αργήσει αυτή η επαναφορά γιατί αρχίζω να μου αρέσω έτσι όπως έχω "ξαναχαλάσει" να ακούσω το τραγούδι μου ,για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους αυτή την φορά...







3 σχόλια:

Αννουλα είπε...

καλα να περασετε οπου κι αν πατε!!
αν σ αρεσει η αλλαγη σου δεν εχεις παρα να την κρατησεις ;) [δειλα δειλα... και παντα μεταξυ μας!Χεχεχεχε]

Evil Chef είπε...

Δε φοβάμαι το γεγονός ότι έχω αλλάξει στάση εξαιτίας κάποιων ανθρώπων .Ούτε δεν έχω ξαναυπάρξει έτσι για να μην μπορώ να το διαχειριστώ .
Ψάχνω το λόγο που γίναν κάποια γεγονότα γιατί πίσω απο τα πάντα υπάρχει ένας σκοπός .
Και εδω υπάρχουν πολλά παράλογα(για κάποιους άλλους) που τα βλέπω λογικά και με βοηθάνε να βρω κάποια πράματα που ίσως κάπου στο χρόνο έχασα.
Όπως το να αγαπάς κάποιον πέρα απο τον ανθρωπό σου ,σα φίλο και να λες οτι αυτός ειναι και έτσι τον γουστάρω .Να κλάψετε παρέα κάποιο βράδυ που θα σου εξομολογηθεί το βάρος του και άλλα τετοια ...
Τέλος να ανατρέψεις για χάρη του όλο το οικοδόμημα της αντοχής-υπομονής σου μαζί του και να το ξαναφτιάξεις σε νεες διαστάσεις και αυτό να μπορείς να το κάνεις μόνο γι'αυτον τον άνθρωπο ,για τους αλλουνούς να παραμένεις ο ίδιος.
Ίσως να τιμωρήθηκα με αυτό τον τρόπο οταν έλεγα κάποτε οτι δε πρόκειται ποτε να βρω κάποιον να τον νοιάζομαι πέρα απο την συντροφό μου και ίσως τους απογόνους μας.Ο κανόνας επιβεβαιώθηκε μάλλον πανηγυρικά και λούστηκα και εγω όσα είχα πει.

Αννουλα είπε...

σαμπουαν και για σενα λοιπον![χεχεχε]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.