Πέμπτη, 22 Ιουλίου 2010

0 Ήρθα κι αποψε

Θα μου πεις λογικά τώρα εσύ ότι εκτός απο τα άλλα χαρακτηριστικά μου είμαι και βρυκόλακας ,τέτοιες ώρες που έρχομαι και σας βρίσκω.Η αλήθεια είναι ότι είναι λίγο ανάποδες οι ώρες αλλά έτσι είμαι εγω..
Σήμερα είχαμε για φαγητό το χθεσινό -θα σε δώσω μετά την συνταγή- και το κορίτσι έφαγε με την σχετική γκρίνια αφου της συνόδεψα την  ελάχιστη μερίδα της με μια κονσέρβα ντολμαδάκια γιαλαντζί ,τα οποία έλουσε στο λεμόνι κάνοντας την κουζίνα να μυρίζει σα λεμονοδάσος.Αφού φυσικά το έκανε θυμήθηκε οτι έχω αλλεργία στο λεμόνι  και παίρνοντας το ύφος του "πάλι την έκανα την μαλακία μου" ,χαμογέλασε .Τι να της πεις μετά; Αν φυσικά δεν ήταν τόσο αυθόρμητη και παρορμητικη θα την επέλεγα ποτέ;Θα πέρναγα το μισο της μέχρι τώρα ζωής μου μαζί της; Μπα δε νομίζω...Οπότε χαμογέλασα και εγώ ,την μάλωσα και καλά και επέζησα.
Στη δουλειά περιέργως τους είδα πολύ γελαδερούς- δε το συνηθίζουν αυτό μαζί μου. Ακόμα και η παρατήρηση για τα γένια (έκλεισα 40 μέρες αξύριστος ,βοηθάει και το πενθος για την γιαγια φυσικά) ήταν σε φιλικό τόνο.Το γράψιμο ήταν όμως το ίδιο .Ποίος μίλησε ;;;Τι είπατε ;;;Ορίστε;;;Συγγνώμη κύριε ποιος είστε;;;
Με ρωτήσαν αν φύγουμε τελικά ,αν έχω κανονίσει και μετά μου σερβίραν το παραμύθι ότι να μείνω αλλη μια βδομάδα και να την πάρω μετά και άλλες τέτοιες αηδίες που εννοείται ,όχι δεν δέχτηκα με την καμία την προτασή τους .Αρκετά τον χαζό σας έκανα κύριοι ,τώρα που γνωρίζω οτι κατά πάσα πιθανότητα το φθινόπωρο θα με βρει στην παλιά επαγγελματική μου στέγη με τους δικούς μου όρους , δεν κάνω καμία χάρη.Όχι οτι και να μην έφευγα θα έκανα ,απλά τώρα μπορώ να πουλήσω λίγη έξτρα τρέλα.Δε με πιέσαν ,αυτό αναμένεται απο βδομάδα ,αλλά μάλλον και αυτοί ξέρουν ότι δε παίζει το σενάριο να τους εξυπηρετήσω,αλλά μπορεί να το παλέψουν.
Κατα τ'αλλα ησυχία τάξη και ασφάλεια ,οι συνήθεις εξαφανισμένοι παραμένουν άφαντοι ,άλλωστε έχουν μούτρα να εμφανιστούν ...; Δε ξέρω τι περιμένω και δε έχω ακόμα ξεκίνησει εκκαθαρίσεις.Να έρθουν και να με αποθεώσουν , λέγοντας πόσο δίκιο είχα σε όλα και να δω τα μούτρα τους μέχρι τον βυθό;
Σιγά μην έρθουν ....Θα το περάσουν έτσι στο ντούκου ...Καλά το είπε "Τίποτα μετά απο αυτό το Σ/Κ δε θα είναι το ίδιο ξανά..." Αναμονή λοιπόν...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Από το Blogger.